Beantwoord

Ievering iphone xs

• 25 februari 2020
  • 6 reacties
  • 650 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 03-2 mijn abonnementen verlengd met een nieuwe iPhone XS.. die zou al vanaf 14 feb leverbaar zijn, maar het is al 25 feb en ik hoor nog steeds helemaal niks van t-mobile.. en ik zie dat die datums van leveren en voorraden elke keer verschuiven, nu is levering tijd pas op 23 Mart. Blijf dit zo doorgaan tot dat iPhone 12 gepromoveerd wordt of wat is de bedoeling hier mee.. 🤔

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 februari 2020, 23:21

Volgens mij zijn er te veel mensen die een iPhone XS bestellen en T-mobile koopt niet genoeg toestellen in.

Jammer dat je 14 dagen bedenktijd al voorbij is anders kon je deze bestelling annuleren en dezelfde bestelling plaatsen bij een externe dealer zoals mobiel.nl of Belsimpel.nl, hier zijn ze gewoon op voorraad.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Volgens mij zijn er te veel mensen die een iPhone XS bestellen en T-mobile koopt niet genoeg toestellen in.

Jammer dat je 14 dagen bedenktijd al voorbij is anders kon je deze bestelling annuleren en dezelfde bestelling plaatsen bij een externe dealer zoals mobiel.nl of Belsimpel.nl, hier zijn ze gewoon op voorraad.

Reputatie 6
Badge +6

Ik denk dat de huidige situatie in China je ook niet zal helpen. 

Pardon waqqas!. Bedenktijd voorbij. Wat denk jezelf! Tmobile levert niet en houdt zich dus niet aan de overeenkomst! Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik terug kom van vakantie en de telefoon is nog niet leverbaar ga ik echt deze verlenging annuleren. Ik zit al sinds 1 febr te wachten en tmobile laat niets van zich horen! Gaan ze straks gewoon de telefoon in rekening brengen die ze niet geleverd hebben. Dan zoek ik wel een andere provider!

Pardon waqqas!. Bedenktijd voorbij. Wat denk jezelf! Tmobile levert niet en houdt zich dus niet aan de overeenkomst! Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik terug kom van vakantie en de telefoon is nog niet leverbaar ga ik echt deze verlenging annuleren. Ik zit al sinds 1 febr te wachten en tmobile laat niets van zich horen! Gaan ze straks gewoon de telefoon in rekening brengen die ze niet geleverd hebben. Dan zoek ik wel een andere provider!

Inderdaad gewoon annuleren en bij Belsimpel bestellen.

De voorraden van iphones slinken hard door Corona. Uit dit blijkt dat de Iphone ook maar een China Phone is.

Gisteren do 27-2 mijn bestelling van 1 febr bij tmobile geannuleerd. Ze deden nog even moeilijk over de bedenktijd termijn maar dat was maar even. Gisteren 27-2 mijn abonnement met iPhone XS verlengd bij tmobile via belsimpel. En je mag het geloven of niet maar ik heb vandaag mijn iPhone XS opgehaald bij de belsimpel winkel in Rotterdam! Tip voor iedereen dus. Als je je abonnement wilt verlengen met nieuwe telefoon doe het dan via belsimpel. 

Reputatie 7
Badge +18

@jerhog 

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Gelukkig is het nog geregeld voor je :)

Reageer