Vraag

Hoe kun je zelf je orderstatus volgen?

• 19 mei 2011
  • 6 reacties
  • 749 Bekeken

Is het mogelijk zelf je orderstatus te volgen?

Op de bevestigingsbrief van mijn i-300abbo met SGSII is geen ordernummer terug te vinden, en ook een echte ordertracker heb ik nog niet kunnen ontdekken op de website...

Dit zou hier ook bakken berichten schelen...

Ik zie in het "sticky topic" over actuele levertijden dat de levertijd voor een SGSII die gister besteld is 10 werkdagen is; ik heb inmiddels 5 werkdagen geleden al besteld, wanneer wordt deze dan uitgeleverd?

Mvrgr, Martijn

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
als het goed is krijg je een mail of smsje als die binnen is om geleverd te worden
Hallo Arie,

Maar dat is dus niet de vraag: de vraag is: kan ik zelf -actief- vaststellen wat de status is. Want een bericht van T-Mobile laat op zich wachten en ik heb ook geen trek om steeds maar de klantenservice te moeten bellen....
Voor zover ik weet kan het via deze link, Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

Je moet dan wel een ordernummer hebben, in de bevestigings mail staat deze geloof ik.

Mvg Dennis
Reputatie 3
Voor zover ik weet kan het via deze link, Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

Je moet dan wel een ordernummer hebben, in de bevestigings mail staat deze geloof ik.

Mvg Dennis

Helemaal geweldig...
Reputatie 2
Ik heb al 5 dagen geleden mijn abbo verlengd en nog steeds niets ontvangen van tmobile en amp.
Ik heb de klantenservice ook al gebeld en die zegt dat ik een brief per post ontvangt maar nog steeds niets.
Ik heb gevraagd bij mijn abbo verlenging of de htc sensetion op voorraad is en hij zegt van wel.
Ik krijg alleen maar loze beloftes ik krijg alweer een klein beetje spijt dat ik bij tmobile verlengd heb.
Tmobile en zijn medewerkers met leege beloftes.
Ik heb al 5 dagen geleden mijn abbo verlengd en nog steeds niets ontvangen van tmobile en amp.
Ik heb de klantenservice ook al gebeld en die zegt dat ik een brief per post ontvangt maar nog steeds niets.
Ik heb gevraagd bij mijn abbo verlenging of de htc sensetion op voorraad is en hij zegt van wel.
Ik krijg alleen maar loze beloftes ik krijg alweer een klein beetje spijt dat ik bij tmobile verlengd heb.
Tmobile en zijn medewerkers met leege beloftes.

@ edhorst:Ik vind het jammer om te lezen dat je bestelling niet helemaal goed is verlopen. Ik zag wel dat je ondertussen de HTC Sensation heb ontvangen ik hoop dat hij je goed zal bevallen.