Beantwoord

Groot verschil in bijbetaling.

• 8 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Ik heb hier +/- 720 euro betaald voor mijn iPhone terwijl die hier: https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-7-128gb/met-abonnement/t-mobile/t-mobile-stel-samen-en-stel-bij-actie-2-jaar--2/5254-577-595-10165-2543

620 kost met hetzelfde abonnement. Hoe kan dit?!
icon

Beste antwoord door tjeerdos 10 oktober 2016, 09:21

de site heeft zelf de telefoons in gekocht. en kan daardoor een andere prijs aanbieden.
omdat die niet van de provider afkomt.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat komt wel vaker voor deze prijsverschillen. En is dan ook goed om prijzen tevergelijken van verschillende sites
Ja dat doe ik ook, maar ik heb nu een early renewal gedaan. Alsnog zou ik graag willen weten hoe deze prijsverschillen mogelijk zijn.
Reputatie 2
de site heeft zelf de telefoons in gekocht. en kan daardoor een andere prijs aanbieden.

Toch staat er duidelijk dat het een provider telefoon is "Apple iPhone 7 128GB Black T-Mobile". De stock versie is 999 euro bij mobiel.nl. Duurder dan de Apple prijs dus.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Davedavy,

Wat Tjeerdos aangeeft klopt. Deze bedrijven kopen zelf de toestellen in. Hierdoor kunnen zij zelf de prijzen bepalen. Het kan dus inderdaad voorkomen dat een toestel via een andere partij goedkoper is. Het abonnement krijg je uiteraard wel helemaal via ons. 🙂
En hoe koopt t-mobile ze dan in vind een beetje gelul,t-mobile koopt zou veel in dat ze niet meer
leverbaar zijn dus het duurd 4 tot 6 week zou groot is de order aan de fabrikant,en volgens mij is t-mobile de grootste afnemer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

We maken een inschatting van hoeveel toestellen wij nodig hebben. Apple had in het geval van de iPhone 7 minder geleverd dan wij hadden verwacht en dus is de verwachtte levertijd opgelopen. Externe dealers kopen veel meer in omdat zij aan verschillende providers leveren en dus kunnen zij zelf de prijzen bepalen.

Reageer