Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

  • 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8862 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]

 

FAQ

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

 

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verd

 

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:23

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

602 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Ruben,

Ik zie terug in ons systeem dat jouw bestelling ondertussen ook is afgerond! Veel plezier met de nieuwe iPhone 11 Pro! 

Reputatie 7
Badge +20

@Haydock18

Ik zie dat jouw bestelling 14 november geleverd is. Veel plezier met je nieuwe iPhone! 

@rubenmelchers1

Dit ga ik gelijk even voor je navragen en kom erop terug zodra ik antwoord heb!

Hi,

 

Op de 5e heb ik een nieuw abonnement met iPhone 11 pro zwart 64gb besteld en aangegeven hem op te halen in de t-mobile winkel. De levertijd stond toen op ‘direct leverbaar’. We zijn nu 2 weken verder en ik heb nog niks gehoord. Mis ik iets?

 

Waar kan ik nu de afspraak maken?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

Helaas ben ik er weer ingetrapt, hetzelfde meegemaakt bij de introductie van iPhone X 2 jaar geleden. Levertijden kloppen niet, in mijn geval een iPhone 11 pro 64GB groen.

 

Tip: Bestel via Belsimpel, die geven wel de juiste informatie en houden zich hier ook aan.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Een aantal levertijden zijn vandaag aangepast. In de levertijdentabel vind je (zoals altijd) de meest actuele levertijden terug! 

Reputatie 7
Badge +20

@Sari.06 

Het kan soms even duren inderdaad, maar ik zie dat je ondertussen je telefoon hebt! Veel plezier en een fijn weekend!

@Redr4tz 

Dat is inderdaad balen, als je iets verwacht al te hebben en je moet er tóch op wachten. Ik zie het bericht niet terug dat de telefoon naar de winkel is verzonden. De levertijd voor deze variant iPhone is vanaf 1 oktober inderdaad 6 weken, dus in dit geval geldt dit ook voor jouw bestelling. Levertijden zijn altijd onder voorbehoud, dus dit kan altijd veranderen. Excuus dat de verwachtingen hier niet goed zijn gemanaged! 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond allemaal,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Zilver en Zwart, allebei 256 GB zijn vanaf nu allebei direct leverbaar! Voor de levertijden van de overige varianten verwijs ik jullie naar de welbekende levertijdentabel. Je ziet daar precies welke levertijd je kunt verwachten voor jouw bestelling!

Voor nu een fijn weekend!

Ik ben het helemaal kwijt….

Op dinsdag 8 oktober heb ik mijn iPhone Pro 256 Gold besteld, de gold omdat deze de kortste levertijd (twee weken) had en ik op vakantie video’s wilde maken. Vlak voor ik wegging veranderde de levertijd naar 6 weken.

Woensdag kreeg ik een sms dat mijn iPhone naar de t-mobile shop werd gestuurd en gisteren kreeg ik een sms erover heen:

bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op.

WTF Betekent dit weer een levertijd van 6 weken? Maak geen mensen blij met een dooie mus en stuur geen sms als je het niet kan waarmaken.

Hi,

ik had een weekje geleden iphone pro 11 64gb besteld. Bij voorraad staat direct leverbaar, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Zilver 64 GB en iPhone 11 Pro Zwart 512 GB zijn zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’! 

De andere levertijden blijven voor nu gelijk en zijn in de tabel te vinden. Mochten er vragen zijn, let us know!

Reputatie 7
Badge +20

@t-mobile klant 2019 

De levertijden kloppen wel degelijk, maar zijn altijd onder voorbehoud. Het kan dus zijn dat er een wijziging optreedt waardoor de levertijd langer of korter wordt dan in eerste instantie wordt gedacht. Jouw order heeft dus sinds eergisteren een levertijd van 6 weken, gerekend vanaf moment van bestellen.

@andrea1111 

This could take a couple of days, since the iPhone still has to make the journey from the distribution center to the T-Shop. There it has to get processed and then you’ll receive a call, text or mail notifying you that you can come and pick up your order!

@Erik1615 

Ik zie terug dat jij vandaag jouw toestel hebt opgepikt! Alvast veel plezier ermee! 

@Mirtecharlot 

Voor jouw bestelling geldt een levertijd van 6 weken vanaf het moment van bestellen, dus vanaf 13 oktober. De levertijden zijn altijd onder voorbehoud, dus er kan altijd wat aan veranderen. We proberen dit zo snel mogelijk te communiceren, zodat je weer waar je aan toe bent. Hopelijk heb je jouw toestel alsnog spoedig in huis!

Oke 13 oktober iphone 11 pro 256gb gold besteld met een levertijd van 2 weken en gisteren avond is dit schema blijkbaar aangepast!?  Slechte communicatie dit t-mobile!

Kan ik er nu vanuit gaan dat ik nog 4 weken moet wachten of 6 weken? 

Vrijdag 25 oktober besteld nadat de iPhone 11 pro 64gb zwart op direct leverbaar stond. 
Tot nu toe nog niks vernomen van wanneer ik hem kan ophalen in de winkel, dit lijkt mij geen direct leverbaar :(

I’ve placed an order for IP 11 Pro 64G Green on October 28th and as mentioned in this post, it is immediately available. I chose to pick up in store (T-mobile Kalverstraat) and have been told to wait for the store availability. When should I expect to be able to pick it up, I’m expecting immediately available means devices should be in stock and I can come pick up after the confirmation of my order. 

Die levertijden die ze aangeven kloppen totaal niet.

Op mijn bestelde toestel stond begin vd levering 2 weken voor & tot heden ook nog 2 weken, maar inmiddels wacht ik er al bijna 4 weken op…

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag iedereen,

De levertijd van de iPhone 11 Pro Groen 256 GB is zojuist aangepast naar direct leverbaar. Daarnaast is de levertijd van de iPhone 11 Pro Goud 256 GB aangepast naar een levertijd van 6 weken vanaf besteldatum. Dit geldt voor bestellingen vanaf 1 oktober. 

Mocht er een nieuwe update beschikbaar zijn, dan horen jullie het weer van ons!

Goedemiddag,

 

Helaas kloppen de levertijden NIET!!

 

Ik had 2 oktober de iPhone pro 11 256 GB in de kleur goud besteld.

Maar tot heden is hij nog steeds niet geleverd. En toen ik hem bestelde stond voor dit toestel, kleur & GB  2 weken levertijd en tot heden staat dat nog steeds aangegeven op de T-mobile site.

Inmiddels duurt het langzamerhand al bijna vier weken lang…..

Vandaag sms’je gehad dat mijn iPhone 11 pro gold 64gb onderweg is naar de tmobile shop. Nog paar daagjes wachten dus! Op 1 oktober besteld dus uiteindelijk net iets meer als 3 weken :) 

Op 23 sept de 256GB MG 11 pro besteld in de (fysieke) winkel, gister een sms ontvangen en zojuist gebeld dat ik hem op kan komen halen! Succes allen

Vandaag eindelijk sms’je gehad van T-mobile dat m’n iPhone 11 pro midnight green 256 GB is verzonden naar de T-shop. Er staat enkele dagen, ik hoop dat ik het eind deze week nog kan krijgen... 

Die had ik ook vanochtend hopen dat ik hem einde deze week ook nog kan ophalen maar ben er bang voor 

Vandaag eindelijk sms’je gehad van T-mobile dat m’n iPhone 11 pro midnight green 256 GB is verzonden naar de T-shop. Er staat enkele dagen, ik hoop dat ik het eind deze week nog kan krijgen... 

Ook ik heb zojuist de ks gesproken, we worden allemaal aan het lijntje gehouden...3 weken levertijd kunnen ze niet waarmaken, we moeten rekenen op 4-6 weken! Slechte communicatie en informatievoorziening!!! Ze vertellen je allemaal wat anders!!! 

Pff.. dus eind deze week zullen ze dan ook niet waar kunnen maken. Had er al een hard hoofd in dat ik eind deze week een berichtje zou gaan krijgen 😅 gisteren zelf ook de ks gebeld, maar die lazen letterlijk het schemaatje van hierboven op. Had ik dus ook helemaal niks aan..