Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11

• 13 september 2019
  • 184 reacties
  • 82456 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11337 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]

FAQ
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:28

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

184 reacties

Reputatie 1
Hoppa, er 1 om 14:01 klaar. Een mooie Paarse voor de vrouw. 😁
De iPhone 8 & iPhone 11 zijn exact even duur bij de introductie: €809,-.

Hoe kan het dat ik dan bij exact hetzelfde abonnement over een looptijd van 2 jaar 13% meer betaal? Dat is een gigantisch verschil!
hoi, wordt de iPhone ook echt op de 20e geleverd of kan het ook de dagen erna zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ze zijn vanaf de 20ste leverbaar. Mocht het zo zijn dat de levertijden veranderen dan geven wij dat direct aan in dit topic. Zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.
T
Als ik bijvoorbeeld de Iphone 11 gister heb gekocht (15-09) is de mogelijkheid dat ik hem dan ook al vrijdag heb? Of is dat lastig? Heb dringend een nieuwe telefoon nodig dus hoop niet dat het later is..

Bedankt!
Reputatie 2
Badge +2
Als ik bijvoorbeeld de Iphone 11 gister heb gekocht (15-09) is de mogelijkheid dat ik hem dan ook al vrijdag heb? Of is dat lastig? Heb dringend een nieuwe telefoon nodig dus hoop niet dat het later is..

Bedankt!

Die kans bestaat, maar gezien de ervaringen van voorgaande jaren, is die vrijwel nihil.
T-mobile krijgt voor vrijdag een initiële batch met telefoons geleverd. Deze moeten worden verdeeld over de T-mobile shops en de online bestellingen. Bestel je een populair model, dan zullen daar veel aanvragen voor zijn en de kans dat je dan bij de levering zit, is gewoon heel klein. Daarna is T-mobile afhankelijk van de verdere leveringen van Apple.
Wanneer worden de eerste voorraden bij AMP zelf aangeleverd?
Reputatie 2
Badge +2
Voor vrijdag lig, want op vrijdag worden de eerste bezorgd. De bijbehorende mails en smsjes komen meestal op woensdag/donderdag.

Klanten die de telefoon afhalen in een T-mobile shop krijgen ook een SMS, maar dat wil niet zeggen dat je telefoon al klaar ligt. Voor zover ik weet, neemt de T-mobile shop contact met je op als je telefoon klaar is om af te halen. (en dat is dan weer compleet afhankelijk van hoeveel telefoons een winkel krijgt)
Reputatie 7
Badge +20
@aspiire

Over de levertijden valt op dit moment nog niet veel te zeggen, maar op de dag van pre-order (13 september) worden er altijd het meeste iPhones besteld, dus als je pas later hebt besteld, dan is de wachtrij aanzienlijk langer voor je.

Het ligt echter natuurlijk aan meerdere factoren, want als jij een iPhone hebt besteld die qua kleur of geheugen minder is besteld, dan is de wachtrij natuurlijk niet vergelijkbaar met een iPhone die immens populair is. Het is dus afwachten en geduld hebben in dit geval!

@mdeuss

Hier heeft @Dolphin het helemaal bij het juiste eind! 👌
Ik was maandag de 1e bij de tel klantenservice die een rode bestelde...dus heb hoop hem volgende week te krijgen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Later in de middag zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun bezorgafspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet. Als je een mail krijgt is het aan te raden om zo snel mogelijk een aflevermoment in te plannen, voordat het desbetreffende tijdvak/datum volgeboekt is.

Klanten die hun bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden. Dit kan middels een telefoontje of SMS zijn. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, want het kan dan zijn dat jouw order in de winkel zelf nog niet verwerkt is en dus nog niet opgepikt kan worden, wacht het bericht vanuit de winkel dus af.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden op dit moment nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Iemand al een mail van amp?
Reputatie 1
SMS van AMP binnen.

iPhone 11 - 128 GB - Paars - Bestelling rond om 14:01.
Ik heb wel een SMS bericht gekregen dat er een mail verstuurd is, maar ik heb nog geen mail in mijn inbox(ook niet in spam).
Reputatie 2
Badge +2
Mooi zo, de grote uitlevering gaat dus beginnen 😋

De kleuren groen (30sep-3okt) en paars (26sep-30sep) hebben nu bij Apple zelf de langste wachttijd. Wel afhankelijk van de gekozen grootte. Alle andere kleuren worden bij Apple op 24 sept afgeleverd. Volgens mij liepen die tijden vorig jaar veel meer op, dus met wat geluk gaat het dit jaar allemaal sneller.
Heeft iemand toevallig al een sms gehad die hem wilt ophalen in de T-Mobile shop?
Krijg hem vrijdag! 😄
Zijn er ook iPhone's op voorraad in de winkel morgen?
Reputatie 7
Badge +20
Morning iedereen,

Goed om te zien dat er al wat berichten zijn verzonden én afspraken zijn gemaakt! 🎊

@elisehuijsmans

Eerst worden alle pre-order bestellingen geleverd en opgehaald, dat kan soms lang duren en is ook erg afhankelijk van het toestel wat je zoekt. Het heeft in ieder geval geen zin om zonder bestelling naar de winkel te gaan en te verwachten dat je er dan gelijk met een iPhone naar buiten loopt. Daarvoor is de iPhone te populair.. 😉
Goedemorgen David,

weet u of er vandaag ook nog berichten worden gestuurd voor iphones die morgen af te halen zullen zijn?
Reputatie 7
Badge +20
@EllemiekePluijm

Er wordt een klein aantal berichten vandaag nog verzonden, maar verreweg het grootste gedeelte van de berichten is gisteren verzonden. Er is dus een kleine kans dat je vandaag nog bericht ontvangt. Morgen zullen er weer nieuwe berichten worden verzonden en dat is ook de dag dat we, waar nodig, de eerste aanpassing zullen doen op de levertijdentabellen.
Ik heb vorige week vrijdag ongeveer om 2 uur een rode 64 gb iphone 11 besteld in schalkwijk maar kreeg geen bevestiging mail wel bericht via sms da me bestelling bevestigt is en gister dat ie naar de winkel verzonden is kan ik die morgen all ophalen?
Goeiemiddag David,

Ik heb een iPhone 11 besteld op 17 september. Worden de rest die een pre order geplaats hebben. Vrijdagochtend gemaild, om een afspraak te maken?
Reputatie 7
Badge +20
@Donny dejong

Je moet nog wachten op een SMS of telefoontje dat je de telefoon daadwerkelijk op kunt komen halen in de winkel. Eerder niet, dus nog even geduld!

@Alles goed

Nee, daar zou ik niet direct op rekenen. Iedereen die morgen een order kan laten leveren of op kan komen halen heeft ondertussen bericht ontvangen. Daarna is het afwachten waar je in de wachtrij staat en wat er aan voorraad binnenkomt bij ons. Als jouw iPhone op voorraad is krijg je dus vanzelf bericht!