Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

• 13 september 2019
  • 600 reacties
  • 171418 Bekeken

Toon eerste reactie

600 reacties

*kromme vraag. 
Ik bedoel of bel simpel.nl nu nog de telefoons (iPhone 256gb MG) nu nog op voorraad hebben en in principe morgen kunnen leveren?

Wat zou er gebeuren als je Belsimpel belt en dit vraagt? :wink:

Ik ben dat sowieso van plan, maar misschien wist  iemand van hier het al. Dus ik dacht dat ik het kon proberen om eerst hier te vragen!

*kromme vraag. 
Ik bedoel of bel simpel.nl nu nog de telefoons (iPhone 256gb MG) nu nog op voorraad hebben en in principe morgen kunnen leveren?

Heb je belsimpel niet gepolst over hun levertijd? Ik lees zojuist op hun website dat je dit specifieke model morgen in huis kunt hebben. Ze hebben het op voorraad en leveren direct uit. Zie https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-11-pro/256gb-groen

Ik ben dat sowieso van plan, maar misschien wist  iemand van hier het al. Dus ik dacht dat ik het kon proberen om eerst hier te vragen!

Op deze manier laat je anderen iets opzoeken / navragen wat je ook zelf kunt uitzoeken. Niemand weet zoiets uit zijn hoofd; ik vind het een beetje naïef dat je dat voor mogelijk houdt. Immers, voorraden van dergelijke, erg gewilde items veranderen dagelijks, soms zelfs meerdere keren per dag. Ga maar na: een winkelketen of online shop kan ‘s ochtends nog een laatste beetje voorraad hebben, deze voor de middag verkopen en is dan uitverkocht. Later die dag kan er weer nieuwe voorraad bijkomen. De actuele voorraad moet je dus navragen. En wel bij de bron, niet bij andere forumbezoekers. En zo moeilijk is dat opvragen van een actuele voorraad niet: ik liet in mijn andere antwoord al weten waar je de actuele voorraadinfo van belsimpel vindt.

Op deze manier laat je anderen iets opzoeken / navragen wat je ook zelf kunt uitzoeken. Niemand weet zoiets uit zijn hoofd; ik vind het een beetje naïef dat je dat voor mogelijk houdt. Immers, voorraden van dergelijke, erg gewilde items veranderen dagelijks, soms zelfs meerdere keren per dag. Ga maar na: een winkelketen of online shop kan ‘s ochtends nog een laatste beetje voorraad hebben, deze voor de middag verkopen en is dan uitverkocht. Later die dag kan er weer nieuwe voorraad bijkomen. De actuele voorraad moet je dus navragen. En wel bij de bron, niet bij andere forumbezoekers. En zo moeilijk is dat opvragen van een actuele voorraad niet: ik liet in mijn andere antwoord al weten waar je de actuele voorraadinfo van belsimpel vindt.

Precies dit! Probeer een beetje je best te doen in het leven, @dontan :kissing_heart:

Yes. 4-10 de Iphone pro zwart 64 GB besteld morgen 16-10 in huis! 

Ik denk dat deze indicatie wel weer een update kan gebruiken. 

Ik wacht nu al bijna een maand en heb nog niks gehoord van jullie koerier.

Ik denk dat deze indicatie wel weer een update kan gebruiken. 

Ik wacht nu al bijna een maand en heb nog niks gehoord van jullie koerier.

Welke heb je besteld dan?

11 pro Gold 64GB

Heb je al contact opgenomen?

Nee, niet telefonisch. Dat ga ik morgen doen.

heb ik ook gedaan (2x) klantenservice geeft aan hier niets over te weten en zal waarschijnlijk doorgeven dat je, je mail in de gaten moet houden of sms. 

Maar proberen kan natuurlijk altijd..

Laat je ons even weten als er dit keer een nuttige informatie wordt doorgegeven? ( ik heb de iPhone 11pro gold 64 gb namelijk ook besteld) tot dag van vandaag ook niets over gehoord.. 

heb ik ook gedaan (2x) klantenservice geeft aan hier niets over te weten en zal waarschijnlijk doorgeven dat je, je mail in de gaten moet houden of sms. 

Laat je ons even weten als er dit keer een nuttige informatie wordt doorgegeven? ( ik heb de iPhone 11pro gold 64 gb namelijk ook besteld) tot dag van vandaag ook niets over gehoord.. 

Bij mij idem dito, ik hoor niets en als ik er naar vraag kunnen ze me geen info geven!

Op 09-27 de iPhone Pro MG 64GB besteld in de winkel en vandaag een mail gekregen dat ie morgen dan eindelijk wordt bezorgd! 3 weken dus. Dankjewel T-Mobile 😊

Bezorgen kwam net langs na weken wachten, ik kon niet de pas opleveren van het bedrijf en enkel mijn eigen.. niet goed gelezen.

Ik ga niet weer een idioot lange tijd wachten op de abnormale levertijden van t-mobile en ga na 10 jaar toch over op een andere leverancier. 

Net contact gehad met k.s. 

En mijn bestelling is ergens blijven hangen. 

Nu nemen zei maandag contact met mij op. Tot zover nog geen zekerheid maar wel iets meer info.

Net contact gehad met k.s. 

En mijn bestelling is ergens blijven hangen. 

Nu nemen zei maandag contact met mij op. Tot zover nog geen zekerheid maar wel iets meer info.

Dit heeft dus niets met de levertijd te maken, maar met de verwerking van je bestelling?! Wat een pech! 

Dit heeft dus niets met de levertijd te maken, maar met de verwerking van je bestelling?! Wat een pech! 

Ja, jammer genoeg, hoorn dat het maandag goed komt. 

Er zijn zoveel mensen die hun abonnement hebben gecanceld….. ik snap niet waarom het dan nog steeds zo lang duurt….

Ook zag ik toevallig bij belsimpel dat de aanbetaling voor 11 pro MG 256 GB 218 euro is en ik heb de mijne bij een t-mobile shop besteld en ik moet 249 euro aanbetalen voor de zelfde toestel met exact dezelfde abonnement ook van T-mobile… enig idee hoe dat in elkaar zit? 

ik stond namelijk al 2 weken geleden op het punt om via belsimpel te bestellen maar de verkoper bij T-mobile wist me toch nog over te halen met het zeggen dat belsimpel de toestellen uit andere landen geleverd krijgen en dat het niet perse te vertrouwen is…. 

inmiddels ben ik nu 4 weken verder nog steeds geen enkel bericht gehad…. 

Hi,

Ik heb op 24 september de Iphone 11 Pro Gold 64 GB besteld. Levertijd toen was 3 weken, ik zit nu al op 4 weken. Ik heb beiden mails ontvangen gelijk dezelfde dag. 

Ik zou hem ophalen bij de Tmobile store hier maar tot nu toe nog niks gehoord.

Iemand die mij verder kan helpen? 

Hey gaat erg snel 2-10 mijn iPhone 11 pro 64g mg besteld zaterdag in huis. Vind alleen wel slechte service dat je moet betalen voor bezorgen in weekend of speciale dagdeel 

10/10/ bestelling geplaatst 21/10 mailtje gehad dat ze hem kunnen bezorgen iphone 11 max space grey 64gb 

Hi,

Ik heb op 24 september de Iphone 11 Pro Gold 64 GB besteld. Levertijd toen was 3 weken, ik zit nu al op 4 weken. Ik heb beiden mails ontvangen gelijk dezelfde dag. 

Ik heb de iPhone 11 pro gold 64GB op 1 oktober besteld dus morgen 3 weken geleden. Heb er een hard hoofd in dat ik hem deze week binnen ga krijgen.. lijkt erop dat de gold een stuk langer duurt om te leveren..? 

Hi,

Ik heb de iPhone 11 pro gold 64GB op 1 oktober besteld dus morgen 3 weken geleden. Heb er een hard hoofd in dat ik hem deze week binnen ga krijgen.. lijkt erop dat de gold een stuk langer duurt om te leveren..? 

Je zou denken dat ze dan de levertijd aanpassen?! Heb je al contact gezocht met de ks? 

Hi,

Ook ik heb de iPhone 11 Pro gold 64gb besteld op 2 okt. & gisteren contact opgenomen met k.s, die hebben aangegeven dat deze toestel voor iedereen eind deze week op voorraad is. Dus precies 3 weken wachttijd voor diegene die em begin okt hebben besteld.. 

Reageer