Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11

• 13 september 2019
  • 184 reacties
  • 82449 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

184 reacties

Hey David, Ordered iPhone 11 back 64  > 4-10-2019 42,230,357 according to the timelines communicated by you guys I should have my phone by now already. Any updates will be appreciated. Thanks! 

Nope, 

vandaag nog niks ontvangen noch vernomen. Levertijd was op besteldatum 2 weken en nu nog steeds 2 weken. Hopelijk krijg ik hem iig nog voor t weekend 

Beste,

Graag een update wanneer ik mijn telefoon zal ontvangen. Beloofde levertijd is verstreken, anders ben ik genoodzaakt om naar een ander alternatief te kijken en de bestelling te annuleren. 

7- oktober mijn nieuwe iPhone besteld én direct betaald; ik snap dat er 2 weken levertijd is maar vind het bijzonder onvriendelijk dat ik verder geen updates krijg over mijn bestelling.

Rekent best was geld af, dan verwacht ik ook updates mbt leveringstijd. 

Het zou behoorlijk belachelijk zijn als ik de telefoon maandag/dinsdag niet in mijn bezit heb en dan op dat moment te horen zou krijgen dat het langer gaat duren.

Getuigd van weinig klantbeleving bij Tmobile; jammer want ik ben dit niet van ze gewend.

Hi iedereen,

In dit topic vind je de levertijden van de iPhone 11. We passen deze aan wanneer er meer bekend is over de aantallen qua bestellingen, voorraad en leveringen. Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt.

Altijd goed om nog even te benadrukken: Net als bij elke iPhone launch geldt het motto 'First come, first serve!'. Daarin maakt het niet uit via welk kanaal je besteld hebt, maar als jouw buurvrouw bijvoorbeeld sneller reageert op de mail om een afspraak te maken, dan is ze je wel voor. Let daar dus even goed op!

Voor de andere levertijden kun je kijken in het topic over de iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max.

*Levertijden 15 oktober 15:53. Geldt vanaf moment van bestellen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder

Twee weken geleden Iphone 11 64 gb zwart besteld. Toen was de levertijd twee weken en nu nog steeds twee weken. Echter niemand weet wat de status is. Die twee weken levertijd lijken dus misleidend. Beetje jammer hier en een bijzonder teleurgestelde dochter.

Conclusie: levertijden kloppen niet en zijn misleidend.

Conclusie: levertijden kloppen niet en zijn misleidend.

Hier precies hetzelfde!

Laatste keer dat ik bij T-mobile een populaire telefoon bestel, ik begrijp dat zij ook afhankelijk zijn van de leveringen van Apple. Echter, acht ik de communicatie zeer slecht.

Zag bij andere forums, dat mensen die bij belsimpel besteld hebben de dag erna zelfs de telefoon hebben. 

mijn vraag aan tmobile:

"mijn tel is kapot.. ik wil de nieuwe iphone en dan de versie die ik morgen  in huis kan hebben." 

resultaat:

-30 sept: tmobile zegt - morgen heb je hem binnen. 

-30 sept: tmobile zegt - oeps foutje gemaakt maar morgen heb je hem alsnog binnen

-30 sept: tmobile zegt - oeps foutje, je moet zelf opnieuw bestellen en dat kan pas 2 okt, maar dan heb je hem de volgende dag alsnog binnen

-2 okt: tmobile zegt: - oeps hij, is niet meer op voorraad, 2 weken levertijd

-13 dagen later (15 okt)-tmobile zegt: bestellingen vanaf 2 oktober hebben een levertijd van 2 weken, dat betekent 16 okt binnen. 

-2 weken later (16 okt)... geen levering, 2 weken levertijd overschreden.

-17 okt.. geen nieuws

-18 okt.. geen nieuws, weekend, eerst volgende mogelijkheid zal weer pas 21 a 22 okt worden. m. a. w. lekker op weg naar de 3 weken

...... dus inmiddels voor de zoveelste keer teleurgesteld. 

Hi T-Mobile, hebben jullie een update over de levertijden? Inmiddels al richting de 3 weken aan het wachten waar een levertijd van 2 weken werd (en wordt) aangegeven.

Gaarne updates!!!! 

Flinke smak geld aanbetaald, voor wat? Geen updates krijgen en maar gissen wanneer je je toestel mag ontvangen? 

wauw, mijn vrouw 30 sept de paarse iphone besteld (die ging wel in 1 keer goed)  en ik de zwarte (omdat die de volgende dag binnen is en mijn toestel kapot is). nu wordt morgen de paarse 64gb geleverd... en ik zit nog te wachten.

-wat betreft de paarse: goed bezig tmobile, 1 week eerder dan aangegeven.

-wat betreft de zwarte... eerlijk... wanneer gaat deze vervelende ervaring een einde krijgen... 

Nou, hoe lang moeten we nog wachten? Laat eens wat van jullie horen!   
İk wacht nog een dag af, daarna annuleer ik mijn bestelling. Dan maar geen T-mobile. 

een tip: cancel je bestelling bij T-mobile en bestel via belsimpel.nl. Gisteravond een iphone11 zwart 64gb besteld en ligt inmiddels klaar bij PostNL-afhaalpunt. is wel iets duurder (ca. 15 euro), maar wel duidelijke levertijden die kloppen

Update van mijn bestellingen:

#Zojuist iPhone 11 64gb paars binnen gekregen.

Besteld op 30 september.

Verwachte levertijd was 4 weken, later 5 weken.  echter met 3 weken in huis.

#iPhone 11 64gb zwart 2 oktober besteld, nog niets   gehoord

Hoi,

Op 5-10 heb ik een iPhone 11 zwart 64Gb besteld. Volgend het schema zou het twee weken duren. Nu wacht ik al 12 werk dagen, dus 2,5 weken. Nog steeds heb ik geen e-mail gehad om een bezorg afspraak te maken. Hoe kan dit?

Oke compagnions, mijn beurt om te zeiken:

Nu 3 weken geleden besteld en nog geen bericht, ik heb gebeld en mij is verteld dat ik blij mag zijn als ik de telefoon voor 4 november heb. Dat is super fijn want de 2 weken bezorgtijd is dan gewoon meer dan een maand! In een maand kan iemand die tellie met een rikshaw naar Nederland komen rijden uit China, wat de frick is dit. 

Echt episch dit, super vet.

Oke compagnions, mijn beurt om te zeiken:

Nu 3 weken geleden besteld en nog geen bericht, ik heb gebeld en mij is verteld dat ik blij mag zijn als ik de telefoon voor 4 november heb. Dat is super fijn want de 2 weken bezorgtijd is dan gewoon meer dan een maand! In een maand kan iemand die tellie met een rikshaw naar Nederland komen rijden uit China, wat de frick is dit. 

Echt episch dit, super vet.

Het is dat ik stuk ging om je laatste 2 zinnen haha, anders zat ik nu te janken.

4 november??? durven ze zeker hier niet op t forum te zetten...  het is te stil hier. 

Yes LOTGENOTEN! Samen zeiken = liefde.

Op 28-9 een iPhone 11 pro 64 GB gold besteld. In de T-Shop in Waalwijk (daar ga ik hem ook ophalen). De levertijden zijn/blijven 3 weken. Dat was afgelopen zaterdag 19-10. Helemaal niks gehoord. Gebeld met klantenservice; “we kunnen niks voor je doen, je moet wachten op het telefoontje van de shop”. Net langs geweest bij de shop en ze konden zien dat het morgen niet binnen zou komen. Dus dat wordt al donderdag. Marcel van T-Shop in Waalwijk heeft een mail gestuurd naar Orders om te vragen waar de bestelling blijft aangezien ik dus bijna een maand wacht. Klantenservice (telefonisch) is in ieder geval RUK. Je wordt gewoon afgewimpeld 👍🏻

Op 7-10 abonnement verlengt met Iphone 11 wit 64 gb. Op de site gelijk beschikbaar.

Gecheckt op deze site 2 week wachten.

Had op 21-10 2 week gewacht geen mail.

Stuurt op 21-10 Facebook bericht wordt compleet genegeerd.

Stuurt op 22-10 Facebook bericht geen bericht terug 🤬

Vandaag 23-10 ik ga opnieuw contact zoeken met T-mobile over mijn nieuwe telefoon aangezien er op deze site staat “vanaf 3-10 2week levertijd” en ik had besteld op 7-10 maar nog steeds geen mobiel! 

T-mobile bericht klanten niet terug! Dit is NIET NETJES!!!! 

Hoi,

Op 5-10 heb ik een iPhone 11 zwart 64Gb besteld. Volgend het schema zou het twee weken duren. Nu wacht ik al 12 werk dagen, dus 2,5 weken. Nog steeds heb ik geen e-mail gehad om een bezorg afspraak te maken. Hoe kan dit?

hier net zo besteld op 7-10 en nog steeds niks gehoord Tmobile geeft ook niet thuis

Na meerdere malen geprobeerd contact te maken met T-Mobile, gebeld chat etc. 

Gisteren maar eens gebeld. Middels een omweg toch iemand aan de telefoon gekregen. Deze beloofde mij dat ik deze week sowieso mijn toestel zou krijgen, dat ik een van deze dagen een berichtje in mijn mailbox zou krijgen van de koerier...

Ik heb donderdag 3 oktober de Iphone 11 64 GB zwart besteld. De levertijd stond toentertijd op 2 weken en is tot heden onveranderd. ​​​​​​Dit betekend dat het toestel in principe 17 oktober in mijn bezit zou zijn, volgens de levertijden. 

Niet dus. Ik zie in dit forum dat verschillende medewerkers van T-mobile vermelden dat de levertijden kloppen! Hoe kun je dat nou zeggen???

Mijn partner mag haar abonnement ook verlengen maar dit gaan wij absoluut niet doen bij T-Mobile. 

Wij zijn al bijna 10 jaar tevreden betalende klant bij T-Mobile maar dit is spijtig. 

Ik zou mijn bestelling best willen annuleren, maar mijn vertrouwen in T-Mobile is zodoende geschaad dat ik ook niet op mijn geld wil wachten, zonder enige communicatie. 

En ja zeiken = liefde 🙂, maar het is niet fijn om als consument steeds van kastje naar de muur te worden gestuurd en niet wetende waar je aan toe bent. Onacceptabel en zeker voor het bedrag wat ik aanbetaald heb!

3 jaar terug heb ik soortgelijke problemen als iedereen hierboven gehad met mijn iPhone 7 Plus Jet Black en toen heb ik via iemand die connecties binnen T-mobile (of een winkel..ik weet het niet meer) had, uitgelegd gekregen hoe het ongeveer werkt (althans, toen)

T-Mobile krijgt van Apple een beperkt aantal iPhones. Dit moet worden verdeeld onder de online-shop (waar wij hebben besteld) en onder de bestaande fysieke winkels. Zo’n lading iPhones van Apple komt om de zoveel tijd (toen volgens mij ook om de 2 weken). In theorie zou je dus wel een iPhone binnen 2 weken kunnen krijgen, MITS apple genoeg iPhones levert. Het aantal wat ze verzenden wordt volgens mij namelijk niet bekend gemaakt, om deze reden kan T-mobile niks garanderen omdat ze niet weten hoeveel ze binnen krijgen.

Ik heb mij 3 jaar gigantisch zitten op te winden over het feit dat het langer duurde, maar toen ik de iPhone eenmaal in de hand had was alles vergeten.

De beste tip die ik jullie voor nu kan geven, maar ook voor in de toekomst:

Als je een nieuwe iPhone besteld, mag je standaard uitgaan van dat de levertijd niet klopt. Dit geldt niet alleen voor T-mobile maar ook alle andere providers. Het is nu eenmaal een populair toestel die beperkt leverbaar is, zo simpel is het en moet je je maar bij neerleggen.

Bespaar jezelf een hoop stress en irritaties en ga er standaard van uit dat het langer duurt. Ik heb hem 2 weken geleden (9 oktober) besteld (2 weken levertijd) en ga er vanuit dat ik hem voor 6 november sowieso niet heb (4 weken). 

---

Daarnaast: als je een kapotte mobiel hebt en snel en nieuwe nodig hebt ben je jezelf te dom af door online wat te bestellen omdat je er dan totaal geen grip op hebt. Ga naar een fysieke winkel waar je de iPhone direct mee kan nemen en er maar genoegen mee nemen dat je misschien wat meer moet betalen.

Ik heb mijn bestelling wel geannuleerd bij T-mobile omdat ik voor mijn gevoel nog lang niet aan de beurt was. Ik wil hem wel graag mee op reis volgende maand (besteld op 10-10) Gister bij belsimpel de bestelling gedaan. Vandaag komt hij binnen 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

We krijgen de komende tijd continu leveringen en het is dus niet precies te zeggen wanneer jouw bestelling bij ons geleverd is en wij jou een berichtje kunnen sturen. In dit topic staan de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic!

Hi allemaal,

We krijgen de komende tijd continu leveringen en het is dus niet precies te zeggen wanneer jouw bestelling bij ons geleverd is en wij jou een berichtje kunnen sturen. In dit topic staan de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic!

jammer dat jullie niet persoonlijk op mensen reageren! Slechte zaak van t-mobile!!