Ik zie ook nergens een knop op deze verkeerde status om aan te geven dat ik niets heb ontvangen, laat staan wanneer ik het wel mag ontvangen.. Heb inmiddels contact gezocht met AMP over bovengenoemde. :?
Beste antwoord door David
Goed dat je ons even aan ons mouw trekt! 🙂
In ons systeem zie ik dat je 2 bestellingen hebt gedaan: 1 verlenging voor jouw mobiele abonnement en 1 nieuw abonnement met iPad. De simkaart van de verlenging is ondertussen al geleverd, dus dat klopt. De iPad was echter niet direct op voorraad en komt dus in een tweede bestelling. Als je naar jouw bestelstatus gaat en daar jouw gegevens invoert, dan krijg je te zien dat de bestelling op dit moment bij de koerier ligt. Deze staat echter nog niet als afgeleverd, maar dit moet dus nog gaan gebeuren. Dat de goederen geleverd zijn gaat dus niet om de iPad, maar om de simkaart van jouw mobiele abonnement.
Heb je ondertussen al een afspraak gemaakt met de koerier? Op dit moment liggen de volgende stappen in het bestelproces namelijk bij hen, dus zij zullen contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Het is dan ook goed dat je alvast contact met hen hebt opgenomen, zodat je kunt kijken wanneer jouw iPad geleverd kan worden. Heb je al een reactie van ze ontvangen?
Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is en dat jouw iPad snel geleverd wordt! Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag van je!