Beantwoord

Go abonnement met Galaxy S8+

• 7 april 2017
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

In My T-Mobile zag ik dat ik kon verlengen, dus dat heb ik gedaan met een nieuw Go abonnement en de Galaxy S8,
Nu staat er als startdatum 5 Augustus 2017.
Wanneer krijg ik de telefoon nu ongeveer als deze binnen komen bij jullie, en gaat het abonnement dan niet meteen in ?
icon

Beste antwoord door David 7 april 2017, 14:50

Hey Jeroen,

Heel gaaf, de nieuwe S8! 😃

Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van Toestel Flexibiliteit, hierbij kun je een nieuw contract afsluiten met contract. Het bestaande contract wordt dan vervangen met de nieuwe verlenging en gaat dan ook direct in. Dit gebeurt op het moment dat jouw telefoon geleverd wordt. De startdatum wordt dan ook automatisch aangepast.

Je vindt de meest recente levertijden en alle updates in dit topic, zo weet je precies waar je aan toe bent en wanneer jouw toestel geleverd gaat worden. Hopelijk heb je de Samsung gauw in de handen! :)

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jeroen,

Heel gaaf, de nieuwe S8! 😃

Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van Toestel Flexibiliteit, hierbij kun je een nieuw contract afsluiten met contract. Het bestaande contract wordt dan vervangen met de nieuwe verlenging en gaat dan ook direct in. Dit gebeurt op het moment dat jouw telefoon geleverd wordt. De startdatum wordt dan ook automatisch aangepast.

Je vindt de meest recente levertijden en alle updates in dit topic, zo weet je precies waar je aan toe bent en wanneer jouw toestel geleverd gaat worden. Hopelijk heb je de Samsung gauw in de handen! :)

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
Ok helemaal duidelijk, bedankt David,
kan inderdaad niet wachten tot ik hem heb 🙄
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Jeroen,

Graag gedaan namens onze vriendelijke collega David! Alvast heel veel plezier ermee. 😉

Reageer