Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11

• 13 september 2019
  • 184 reacties
  • 85114 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

184 reacties

Ik wacht al sinds 26 september op de 64g paars. *** tmobile?! Lever dat ding eens uit anders ga ik naar een andere provider. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

De levertijden zijn zojuist aangepast, dus kijk in de tabel of er voor jouw bestelling iets verandert én voor de meest actuele levertijden!

@Nirell, op het account waar je mee bent ingelogd zie ik geen bestelling terug. Is het misschien een ander nummer waar het om gaat of een nieuwe aansluiting?

De telefoon is via de Phone House in Klazienaveen bij jullie besteld voor verlenging plus nieuw toestel. 

Maar heb hem bij de phone house geannuleerd. En nu direct via jullie besteld. Hoop hem nu snel te hebben

Reputatie 7
Badge +20

@Nirell,

Wij leveren de iPhones niet aan derde partijen, zoals Phone House. Zij hebben hun eigen voorraad en dus ook hun eigen levertijden, wij hebben daar verder geen invloed op.

Hopelijk heb je nu jouw toestel in ieder geval snel in handen! 

Hi, heb gisteren (11-11) een iphone 11 128gb zwart met abo besteld. Was op voorraad, en heb ophalen in winkel geselecteerd. Nu kreeg ik vandaag dat ze het niet op voorraad hebben. Als ik jier kijk, dan zie ik dat alle zwarte varianten van 11 op voorraad zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

Reputatie 7
Badge +20

Hello! 

De levertijd van de iPhone 11 Paars 64 GB is aangepast. Als je een bestelling vanaf vandaag plaatst, moet je rekening houden met een levertijd van 4 tot 6 weken (onder voorbehoud).

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.