Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

• 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

602 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lotte,

Zoals in de update staat krijg je als jouw toestel op voorraad is een SMS vanuit T-Mobile, dit is een automatische SMS. Je moet dan echter wachten op het seintje vanuit de winkel om de telefoon daadwerkelijk op te halen.
Jeeeeuj!!! Ik kan hem vrijdag ochtend ophalen in de shop! Helemaal blij!
Reputatie 1
Jeeeeeee... Ik kan vrijdag ophalen in de winkel! 🤗
Jeeeeuj!!! Ik kan hem vrijdag ochtend ophalen in de shop! Helemaal blij!

Jeeeeeee... Ik kan vrijdag ophalen in de winkel! 🤗

Ik heb nog niks vernomen. Hoe laat en via welke weg hebben jullie besteld als ik vragen mag?
Reputatie 1
Ik heb nog niks vernomen. Hoe laat en via welke weg hebben jullie besteld als ik vragen mag?

Op 13/9 om 14:46 kreeg ik een email dat de bestelling ontvangen was. Om 15:25 die dag ook een email dat de bestelling succesvol verwerkt was.
Ik had hem om 14:00 direct besteld, om 14:03 de bevestiging mail (de tweede dus) en ben net gebeld door de T-Mobile store.

Op 13/9 om 14:46 kreeg ik een email dat de bestelling ontvangen was. Om 15:25 die dag ook een email dat de bestelling succesvol verwerkt was.

Zo zie je maar weer dat het niks uitmaakt hoelaat je hem besteld, ik kreeg om 14:07 een mail met dat mijn bestelling ontvangen was en om 14:35 dat mijn bestelling verwerkt is en ik heb nog geen sms haha
Nou ik had m ook meteen om 14.00 besteld en om 14.02 de 2e mail gekregen, maar ik heb nog niks vernomen

Dan hoop ik snel wat te vernemen van AMP of T-Mobile zelf, ik heb de mailtjes voor 1500 uur ontvangen. Bedankt voor reactie!

Ik had hem om 14:00 direct besteld, om 14:03 de bevestiging mail (de tweede dus) en ben net gebeld door de T-Mobile store.

Je was me voor met bestellen, hahah. Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Goed om te zien dat er al wat berichten ontvangen zijn!

Logisch ook dat jullie aan het vergelijken gaan, maar houd er wel rekening mee dat er voor de iPhone 11 Pro maar liefst 12 varianten zijn. Het kan natuurlijk zijn dat jij een andere variant hebt die qua kleur of geheugen meer in trek is. Vergelijk dus geen Apples met peren! 😉 Daarnaast kan het zijn dat de winkel waar jij je telefoon wilt ophalen nog druk bezig is met van alles en nog wat en nog niet direct toe komt aan het versturen van een SMS of plegen van een belletje. Dat kan soms ook nog wat langer duren!
Reputatie 1

Dan hoop ik snel wat te vernemen van AMP of T-Mobile zelf, ik heb de mailtjes voor 1500 uur ontvangen. Bedankt voor reactie!

Ik heb een 11 Pro (64Gb, 'spacegrijs') besteld. Zo'n beetje de meeste gewilde kleur, denk ik.
Nog niets van AMP...

Ik heb een 11 Pro (64Gb, 'spacegrijs') besteld. Zo'n beetje de meeste gewilde kleur, denk ik.

Precies die heb ik ook besteld
Nog niets van AMP...
Hier ook nog geen AMP bericht.
De tweede mail om 14:02 ontvangen (Iphone 11 Pro 64Gb MidnightGreen)
nog nix van AMP.
Iphone 11 Pro 64Gb MidnightGreen

Ben zelf voor de Pro 256 gb gegaan in spacegrey... ik ga er stiekem vanuit dat ik zo gewoon een mailtje ontvang 😎
Ook nog niks van AMP. David, is het zo dat de telefoon wel gereserveerd voor je ligt ook al plan je niet snel je afspraak in? Zou vreemd zijn als je 100 telefoons hebt, 200 mensen mailt en nummer 120 krijgt eerder zijn telefoon omdat diegene eerder op een AMP mail reageert.
Ook nog niks van AMP. David, is het zo dat de telefoon wel gereserveerd voor je ligt ook al plan je niet snel je afspraak in? Zou vreemd zijn als je 100 telefoons hebt, 200 mensen mailt en nummer 120 krijgt eerder zijn telefoon omdat diegene eerder op een AMP mail reageert.

Volgens mij is het eerst komt, eerst maalt. Dus ook al was je later met bestellen, maar eerder reageert, dan ben je eerder aan de beurt
Reputatie 1
Hier ook nog geen mail van AMP. 14.02 uur bevestiging gehad van de iPhone pro 11, 64 GB midnightgreen.
Ben benieuwd op basis waarvan er geleverd wordt?
Hoop later vandaag nog op een mail van AMP
Kreeg net een aparte mail dat nummerbehoud nu is aangevraagd!

Ja maar toch niet dat je dan moet wachten op de tweede batch iPhones?

Ja hoor kan ook. Ligt aan hoeveel er geleverd zijn of je bij eerste batch zit. En dus hoe snel je reageert. Ik heb iig binnen.

ik ben natuurlijk geen insider, maar lijkt me logisch dat als je snel een AMP inplant, de bezorging snel plaatsvindt.
Anders krijg je hem later (bij een vrij tijdvak) bezorgd.
*edit: want als ze 100 telefoons binnen hebben gekregen, gaan ze niet de eerste 200 mensen sms'sen en er een soort Hunger games van maken.
Afspraak ingepland (64 GB silver!)