Vraag

helpsupport doet werk niet, wie weet raad?

Op vrijdag 210912 een iphone 5 + abbonement bestelt ( 2 stuks ,waarbij dit al niet kon op 1 volwassene) + na 2x bevestigingsmail en 2x betaald!

Op zaterdagochtend 220912 ,een bestelling trachtten te wijzigen van zwart toestel naar wit. Onmogelijk = annulering + 24 uur wachtten voordat er een nieuwe bestelling kan worden opgegeven

Op zondag 230912  (na 24 uur) een witte iphone 5 + abbonement bestelt. Bevestigingsmail (die vrijdag 10 minuten duurde) blijft uit.

Vanaf dit moment blijft T-mobile maar in gebreke. Krijg ik tegenstrijdige uitspraken en moet e.e.a. doorgegeven worden aan de IT-afdeling die hiervoor 24-48 uur tijd heeft ,als dan niets gebeurt ,is de enigste actie die support kan bieden nogmaals de IT-afdeling benaderen met opnieuw ingaan 48uur , dit dus inmiddels 4x . En support kan niets anders doen  !!! (volgens support) 

Het verhaal verder:

Op maandag 240912 bel ik opnieuw met t-mobile , bevestigingmail zal komen alles staat goed (wachttijd op de iphone gaat pas in na bevestingsmail en betalling) waarschijnlijk dinsdag uiterlijk woensdag!

Op donderdag 260912 bel ik wederom met t-mobile , vriendelijke jongeman verzekerd mij dat de IT-afdeling iphone mij binnen 24uur zal bellen of  dat ik de bevestigingmail zal krijgen.

Vrijdag (na 24 uur) blijkt dit wederom een leugen , opnieuw contact opgenomen en nadat een medewerkster hoort dat het over een particuliere iphone gaat , bevestigd ze zoals iedere keer mijn bestelling ,geeft aan dat ze géén mededelingen erbij kan zetten en dus niets weet van eerdere telefoongesprekken!! daarna zet ze mij in een wachtrij die 1,5 uur later nog geen contact opleverde.
Opnieuw gebeld ,vrijwel direct  contact (270912) gesproken met Niels Assink  klantenservice.
Er staat een error bij de bevestigingsmail (eerstvolgende stap) , oorzaak onbekend !
Niels zal dit doorsturen naar de IT-afdeling zodat die ernaar kijken en de mail alsnog versturen (eventueel handmatig),dus  binnen 48 uur een mail anders nemen ze telefonisch contact op.
Niels verzekerd mij dat de wachttijd (2-3 weken bij bestelling op zondag 230912) ingegaan is op de 23ste .
En wij dus niet langer op de telefoon hoeven te wachtten . (dit in tegenstelling tot maandag)

Weer wordt de afspraak niet nagekomen, maandag 011012 bel ik en krijg Willem Evers te spreken, hij zoekt het uit, vraagt of ik meerdere abbonementen heb lopen (nee Niels dit wordt het enigste abbo. op mijn naam). Hij zal wederom de IT-afdeling inschakelen 48uur ,maar hij zal persoonlijk op donderdag contact opnemen. 

Donderdag 041012 krijg ik een mailtje van Niels , nog niets gewijzigd hij volgt het en zal maandag nog eens berichtten.  Dat vind ik volstrekt onvoldoende ,ik heb inmiddels geen vertrouwen meer in de zoveelste poging van de IT-afdeling .

Ik bel en krijg contact met Wendy Janssen, zij geeft aan dat zij niets anders kunnen doen dan doorsturen naar de IT-afdeling. Als ik vermeld dat meerdere pogingen inclusief meerdere keren de termijn van 48 waarbinnen e.e.a. opgelost zijn geweest en er inmiddels toch iemand dit gewoon moet oplossen of de IT-afdeling ter verantwoording roepen. Blijft het antwoord wij kunnen niets anders doen.

Iemand een idee?

1 reactie

PS op woensdag 031012 heb ik de andere iphone (zwart) van de oorspronkelijke bestelling ontvangen.

Reageer