Beantwoord

Geen tijdsblok bekend bij AMP


Wanneer ik voor aflevering van T-Mobile producten, van AMP Groep per email een uitnodiging ontvang via een link naar mijn afspraak te gaan. Die dan vervolgens plan. Waarop ik geen aflevertijd ontvang en daarom naar AMP bel. Dan te moeten horen dat er helemaal geen afleverdatum en of tijd is geplant. Dan is dat uiterst vreemd en voor mij die er extra voor thuis blijft bovendien frustrerend.
icon

Beste antwoord door Issam 1 augustus 2017, 23:13

Hoi Sprokkie,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Je kan vast niet wachten tot je jouw telefoon in huis hebt. Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over het tijdsblok. We bieden de optie om tegen een betaling een specifiek tijdsblok te selecteren. Onze koerier moet zijn route hier op aanpassen, vandaar dat dit niet standaard geselecteerd is. Mocht je in de toekomst dus weer een bestelling willen plaatsen dan kan je hier voor kiezen, dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

In deze situatie krijg je op de dag zelf wel een sms met hoe laat de koerier er ongeveer is, dus kan je er op deze manier nog rekening mee houden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en hopelijk tot snel weer op het forum!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sprokkie,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Je kan vast niet wachten tot je jouw telefoon in huis hebt. Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over het tijdsblok. We bieden de optie om tegen een betaling een specifiek tijdsblok te selecteren. Onze koerier moet zijn route hier op aanpassen, vandaar dat dit niet standaard geselecteerd is. Mocht je in de toekomst dus weer een bestelling willen plaatsen dan kan je hier voor kiezen, dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

In deze situatie krijg je op de dag zelf wel een sms met hoe laat de koerier er ongeveer is, dus kan je er op deze manier nog rekening mee houden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en hopelijk tot snel weer op het forum!

Reageer