Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11

• 13 september 2019
  • 184 reacties
  • 84499 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

184 reacties

vandaag bericht gehad dat ik een afleverafspraak kan maken omdat mn toestel binnen is. 

iphone 11 64gb zwart, besteld op 2 oktober in de ochtend. 

zie nu dat de levertijd eindelijk is aangepast naar 3 a 4 weken... in mijn geval dus 3 weken en 1 dag. 

4 oktober besteld, twee weken levertijd. Je wordt verwezen naar de website met levertijden en deze community. In deze community wordt nauwelijks gereageerd. Ik heb dit aangekaart bij T-Mobile en vandaag kreeg ik de link voor aflevering. Mijn telefoon komt vrijdag!

Dankzij mijn telefoontje? Reactieformulier?

Geen idee. T-Mobile betreurt e.e.a.

Ik heb ze gevraagd waarom de levertijden niet aangepast worden en waarom er op de community niet gereageerd wordt. Wordt doorgegeven aan de manager….

Hopelijk krijgen jullie ook snel je telefoon.

7-10 besteld iphone wit 64 gb 2 week levertijd is nu al 2 week en 4 dagen.. Nergens wordt gereageerd. Mevrouw die ik gisteren aan de telefoon sprak vertelde vriendelijk dat de levertijden niet helemaal kloppen!! Dus dat je zeker nog wel een week erbij op mag tellen vóór je je telefoon hebt ontvangen!!!

let dus op 2 week wordt 3 week 

3 wordt 4 week en 4 wordt 5 week wachten!!

alle mensen worden om de tuin geleid! Sommige mensen betalen al voor hun mobiel terwijl ze hem helemaal nog niet hebben 🤔 

4 oktober besteld, twee weken levertijd. Je wordt verwezen naar de website met levertijden en deze community. In deze community wordt nauwelijks gereageerd. Ik heb dit aangekaart bij T-Mobile en vandaag kreeg ik de link voor aflevering. Mijn telefoon komt vrijdag!

Dankzij mijn telefoontje? Reactieformulier?

Geen idee. T-Mobile betreurt e.e.a.

Ik heb ze gevraagd waarom de levertijden niet aangepast worden en waarom er op de community niet gereageerd wordt. Wordt doorgegeven aan de manager….

Hopelijk krijgen jullie ook snel je telefoon.

idd hier wordt amper gereageerd of ze reageren in een eigen bericht maar niet op klanten hun boze berichten.. Je wordt om de tuin geleid. Ik sprak gister een medewerker die vriendelijk vertelde dat ik misschien nog wel een week moest wachten omdat de levertijden idd niet kloppen

Afgelopen maandag besteld, maar vanwege de verwachte levertijd (4 weken) besloten te annuleren. Gister bij Belsimpel hetzelfde toestel (128 GB, wit) besteld en vanochtend geleverd.

Ik heb 26 september de paarse 64gb via de Phone House bij jullie besteld en hij is er nog steeds niet 😔

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De levertijd van de iPhone 11 64 GB Rood is zojuist aangepast naar 2 weken levertijd, wanneer je deze vanaf vandaag bestelt. De andere levertijden blijven onveranderd.

Als er een nieuwe update te delen is, dan horen jullie het weer van ons!

Reputatie 2

Goedemorgen allemaal,

De levertijd van de iPhone 11 64 GB Rood is zojuist aangepast naar 2 weken levertijd, wanneer je deze vanaf vandaag bestelt. De andere levertijden blijven onveranderd.

Ik heb hem afgelopen vrijdag besteld bij de tmobile winkel, toen was hij direct leverbaar. Ik kan hem dus gewoon deze week verwachten??

Reputatie 7
Badge +20

@Kimberlyy 

Ik zie in ons systeem terug dat het (na meerdere pogingen) nu helemaal gelukt is en jouw telefoon gisteren geleverd is. Veel plezier ermee! 

9 oktober iPhone 11 zwart 64gb besteld. Vandaag bericht gekregen voor levering. 3 weken na bestelling, dus de huidige leveringstijd lijkt redelijk te kloppen.

Gewoon geduld hebben, hij komt vanzelf ✌️

Iphone wit 64gb levertijd 3-4week. 
Momenteel zit ik al op 3,5 week en nog steeds geen mail van AMP.. We wachten nog maar even.. 🤔 

9 oktober iPhone 11 zwart 64gb besteld. Vandaag bericht gekregen voor levering. 3 weken na bestelling, dus de huidige leveringstijd lijkt redelijk te kloppen.

Ik had op 7 okt besteld eerste 2,5 week was de levertijd 2 week en nu pas veranderd naar 3-4 week dus ik ben bang dat je nog wel even moet wachten op je nieuwe telefoon...

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De levertijden van de iPhone 11 Paars 64 GB, iPhone 11 Groen 64 GB en iPhone 11 Zwart 128 GB zijn zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’! 

De andere levertijden blijven voor nu gelijk en zijn in de tabel te vinden. Mochten er vragen zijn, let us know!

Ik had op 7 okt besteld eerste 2,5 week was de levertijd 2 week en nu pas veranderd naar 3-4 week dus ik ben bang dat je nog wel even moet wachten op je nieuwe telefoon...

Mail gehad voor levering, wat afspraak maken voor levering betekend. Zaterdag komen ze aan de deur ✌️📱 

Mail gehad voor levering, wat afspraak maken voor levering betekend. Zaterdag komen ze aan de deur ✌️📱 

Heb jij ff geluk! Ik heb nog steeds niks gehoord...

Hmm, dat is raar. Lijkt het dus niet helemaal op chronologische volgorde te gaan 🤔

jij hebt ook de iPhone 11 zwart 64gb besteld?

Hmm, dat is raar. Lijkt het dus niet helemaal op chronologische volgorde te gaan 🤔

Neej ik heb de 64gb wit besteld. Maar die is er blijkbaar nog niet.. 3-4 week levertijd nu. En ik wacht al vanaf 7-10

Goedemorgen allemaal,

Wanneer komt de 64gb wit?

ik wacht al sinds 7-10 het is bijna 4 week geleden en ik heb nog steeds geen mail ontvangen…. 🤔

7-10 bestel ik een witte iphone 11 64gb

vandaag 1-11 en ik heb nog steeds GEEN mail ontvangen voor afspraak levering.. Als ik hem maandag nog niet heb gaan jullie de levertijden weer aanpassen? Of doen jullie dat vandaag al net als vorige week vrijdag van 2 week naar 3-4 week wachten. Ik ben bang dat ik nog wel een tijdje kan wachten al weet ik niet hoe lang mijn iphone 8 dit nog gaat vol houden..

Het meest grappige van alles vind ik nog wel dat ik een beschermglas en beschermhoes van aliexpress heb besteld die zegt binnen 4 week te leveren en het is er binnen 2 week 😱 Daar kunnen jullie vast nog wel wat van leren.. 

7-10 bestel ik een witte iphone 11 64gb

vandaag 1-11 en ik heb nog steeds GEEN mail ontvangen voor afspraak levering.. Als ik hem maandag nog niet heb gaan jullie de levertijden weer aanpassen? Of doen jullie dat vandaag al net als vorige week vrijdag van 2 week naar 3-4 week wachten. Ik ben bang dat ik nog wel een tijdje kan wachten al weet ik niet hoe lang mijn iphone 8 dit nog gaat vol houden..

Het meest grappige van alles vind ik nog wel dat ik een beschermglas en beschermhoes van aliexpress heb besteld die zegt binnen 4 week te leveren en het is er binnen 2 week 😱 Daar kunnen jullie vast nog wel wat van leren.. 

vandaag 4 week aan het wachten op mijn nieuwe Iphone 11 64gb wit! Zal mij benieuwen als er nog een week of 2 bijkomen! 

En zoals ik al zei, vandaag 4 week wachten op een witte iphone 11 64gb. Gebeld met T-mobile en zeiden dat het lang duurde idd maar mevrouw aan de lijn ook niet precies wist wanneer hij binnen zou komen ze hoopte toch deze week aangezien het vandaag 4 week geleden is dat ik hem bestelde.. Ik ga er maar van uit dat ik nog langer moet wachten tot de mijne geleverd wordt.. Heb nog wel even een melding gemaakt dat ik het onbeschoft vind dat je hier en op Facebook verder geen bericht van krijgt van iemand die bij T-mobile werkt. Klanten moeten het zelf maar een beetje bij houden wanneer en of hij geleverd wordt.. Terwijl ik vorige week maandag nog een berichtje kreeg “uw mobiel komt er aan” nou niet dus.. Ondertussen nog steeds geen mail of sms gehad van AMP dat ie geleverd wordt.. Het zal mij benieuwen wanneer jullie als T-mobile daar mee aankomen.. Mevrouw aan de telefoon maakte vanmiddag haar excuus voor T-mobile maar vond dat het slecht was geregeld!! 

Ik wacht ondertussen nog even af wanneer het bericht binnen gaat komen

Neej ik heb de 64gb wit besteld. Maar die is er blijkbaar nog niet.. 3-4 week levertijd nu. En ik wacht al vanaf 7-10

En hoe werkt ie? Hier nog steeds niets ontvangen en T-mobile schuift het alweer naar voren met de levertijden, zou best kunnen dat ik nog wel een week moet wachten 😬😶 

EINDELIJK MAIL VOOR AFLEVERING!! 
iphone 11 64gb wit!!

na 4 week en 1 dag wachten... 

net optijd voor mijn bevalling! Zo kunnen er prachtige filmpjes en foto’s worden gemaakt.. 

heeft het klagen dan toch een beetje geholpen?! 
je kan hier je frustratie kwijt maar een bericht van T-mobile krijg je hier toch niet...

hey may i ask i order on noverber 4 the iphone 11 the purple 128 gb have it arrived?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Een aantal levertijden zijn vandaag aangepast. In de levertijdentabel vind je (zoals altijd) de meest actuele levertijden terug!