[Info] Bezorging van je bestelling

• 30 december 2015
  • 14 reacties
  • 2793 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst krijg je van onze koerier (AMP Logistics) een e-mail. In deze e-mail vind je een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Vervolgens kun je via 'mijn order status' een bezorgafspraak maken.

Geen e-mail ontvangen?
Wanneer je toestel op voorraad is kan het 24 uur duren voordat je de e-mail ontvangt. Je ontvangt de e-mail vanuit t-mobile@amp-logistics.com. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen, kijk dan eens in je spambox of je ongewenste inbox. Heb je na 24 uur nog geen e-mail ontvangen neem dan contact op met de klantenservice of laat een reactie achter in dit topic. Heb je bij je bestelling geen e-mail adres ingevuld maar wel een telefoonnummer? Dan belt de bezorger van AMP Logistics je de volgende werkdag op voor het maken van een bezorgafspraak of ontvang je een sms met de gegevens voor het maken van een afspraak. Is het toestel niet op voorraad dan informeren we je daarover via een sms. Je ontvangt vervolgens een e-mail wanneer het toestel weer leverbaar is.

Kan ik mijn bezorgafspraak of bezorgadres wijzigen?
Je kunt op werkdagen tot op de dag vóór de levering de bezorgafspraak nog aanpassen. Dit kun je doen tot 22:00 uur. Je kunt zowel de dag als het gewenste adres wijzigen via 'mijn order status'. Je kunt de bestelling ook laten bezorgen in een T-Mobile Shop. Wanneer je hier gebruik van wilt maken kun je dit aangeven tijdens je bestelling.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Wanneer je vóór 22.00 uur bestelt heb je de bestelling morgen in huis. Als je bestelling op voorraad is kun je een bezorgafspraak maken, zo weet je precies wanneer de bezorger bij je langs komt. Wanneer je bestelling niet op voorraad is informeren we je hierover in een sms. Als het toestel weer beschikbaar is krijg je een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Bij de bestelling van een PrePaid of Internetstick, versturen wij je pakketje zodra de betaling is verwerkt. Deze bestellingen worden verzonden met PostNL en hiervoor is het maken van een bezorgafspraak niet nodig.

Kan iemand anders mijn bestelling in ontvangst nemen?
Er mag niet aan derde geleverd worden, omdat T-Mobile je identiteit niet persoonlijk kan controleren en wij de gegevens van onze klanten willen beschermen.

Bij een PrePaid klant mag een gemachtigde de PrePaid-bestelling wel in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.

14 reacties

De bezorging van mijn nieuwe Samsung Galaxy S7 via AMP Logistics is prima verlopen.
Het enige dat ontbreekt is het 64GB geheugenkaartje. Deze heb ik niet gekregen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi No1_Oelie,

Welkom op het T-Mobile Forum. Gaaf om je hier te zien.

Leuk dat je voor de nieuwe Galaxy S7 bent gegaan. Hoe bevalt deze tot nu toe? Deel je ervaring in het Galaxy S7 ervaringen topic. We zijn erg benieuwd. :)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. De MicroSD kaart die jou is beloofd krijg je niet direct bij je toestel. Het gaat hier om een actie vanuit Samsung, dus kan je de MicroSD kaart ook via Samsung aanvragen. Neem een kijkje op hun promotie pagina voor meer informatie hierover.

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt, dan helpen we je graag verder!
Goeiendag,

Ik heb een abbonoment met sony xperia x performance besteld, er staat op dit forum dat hij sinds gister (29.06) leverbaar is, krijg ik dan vandaag (30.06) de mail van de koerier?

Met vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Greenkiwi7,

Welkom op het forum! Wat een leuke forumnaam heb je! Helemaal fan van kiwi's? ;)

Terug naar je vraag! Begrijpelijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik heb gelijk gekeken naar jouw bestelling en de actuele levertijden. Ik zie dat de levertijd van de Sony Xperia X Performance iets is vertraagd. De verwachting is nu dat 'ie vanaf 1 juli, morgen dus, leverbaar is. In dit topic kun je de actuele levertijden in de gaten houden, maar ik gok dat je dat topic al had gevonden. Sorry voor de vertraging!

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, trek even aan de bel!
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn bestelling. Woensdag heb ik een iphone 6s plus rose gold besteld en het was verkrijgbaar vanaf 1 juli dus vandaag. Alleen heb ik geen mail gehad dat de toestel al op voorraad is krijg ik uiterlijk morgen wel de toestel binnen thuis?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Elaayldz,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Erg vervelend dat het toestel niet op tijd was voor je vakantie 😞. Mijn collega heeft de order handmatig voor je geannuleerd.

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, let me know!
Ik heb gisteren (om 2:00) mijn abonnement verlengd met een roze Samsung galaxy S7. Ik heb aangegeven dat ik hem wil afhalen in een t-mobile winkel in Den Haag. Heb 4 minuten later de bevestigingsmail gehad, maar ze hebben nog niet gebeld dat ik hem kan halen. Het toestel is al leverbaar. Is hij dan nog niet aangekomen in de winkel?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Lotje,

Gaaf zeg. Eindelijk de Galaxy S7!

Een terechte vraag. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk je telefoon wilt ophalen.

Ik verwacht dat je snel een belletje krijgt van de T-Mobile Shop zodat je de telefoon op kan halen. De bestelling is goed doorgekomen bij ons, dus alles zal goed lopen. We zullen het nog even moeten afwachten.
Vraagje ik ben in oktober op vakantie (net wanneer waarschijnlijk de Sony XZ geleverd wordt)
is het ook niet mogelijk dat een familielid met brief(goedkeuring van mij dat een derde de bestelling aanneemt) en een kopie van mijn I.D. erbij . de telefoon aan neemt???
Reputatie 6
Badge +16
Hey hey,

Welkom op het forum!

Leuk dat je voor de nieuwe Xperia XZ hebt gekozen. Welk toestel gebruik je nu?

Dit is niet mogelijk. Om eventuele fraude te voorkomen hebben we er, voor jullie en onze veiligheid, voor gekozen om alleen de contractant een toestel of simkaart aan te laten nemen.

Gelukkig kan je, zodra de telefoon bij de koerier ligt, zelf aangeven wanneer je de telefoon geleverd wilt hebben. Je kan deze dus ook laten leveren net nadat je terug bent van vakantie. Mocht het alleen uitkomen op dagen dat je bijvoorbeeld aan het werk bent dan kan je de telefoon ook op een ander adres laten leveren.

Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier op vakantie en natuurlijk ook veel plezier met je nieuwe telefoon. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Hallo, graag wil ikcontact met de klantenservice . Krijg geen mAil voor bezorging.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moosje73,

Je hebt jouw vraag hier al gesteld. Zou je er op willen letten dat het meerdere malen stellen van dezelfde als spammen wordt gezien? Dit is tegen de huisregels, dus houd daar ook rekening mee.
Hallo, ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement verlengd maar heb nog steeds geen e-mail ter bevestiging ontvangen en ook geen mail van AMP.

ordernummer: 39672428

Ik hoor graag zsm van iemand

CC
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bamboocha13,

Woeee jij hebt een mooi en gloednieuw toestel besteld zie ik! Zo nieuw zelfs, dat dit model leverbaar is vanaf 10 mei. Er is hier dus sprake van een pre-order. Ik vermoed dat dat de boel wel verklaard?

Zie ook dit topic voor de actuele levertijd! Zodra het toestel leverbaar is, krijg je van AMP een mail om een afspraak te maken. Komt dus helemaal in orde.

Alvast veel plezier ermee!

Reageer