Beantwoord

Ik heb per ongeluk een toestel besteld wat ik niet wil.

• 6 december 2017
  • 7 reacties
  • 441 Bekeken

Ik heb een iPhone 8 besteld wat niet de bedoeling was, wat nu?
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 december 2017, 12:47

Welkom in het forum, als je die bestelling hebt gedaan in de onlineshop kan je hem weer annuleren binnen 2 weken.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/annuleren-en-terugsturen
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het forum, als je die bestelling hebt gedaan in de onlineshop kan je hem weer annuleren binnen 2 weken.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/annuleren-en-terugsturen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jesper,

CrisTien heeft je al de goede informatie gegeven om de bestelling te annuleren. Ik zie in ons systeem dat jouw telefoon al in het afleverproces is bij de koerier. Je hebt al een bericht ontvangen over de levering van jouw toestel en hier staan ook instructies in hoe je deze kunt annuleren. Je kunt dit doen via mijnafspraak.nl

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Wanneer zie ik mijn “nieuwe abonnement” verdwijnen uit mijn overzicht?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jesper,

Dat duurt inderdaad wel erg lang! We hebben een korte storing gehad, waardoor bestellingen wel geannuleerd werden, maar dit werd dan niet goed verwerkt in de andere systemen. Het probleem is ondertussen opgelost, maar ik zie dat bij jou het nieuwe abonnement nog niet uit My T-Mobile is. Dit heb ik direct bij de technische afdeling aangegeven, dus ik verwacht dat het nu binnen 72 uur weg is.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Super, dank je wel!
Het is nu weg alleen staat het toestelkrediet van dik 800 euro er nog wel bij :S.

Kan ook deze vervallen aangezien het toestel geannuleerd is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jesper,

Uiteraard moet dat komen te vervallen! Ik zie in ons systeem dat de annulering vanochtend geheel is verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat jij het bedrag nu ook niet meer ziet, klopt dat? Let me know! 😃

Reageer