Beantwoord

Geen mail van AMP ontvangen

• 5 juni 2020
  • 8 reacties
  • 699 Bekeken

Ik heb wel bevestiging maar geen mail met levertijd terwijl hij de telefoon wel direct leverbaar was.. Mvg 

icon

Beste antwoord door David 5 juni 2020, 16:12

Hi @rita_1983,

Ik zie dat jouw order ondertussen bij de koerier ligt en dus komt er gauw een bericht jouw kant op óf je hebt zelfs al een afspraak gemaakt! In ieder geval alvast veel plezier met jouw telefoon en een heel goed weekend! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rita_1983,

Ik zie dat jouw order ondertussen bij de koerier ligt en dus komt er gauw een bericht jouw kant op óf je hebt zelfs al een afspraak gemaakt! In ieder geval alvast veel plezier met jouw telefoon en een heel goed weekend! 

Nee nog steeds niet ontvangen..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rita_1983 

In ons systeem staat aangegeven dat je die of ieder moment kan ontvangen of al hebt ontvangen. Heb je ook je spambox gecontroleerd? Ik verwacht dat je die echt snel ontvangt! Mocht dat niet het geval zijn dan kan je contact opnemen met AMP via deze pagina. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Heb m ontvangen, maar bij nader inzien wil ik m liever morgen ophalen bij de tmobile store. Is dit nog mogelijk om te veranderen? Mvg

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij is het nu te laat om dit nog te wijzigen omdat je de mail van AMP al hebt gehad..ik weet niet of een moderator hier iets aan kan doen maar heb je al gekeken welke bezorgdatum er beschikbaar is?

Ja heb ik en helaas moet ik ineens de hele week werken en ben ik niet thuis..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rita_1983 

Het is niet meer mogelijk om te wijzigen naar ophalen in de shop. Als je het toestel wilt ophalen in de shop, dan moet je je huidige bestelling annuleren, opnieuw bestellen en kiezen voor ophalen in de T-Mobile shop. Ik hoor dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Oké maar ik heb wel al betaald..

Reageer