Hele late bezorging sim only abonnement

• 6 juli 2017
  • 3 reacties
  • 497 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week zaterdag (1 juli) bij jullie een sim only abonnement aangeschaft. Het duurde erg lang voordat ik een bevestigingsmail kreeg dus heb ik lang zitten bellen met jullie klantenservice. Na 3 dagen achter elkaar gebeld te hebben kreeg ik dan eindelijk de bevestigingsmail met een andere email om de bezorging in te plannen. Ik heb ook nog eens meer geld betaald aan de bezorger (AMP) zodat ik de bezorging binnen een bepaalde tijd kon ontvangen. Helaas is deze bezorging vandaag 1:30 uur te laat bezorgd, en was ik op dat moment niet thuis omdat ik toen moest werken. Nu heb ik een nieuwe email gekregen waarmee ik de bezorging opnieuw kan inplannen, alleen kan het nu opeens pas dinsdag bezorgd worden! Ik heb het echt voor maandag nodig. Ik dacht dat T-Mobile wel een goede keuze zou zijn na lang zoeken naar een abonnement, maar dit is toch wel echt een grote teleurstelling. Zou ik het abonnement niet vrijdag of in het weekend op kunnen halen bij een T-Mobile winkel, bijvoorbeeld in Zeist? Anders zou het nogal spijtig zijn, want ik heb het echt voor maandag nodig...

3 reacties

Reputatie 3
Je abonnement ophalen in een winkel is natuurlijk altijd nog een optie. Annuleer je huidige bestelling en ga daarna meteen naar de winkel. Dan kun je alles ter plekke meteen regelen.
Dat kan, maar dan krijg ik niet de korting erbij die ik op 1 juli nog kon krijgen. (Unlimited madness korting + T-Mobile samen).
Reputatie 4
Hoi Sylvianr,

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Welkom bij de Magenta-familie! :)

Het antwoord van Alexander klopt. Als je het abonnement wilt ophalen in de winkel, dan moet je eerst deze bestelling annuleren. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van de Unlimited Madness actie. Heel jammer om te horen dat de bezorging zo vertraagd is, mijn excuses hiervoor.

Normaal gesproken kan je het eerder laten bezorgen, maar er is op dit moment een technisch onderhoud gaande aan ons systemen waardoor de levertijd iets langer duurt. De eerste mogelijkheid is inderdaad dinsdag. Ik kan begrijpen dat je liever op een ander antwoord had gehoopt. Mijn excuses voor het ongemak! Dinsdag kan jouw abonnement worden geleverd en dan kan je er meteen gebruik van maken.

Mocht je nog vragen hebben of hulp, laat het dan weten. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer