Beantwoord

Hellup S9 ipv s9+ besteld!!!


Ik heb net een nieuwe telefoon besteldmaar per ongeluk de s9 ipv de s9+!
Wat kan ik nu doen? Of wat kan t mobile nu voor mij doen.
Al jaren trouwe klant dus ik hoop dat ik het nog om kan zetten.
Ik heb nog geen afspraak voor bezorging gemaakt en zal wachten op jullie antwoord

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 juni 2018, 22:03

Beste OwmDick, op de site staat wat je kan doen.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling#annuleren
succes en fijne avond!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Beste OwmDick, op de site staat wat je kan doen.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling#annuleren
succes en fijne avond!

Reageer