Beantwoord

Geen VR bril ontvangen bij Samsung bestelling

  • 3 april 2017
  • 2 reacties
  • 400 Bekeken

ik heb in december de bril aangevraagd bij Samsung zoals het moest, echter nog steeds geen VR bril ontvangen. Hoe nu verder. Ik zou graag door T-Mobile verder geholpen worden in deze
icon

Beste antwoord door Thalina 3 april 2017, 16:03

Hoi Marcel,



Dat is inderdaad alweer even geleden 😉 Zoals Rosan al aangeeft ging het om actie van Samsung zelf en moet je in principe ook contact met hen hierover opnemen. In dit topic vind je meer over promotionele acties van Samsung. Omdat we snel duidelijkheid hierover willen hebben heb ik voor jou navraag gedaan bij Samsung. Zij geven aan dat jouw registratie foutief is gekeurd, omdat er geen aankoopdatum bekend is. Dit is niet te zien op de bon die is geupload bij de aanvraag. Vandaar dat de aanvraag is afgekeurd. Hierover heb je van Samsung een mail ontvangen op 22 december 2016.



Samsung geeft aan dat je kunt reageren op deze mail van 22 december met een duidelijke aankoopbon en vermeld in de e-mail het registratienummer 1599528. Ik kan je niets garanderen, omdat de promotie al een paar maanden is verstreken. Maar je kunt het altijd proberen.



Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste, Heb je al contact opgenomen met Samsung?
Het is echt een actie van Samsung waar T Mobile geheel los van staat namelijk.
Als je destijds het goed heb aangevraagd en de bevestiging had gehad kan je het zeker aan hun terug koppelen.
Heb je misschien een mail gehad van hun dat er iets miste en je dat nog moest toevoegen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marcel,

Dat is inderdaad alweer even geleden 😉 Zoals Rosan al aangeeft ging het om actie van Samsung zelf en moet je in principe ook contact met hen hierover opnemen. In dit topic vind je meer over promotionele acties van Samsung. Omdat we snel duidelijkheid hierover willen hebben heb ik voor jou navraag gedaan bij Samsung. Zij geven aan dat jouw registratie foutief is gekeurd, omdat er geen aankoopdatum bekend is. Dit is niet te zien op de bon die is geupload bij de aanvraag. Vandaar dat de aanvraag is afgekeurd. Hierover heb je van Samsung een mail ontvangen op 22 december 2016.

Samsung geeft aan dat je kunt reageren op deze mail van 22 december met een duidelijke aankoopbon en vermeld in de e-mail het registratienummer 1599528. Ik kan je niets garanderen, omdat de promotie al een paar maanden is verstreken. Maar je kunt het altijd proberen.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer