Beantwoord

Ik heb maandag een nieuwe sim besteld, waar blijft 'ie?

  • 14 juli 2017
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

Maandag is mijn telefoon gestolen en heb ik een nieuwe simkaart besteld. Deze zou binnen drie werkdagen komen. Maar hij is er niet, graag de status van deze bestelling.
icon

Beste antwoord door Sam- 14 juli 2017, 12:55

Hey Ninke,

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je jouw simkaart gelijk hebt laten blokkeren en een nieuwe simkaart hebt besteld. Je zou deze al ontvangen moeten hebben. De levertijd is namelijk maximaal 3 werkdagen. Mocht je buiten een brievenbus hebben staan, dan wil ik je vragen om te controleren of deze erin ligt. De simkaart wordt namelijk gewoon met de post verzonden, er wordt niet aangebeld bij de levering.

Mocht je echt niets hebben ontvangen dan kan je langs één van onze T-Mobile Shops gaan voor een gratis - nieuwe simkaart. Zij kunnen 'm ook gelijk voor je activeren.

Komt het niet goed uit, dan kan je zelf opnieuw een simkaart bestellen via onze website. Dan vergoeden wij de kosten zodat deze niet in rekening worden gebracht.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Ninke!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Als je snel een reactie wilt hierop, kan je beter even bellen of via Twitter/Facebook contact opnemen. Op het forum kan een antwoord 48 uur duren.

Groet
Reputatie 5
Badge +17
Hey Ninke,

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je jouw simkaart gelijk hebt laten blokkeren en een nieuwe simkaart hebt besteld. Je zou deze al ontvangen moeten hebben. De levertijd is namelijk maximaal 3 werkdagen. Mocht je buiten een brievenbus hebben staan, dan wil ik je vragen om te controleren of deze erin ligt. De simkaart wordt namelijk gewoon met de post verzonden, er wordt niet aangebeld bij de levering.

Mocht je echt niets hebben ontvangen dan kan je langs één van onze T-Mobile Shops gaan voor een gratis - nieuwe simkaart. Zij kunnen 'm ook gelijk voor je activeren.

Komt het niet goed uit, dan kan je zelf opnieuw een simkaart bestellen via onze website. Dan vergoeden wij de kosten zodat deze niet in rekening worden gebracht.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Ninke!

Reageer