Beantwoord

Heb de verkeerde Galaxy S10 besteld

  • 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1086 Bekeken

Ik heb zojuist de nieuwe Samsung Galaxy s10 besteld. Tot mijn verbazing heb ik de s10e besteld inplaats van de s10. Is er een mogelijkheid dat ik mijn bestelling kan laten wijzigen of aanpassen ? Zo ja hoor ik hier graag over.
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2019, 13:23

Hi @bgmn43,

Ik zie dat de bestelling met de S10e ondertussen is geannuleerd en dat je de juiste order hebt geplaatst. Dat komt dus helemaal goed! In dit topic vind je de actuele levertijden. Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @bgmn43,

Ik zie dat de bestelling met de S10e ondertussen is geannuleerd en dat je de juiste order hebt geplaatst. Dat komt dus helemaal goed! In dit topic vind je de actuele levertijden. Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Reageer