Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

  • 13 september 2019
  • 598 reacties
  • 170192 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11243 reacties

Hi iedereen,

In dit topic vind je de levertijden van de iPhone 11 Pro. We passen deze aan wanneer er meer bekend is over de aantallen qua bestellingen, voorraad en leveringen. Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt.

Altijd goed om nog even te benadrukken: Net als bij elke iPhone launch geldt het motto 'First come, first serve!'. Daarin maakt het niet uit via welk kanaal je besteld hebt, maar als jouw buurvrouw bijvoorbeeld sneller reageert op de mail om een afspraak te maken, dan is ze je wel voor. Let daar dus even goed op!

Voor de andere levertijden kun je kijken in het topic over de iPhone 11 en iPhone 11 Pro Max.


*Levertijden 13 november 12:02. Geldt vanaf moment bestellen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

 

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verd

 

icon

Beste antwoord door David 20 september 2019, 12:19

Goedemiddag allemaal,

Het was een aantal van jullie misschien al opgevallen, maar de levertijdentabel is zojuist aangepast. Zoals te zien is zijn er een aantal varianten met een langere levertijd en het kan dus nog een tijdje duren voor je jouw iPhone in huis hebt.

We krijgen de komende tijd continu leveringen en het is dus niet precies te zeggen wanneer jouw bestelling bij ons geleverd is en wij jou een berichtje kunnen sturen. We hadden je hier natuurlijk graag direct concrete info over gegeven, maar hierin moeten we om jullie geduld vragen!

Kijk in de tabel goed welke levertijden voor jou gelden. Je ziet de levertijden voor bestellingen die in de periode 13 tot en met 19 september zijn geplaatst en de daarbij behorende verwachte levertijden. Daaronder staan de levertijden vanaf vandaag.

Handig om te onthouden: Het aantal weken wat er voor levertijd wordt aangegeven is geldig vanaf het moment van bestellen en dus niet vanaf vandaag.

Deze levertijden zijn onder voorbehoud en mocht er iets aangepast worden, dan zullen we dat direct in de tabel doen en ook in een update laten weten.

Mochten er nog andere vragen spelen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

598 reacties

Iemand al de 2de mail ontvangen?
Iemand al de 2de mail ontvangen?
Ja om 14:03
Iemand al de 2de mail ontvangen?

Yes om 14:02 meteen!
Iemand al de 2de mail ontvangen?

Nee alleen de 1e email dat de bestelling is ontvangen maar nog geen 2e email met de betaal link etc..
Eerste mail om 14:03 en tweede mail om 14:31 ontvangen.
14:32 uur 1e mail, om 15:28 uur nog geen 2e mail ontvangen.
14:08 eerste mail, om 15:37 nog geen 2e mail binnen
Online besteld overigens.

Wel na eerst een medewerker gesproken te hebben, zijn systemen haperde, hij me met een 15 minuten terug te bellen maar nog steeds geen belletje mogen ontvangen.

ik kan overigens nog steeds een verlenging invoeren, dat is niet dichtgezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

De populariteit van de iPhones laat zich weer goed zien! 😎 Door de drukte kan het gebeuren dat je niet alle mails even snel ontvangt, maar dit wordt dus allemaal verwerkt. Het kan soms dus wat langer duren!

Het is daarnaast bekend dat er een weergavefout soms in de mail staat, over een annulering. Als het goed is kun je daarna de mail openen en wordt er ook niets meer over een annulering gezegd. Geen zorgen dus, puur een weergavefout!
Ik heb betaald maar heb daarna geen betalingsbevestiging meer ontvangen via mail, is ondertussen al 2 uur geleden. In de creditcard app zie ik dat het bedrag is gereserveerd maar als ik via de mail van t-mobile op de betaal link klik dan staat er dat ik moet betalen bij ontvangst. Is er iets mis?
Daarnaast vroeg ik me af of de snelheid van ontvangst uiteindelijk af hang van de snelheid dat je reageert op de mail van de koerier? Is er een indicatie wanneer we deze kunnen ontvangen, want dan heeft een bestelling plaatsen nu om 14.00 stipt dus helemaal geen nut gehad.
Iemand al de e-mail voor de bezorgafspraak ontvangen?
Levertijden mogen wel ververst worden!

17:28 uur 2e mail ontvangen.
Wat betekenen de groene balkjes met “leverbaar vanaf 20-9”?
Check hier je status van je levering en zie of de betaling etc afgerond is:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
hierboven staat "Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt"

Aangezien alle balkjes groen zijn, betekent dit dat alle nu nog bestelde iPhones allemaal op 20-9 geleverd worden?
Reputatie 1
hierboven staat "Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt"

Aangezien alle balkjes groen zijn, betekent dit dat alle nu nog bestelde iPhones allemaal op 20-9 geleverd worden?


Goede vraag! Ben benieuwd of iemand gaat antwoorden.. 🙂

hierboven staat "Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt"

Aangezien alle balkjes groen zijn, betekent dit dat alle nu nog bestelde iPhones allemaal op 20-9 geleverd worden?
Goede vraag! Ben benieuwd of iemand gaat antwoorden.. :)



Ik hoop het wel maar denk het niet, er staat vanaf... 🙂
De status zegt niets tenzij deze actueel is.

Wel heel waardeloos dat deze niet geactualiseerd wordt! Slechte wijze van communicatie, terwijl dat hun corebusiness is.
Inderdaad!

op de site staat nogsteeds “leverbaar vanaf 20 september” met een groen stoplicht.
Reputatie 7
Badge +20
@afgebakend Je betaling is goed gegaan!

@ all
Wat betreft de levertijd momenteel staat die nog op leverbaar vanaf 20 september. Mocht dit veranderen dan zullen wij uiteraard dit topic updaten zodat jullie voorzien zijn van de meest actuele levertijden.
Reputatie 2
Hebben mensen al een mail gehad van de bezorger? Stipt 14:00 besteld gister maar nog niks gehoord..
Betekent leverbaar op 20 September dat op die dag de eerste iphones opgehaald kunnen worden?
Reputatie 1
Betekent leverbaar op 20 September dat op die dag de eerste iphones opgehaald kunnen worden?

Hajar zei 'vanaf 20 september'... je mag dan aannemen dat 20 september er ook onder valt.
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt inderdaad. De eerste iPhones worden 20 september geleverd. We updaten wanneer we nieuwe informatie hebben over het aantal bestellingen, de leveringen en de voorraad. We zullen jullie zo goed mogelijk informeren in onze topics. Voor nu wens ik jullie een mooie zondag toe!
Goedemorgen,

Enig idee wanneer de levertijden worden geactualiseerd? Nu is dit hele topic een beetje nutteloos 🙂.

Wil mijn abo verlengen maar twijfel over de kleur. De levertijd heeft ook invloed op mijn keuze.

Reageer