Beantwoord

Geen mail van AMP ontvangen

• 9 september 2020
  • 15 reacties
  • 738 Bekeken

Goedenavond,

Eerder vandaag heb ik een nieuwe telefoon besteld. Ik heb een bevestiging ontvangen vanuit t-mobile maar nog geen mail van AMP gehad..

icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2020, 13:53

Hi @D_Ietswaard 

Je kan via https://mijnafspraak.nl/ ook zelf een afspraak inplannen. Ik heb je via een privébericht de gegevens gestuurd die je kan invullen. Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast plezier met je toestel! 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @D_Ietswaard Welkom! Is het toestel al op voorraad? Welk toestel heb je gekozen? 

Heb je ook in je spambox gekeken. 
Ik zou je niet te veel zorgen maken, of de mail komt vannacht of het toestel is nog niet op voorraad dan komt de mail ook later.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Dank je wel! Op internet staat dat het toestel (Samsung S20) op voorraad is. Niks ontvangen in de spambox..

Reputatie 7
Badge +20

@D_Ietswaard  Goede keus, dat toestel maakt geweldige foto’s. Ik snap dat je het toestel snel wil ontvangen.

Wacht nog even tot morgen, heb je de mail dan nog niet kan een moderator kijken of alles goed is gegaan, het komt vast wel goed! 
Groetjes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @D_Ietswaard 

Gefeliciteerd met je nieuwe bestelling! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Als het goed is heb je al een email van AMP ontvangen om een afspraak te maken en anders ontvang je die nog vandaag. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel en als ik nog iets kan doen, laat het mij weten!

Goedemorgen,

Dank voor jullie reacties. Tot op heden heb ik nog steeds geen mail of SMS ontvangen vanuit AMP. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @D_Ietswaard 

Je kan via https://mijnafspraak.nl/ ook zelf een afspraak inplannen. Ik heb je via een privébericht de gegevens gestuurd die je kan invullen. Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast plezier met je toestel! 

Super dank je wel!

hallo ik heb vannacht een bestelling geplaatst .

Maar ik heb tot nu toe nog geen email mogen ontvangen van amp

Mijn bestel nummer is met bestelnummer 56357566

Mijn dank mvg erik

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ereyden46 

Ik ben direct voor je gaan kijken en als het goed is ontvang je vandaag een bericht van AMP. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel! 

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Mijn moeder heeft een telefoon besteld met verlening maar hebben geen e-mail gehad van amp.  Bestelnummer is 57921270 vandaag op 14-02-2021 besteld. 

Reputatie 5
Badge +12

Dat is mooi. Zodra je toestel uitgeleverd kan worden ontvang je een email waarna je een afspraak kan maken met AMP.

Hallo,

ik heb donderdagavond een bestelling geplaatst en een bevestiging gehad van T-Mobile. Ik heb echter nog steeds geen mail van AMP gehad.

mvg Willem Jan

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Willem85 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. Ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Er staat al zeker 12 weken op de website dat de iphone 12 pro goud 128 gb 6 tot 8 weken levertijd heeft. Ook in de actuele voorraadinformatie staat deze niet. Kunnen jullie de website voorzien van juiste informatie of aangeven hoelang het nog duurt voor deze op voorraad is. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pkx 

In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Zodra er iets in wijzigt dan delen we direct een update in het topic. 

Reageer