Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

• 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

602 reacties

Ik kreeg vanochtend een SMS van t-mobile waarin stond: "Bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph"
Vrijdag al besteld dus misschien vooruitgang?
Reputatie 7
Badge +20
@aidacra

Nutteloos? Nou nou... 😉 Je kunt hier ook al je vragen stellen, dus heeft toch wel enig nut gelukkig!

Ik verwacht dat de levertijden pas aan het eind van de week worden aangepast.
@David

Ok, nutteloos klinkt nogal heftig :-)

Maar als het topic "Info Levertijden iPhone 11 Pro" heet dan is het toch niet zo vreemd om te verwachten dat er redelijk actuele levertijden worden vermeld?

Ik kan mijn abonnement verlengen maar hiervoor zou ik toch graag weten hoe lang ik ongeveer zou moeten wachten op mijn telefoon. Is het 1 week of 1 maand? Of nog langer...

Eind van de week vind ik nogal laat om een aanpassing te zien. Maar dat is misschien alleen mijn mening.
Nja, het is een veredelde excelsheet met groene balkjes.. hahah het is wel, hoe zal ik het zeggen, heel 1997. Het zegt niets over de voorraad, behalve dat er voorraad komt op 20 september. Persoonlijk vind ik het, zoals je het hebt neergezet, misleidende informatie, omdat het niets zegt over de voorraad op dit specifieke moment. Het levert meer vragen op dan dat het beantwoord, maargoed men kan hier dan wel weer de vragen achterlaten 😅
Haha, de meeste zullen het misschien niet weten, maar Apple is vaak erg duister als het gaat om wat, hoeveel en wanneer het geleverd wordt. Dus op zich niet gek dat er in dit topic nog niet veel duidelijkheid is over de levertijden. Ik denk dat er niet veel anders op zit dan geduldig te wachten.
Toch echt wel een beetje nutteloos als het topic "levertijden iPhone 11 pro" heet, maar er helemaal geen echte actuele informatie is. En alle 'andere vragen' kunnen in allerlei andere forumtopics gesteld worden, toch?

Ik vind dit zelfs een beetje misleidend. Er wordt immers de indruk gewekt dat er op dit moment genoeg voorraad is/gaat komen en dat dus a.s. vrijdag iedereen die tot op dit moment een bestelling plaatst, ook op vrijdag uitgeleverd gaat worden.

Nu begrijp ik ook wel dag Apple vaag doet over leveringen aan providers, maar communiceer dat dan ook gewoon open en eerlijk: "We hebben geen idee hoeveel toestellen we van Apple gaan ontvangen".
Reputatie 7
Badge +20
@Iedereen

De levertijden zijn uiteraard afhankelijk van het aantal bestellingen wat voor de specifieke varianten worden geplaatst en hoeveel er geleverd kan worden vanuit Apple. Hierin zijn we dan ook afhankelijk en wordt er pas meer duidelijk gedurende de week ná de pre-order. Zoals aangegeven zullen aanpassingen in de levertijden aan het eind van de week worden doorgevoerd. Dit doen we direct zodra we meer informatie hebben.

De eerste iPhones zullen in ieder geval vrijdag 20 september worden verstrekt en dan is het afwachten hoe de balans staat qua vraag en aanbod. Voor nu dus nog even geduld voor wat betreft de levertijden, maar als er andere vragen zijn, laat het gerust weten.
volledig eens met bovenstaande reacties van de gebruikers.
zoals ook reeds eerder aangegeven, klopt jullie referentie niet naar “Kijk in de tabel goed naar de door jou bestelde kleur en geheugen, zodat je weet welke datum voor jou geldt.”
Reputatie 2
Badge +2
Tja, als je even gezocht had op dit forum, had je kunnen lezen dat het bij T-Mobile elk jaar zo gaat. Van de ene kant raar, want je zou verwachten dat in de huidige tijd dat toch wel anders kan. Van de andere kant ook weer niet, want T-Mobile is gewoon afhankelijk van wat Apple aan ze doorgeeft en die zijn niet zo van de aannames.
Zou je natuurlijk kunnen zeggen dat T-Mobile dat wel zou kunnen doen, op basis van hun ervaring, maar mochten ze d'r dan naast zitten is het ook weer niet goed (en terecht). Vandaar dat T-Mobile het veilig speelt en pas wat toezegt, als ze weten dat ze dat kunnen waarmaken. Is dat vervelend, ja, is dat irritant, jazeker, is het logisch... eigenlijk ook wel.

Mocht je dat niet willen, is het overigens heel simpel, gewoon rechtstreeks bij Apple bestellen. Dan zie je je leverdatum op moment van bestellen. Die van mij komt gewoon de 20e. Bestel je nu een iPhone Pro/Pro Max (en het model maakt niet uit), dan komt ie in de week van 1 - 8 oktober.

tja als je rechtstreeks bij apple besteld ben je wel meer dan 100€ extra kwijt
@Iedereen

als bovenstaande in de topicstart stond, zouden de verwachtingen voor iedereen duidelijk zijn 👍🏼
Dag allen, ik heb enkel 1 vraagje. Als ik vandaag een toestel zou bestellen, zou ik deze op vrijdag kunnen verwachten, of is het onbekend hoeveel voorraad er überhaupt is op vrijdag?
Dag allen, ik heb enkel 1 vraagje. Als ik vandaag een toestel zou bestellen, zou ik deze op vrijdag kunnen verwachten, of is het onbekend hoeveel voorraad er überhaupt is op vrijdag?

Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er is nog niets duidelijk omdat T-mobile nog niet weet hoeveel iPhones ze binnen krijgen en volgens mij is daar het wachten op. Bij Apple zelf zijn de wachttijden al flink aan het oplopen in ieder geval.
Reputatie 2
Badge +2

Tja, dat klopt. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige een reden is om bij T-mobile te bestellen en niet rechtstreeks bij Apple. Ikzelf maak de afweging dat ik in mijn twee jaar garantie ten alle tijden terug kan naar Apple. Koop ik bij T-mobile, dan kan dat het eerste jaar wel, want Apple kent sowieso één jaar internationale garantie, maar het tweede jaar moet je dan terug naar de verkopende partij. Nu is T-mobile dan niet het probleem, maar hun reparateur wel. Ervaring met dat bedrijf wens ik mijn ergste vijand nog niet toe. Dus ik betaal die 100 euro extra. Levering op de dag van uitkomen en geen stress van eventuele reparateurs. Gemoedsrust is soms ook wel wat waard ☺

@DikkieB
Tenzij je een toestel bestelt, wat bijna niemand afneemt (vorig jaar was er één persoon die 2 dagen voor introductie datum 2x een gouden iPhone XS Max 512GB bestelde, die kreeg ie idd netjes op introductie datum geleverd.), is die kans nihil. Vorig jaar liepen de levertijden van de meest populaire iPhones op tot 5/6 weken vanaf datum bestelling.
Hi! Wellicht heeft het er al tussen gestaan maar ik kan het zo snel niet vinden. Wanneer hebben jullie de iPhones in de winkel liggen om te bekijken. Dus niet bestellen, gewoon puur een voorbeeld phone. Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
@AnnH

Vanaf aanstaande vrijdag liggen de showmodellen van de nieuwe iPhones in onze T-Shops, dus dan kun je ze gaan bewonderen! 😎
@David

Ik heb mijn iphone vorige week meteen om 14.00 besteld en het 2e mailtje om 14.02 ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik 'm wil ophalen bij de tmobile winkel. Wanneer krijg ik te horen of ik de iphone ook meteen op vrijdag kan ophalen?
I also wonder that. I chose pickup from t-mobile shop.

Tja, dat klopt. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige een reden is om bij T-mobile te bestellen en niet rechtstreeks bij Apple. Ikzelf maak de afweging dat ik in mijn twee jaar garantie ten alle tijden terug kan naar Apple. Koop ik bij T-mobile, dan kan dat het eerste jaar wel, want Apple kent sowieso één jaar internationale garantie, maar het tweede jaar moet je dan terug naar de verkopende partij. Nu is T-mobile dan niet het probleem, maar hun reparateur wel. Ervaring met dat bedrijf wens ik mijn ergste vijand nog niet toe. Dus ik betaal die 100 euro extra. Levering op de dag van uitkomen en geen stress van eventuele reparateurs. Gemoedsrust is soms ook wel wat waard ☺

Apple geeft ook 2 jaar garantie op telefoons geleverd door andere partijen. Mits dit maar via de officiele kanalen is gegaan. Vorige week nog een nieuwe batterij/scherm/luidspreker gekregen van apple. Toestel bijna 2 jaar geleden aangeschaft via T-Mobile. En dan heb ik ook nog 100 euro korting gekregen. Oh en apple repareert binnen 7 dagen! Dat lukt volgens mij niet bij T-Mobile.
Is er al iemand die een mail hebben ontvangen van de koerier?
Ik wil mijn leveringsadres veranderen en ben bang als dit op het laatste moment gebeurd het fout gaat ivm drukte.

Sowieso raar van T-mobile dat je dat niet bij je bestelling kan aangeven.
"Bezorgafspraak maken
Zodra je iPhone op voorraad is ontvang je een e-mail van onze koerier (AMP logistics) om een bezorgafspraak te maken."

De iPhones zijn pas op zijn vroegst vrijdag 20 september voorradig geven jullie aan. Betekend dit dat er ook dan pas een mail uit gaat vanuit AMP voor het maken van een afspraak? En betekend dit dan dat dat natuurlijk nooit meer voor diezelfde vrijdag 20 september gaat worden?
Reputatie 2
Ik hoop ook dat het allemaal op tijd komt.. heb een vakantie in Oktober en ging er eigenlijk vanuit dat ik hem daarvoor wel zou hebben. Hoop niet dat ik dat verkeerd heb ingeschat..
En ondertussen geeft de tmobile site nog altijd een groen bolletje met “leverbaar vanaf 20-sept” aan, en de beginpagina van dit topic idem...
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Later in de middag zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun bezorgafspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet. Als je een mail krijgt is het aan te raden om zo snel mogelijk een aflevermoment in te plannen, voordat het desbetreffende tijdvak/datum volgeboekt is.

Klanten die hun bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden. Dit kan middels een telefoontje of SMS zijn. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, want het kan dan zijn dat jouw order in de winkel zelf nog niet verwerkt is en dus nog niet opgepikt kan worden, wacht het bericht vanuit de winkel dus af.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden op dit moment nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
@David
Maar houdt dit in dat ik dus bijvoorbeeld vanmiddag al een smsje krijg, je kan je iphone vrijdag ophalen en dan krijg ik vrijdag nog een smsje van de tmobile shop? Of krijg ik pas op de dag dat mijn iphone opgehaald kan worden een smsje?