Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

• 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

602 reacties

hoelaat besteld?
14:04
Pro 256GB groen 15:00 besteld, zojuist afspraak gepland.
Om 15:00 op vrijdag of om 15:00 vandaag? En wanneer heb je de afspraak? Aankomende vrijdag al?
Vorige week vrijdag 15:00, levering a.s. vrijdag 08:00-18:00.
Pro groen 256 nu afspraak gemaakt. Kon vrijdag al, maar laat zaterdag leveren.

14.35 besteld
Hmm, gefeliciteerd met de nieuwe iPhone vast dan 😉 Ik heb ‘m van het weekend 14 september in de middag besteld. Heel benieuwd of ik vandaag nog wat hoor..
Zojuist afspraak via AMP ingeplant. Morgen word de iPhone Pro 256 gb in Spacegrey geleverd!
een dag voor release?
Reputatie 1
Zojuist afspraak via AMP ingeplant. Morgen word de iPhone Pro 256 gb in Spacegrey geleverd!
Cool!!
Just got email from AMP, scheduled delivery for friday first time slot. iPhone 11 Pro 256GB space gray.
Om 17.36 een mail gehad van AMP en meteen een afspraak ingepland voor vrijdag ochtend. En zojuist ook nog een sms van T-Mobile dat er een telefoon.voor mij klaar ligt....... Happy!!!
Kan ik er van uit gaan dat als je vandaag niet bent gebeld of gemaild dat je dan ook niet meer gebeld wordt voor vrijdag ?
Pro 256GB groen 15:00 besteld, zojuist afspraak gepland.
Good to hear. Ik heb een kwartiertje eerder besteld. Kijk uit naar een bericht van de shop.
Kan ik er van uit gaan dat als je vandaag niet bent gebeld of gemaild dat je dan ook niet meer gebeld wordt voor vrijdag ?
Ben hier ook benieuwd naar! Ik heb hem in een T-Mobile winkel besteld en heb dan ook geen 2e mail ontvangen. Heb de telefoon rond 14:30u besteld in de winkel.
Yep vrijdag gaat hij geleverd worden pro 256 gb tussen 8 en 17 uur
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Het is gelijk behoorlijk druk in dit topic! We houden alles in het oog en lezen mee, maar kunnen niet op alles en iedereen reageren, maar we doen ons best!

Vanaf nu zullen er regelmatig nieuwe ladingen telefoons worden geleverd en kun je dus bericht verwachten over jouw order. Als jouw order klaar is om opgehaald of afgeleverd ontvang je hier bericht over van AMP of de desbetreffende winkel. Het is in veel gevallen afwachten tot je bericht krijgt, daar kunnen we verder geen versnelling aan geven.

Iedereen in ieder geval een hele goede avond! Tot morgen!

PS: Alle informatie wordt hier verstrekt en ongevraagde privéberichten worden niet beantwoord.
Reputatie 2
Van welk mailadres hebben jullie een mail van AMP ontvangen? Dan kan ik zorgen dat die niet in mijn spammail komt!
Pro 256GB groen besteld rond 14:05 om de dag van pre-order, ophalen in de winkel. Maar helaas nog geen sms. Hopelijk kan ik het vrijdag nog ophalen...
mijnafspraak@ampgroep.com
Mijnafspraak@ampgroep.com
Ik had groen 11 pro 256 Gb besteld rond 1600 uur.
Net mail gehad dat vrijdag wordt geleverd.
Kunnen jullie niks zeggen over wanneer men hier berichten over kan ontvangen? Betekent "regelmatig nieuwe ladingen" elke paar uur, elke paar dagen, elke week? Ik heb mijn iPhone afgelopen zaterdag besteld, wat kan ik dan verwachten?
Reputatie 2
Ik had groen 11 pro 256 Gb besteld rond 1600 uur.
Net mail gehad dat vrijdag wordt geleverd.

Dat is goed nieuws. Ik heb dezelfde iPhone voor 15u besteld, dus dan zal ik ook nog wel bericht krijgen. 😚
Ik heb de 11 pro zwart 256 gb besteld vorige week vrijdag om 14:00 maar nog geen uitlever sms gehad😢