Beantwoord

Huawei P30 pro breathing crystal

• 10 april 2019
  • 3 reacties
  • 2842 Bekeken

Reputatie 2
Zaterdag telefoon speciaal verlengd in de T-Mobile shop. Zou zondag de telefoon geleverd krijgen, was allemaal geen probleem. Nu blijkt dat pas op 10 MEI!!! De telefoon geleverd kan worden, dat is over 4 weken, terwijl ik nu dus voor het nieuwe abonnement al ga betalen en zit met een oude telefoon. Een paar dagen is oké, maar een maand vertraging is schandalig. Dan had ik de telefoon elders besteld. T-Mobile kan ik van mijn abonnement af, graag uitleg hoe ik kan annuleren.
icon

Beste antwoord door David 11 april 2019, 10:18

@Abestr @meimeiriver

Aangezien jullie ook allebei in het topic van meimeiriver zitten heb ik daar gereageerd, aangezien dat het eerste topic was. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 1
Helemaal mee eens. Volslagen onacceptabel hoe ze je laten pre-orderen, terwijl ze allang wisten dat 9 April niet gehaald zou worden.
Reputatie 2
Plus,zonder IMEI nummer kun je geen gebruik maken van de aanbieding van de Sonos en lader. T-Mobile hoe kan ik daar toch aanspraak op maken? Graag informatie,geen verstoppertje spelen.
Reputatie 7
Badge +20
@Abestr @meimeiriver

Aangezien jullie ook allebei in het topic van meimeiriver zitten heb ik daar gereageerd, aangezien dat het eerste topic was. Dit topic gaat op slot.