Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

  • 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8862 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]

 

FAQ

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

 

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verd

 

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:23

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

602 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Ruben,

Ik zie terug in ons systeem dat jouw bestelling ondertussen ook is afgerond! Veel plezier met de nieuwe iPhone 11 Pro! 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.