Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro

• 13 september 2019
  • 602 reacties
  • 173709 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8862 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]

FAQ

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verd

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:23

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

602 reacties

Reputatie 1
@David hoe zit het met de mensen die besteld hebben op 13/14 sept iphone 64GB groen? Die data zijn niet meer opgenomen in overzicht tabel.
Reputatie 1
Ongelofelijk jammer van t-mobile dat er niet één maar twéé keer dezelfde fout wordt gemaakt door de verkeerde levertijden te communiceren.

Als bedrijf zijnde weet je toch wat jullie aan telefoons hebben georderd bij Apple? je weet ook hoeveel telefoons er zijn besteld door uw klanten. Dan is de inschatting toch met maximaal 1 verschuiving van datum toch te realiseren? Een ezel stoot zich niet twee ...

naast de belammerde communicatie afgelopen weken, vind ik deze tweede verschuiving van levertijd een bijzondere ontwikkeling.

Hoop dat ik mijn iphone 11 pro green 64 GB (14-09 10:00 besteld) volgende week binnen krijg, aangezien deze nu ook nog is buiten de weergegeven levertijden valt?

mvg
Reputatie 2
@iemandvant-mobile
Het zou ook wel fijn zijn om om de paar dagen, is maar een voorbeeld, even een update te doen over aantal toestellen.. zoals bijvoorbeeld een keer update geven over de iphone11 pro midnight green. Zodat we even weten wat de huidige stand van zaken zijn.

En niet dat een toestel niet op voorraad is en de levertijd aangepast is naar 3 weken...
Reputatie 2

Mensen rustig aan, je krijgt hem vandaag of morgen of over 2 weken, relaxxxNouja aangezien ik over 2 weken op vakantie ben, en m graag wilde hebben daarvoor maakt het dus wel iets uit.
wat een ramp je gaat op vakantie zonder iPhone 11, geniet van je vakantie, geniet daarna van je tel.
Wat ben je irritant in je punt proberen te maken op dit forum gast, je weet de beweeg redenen van andere niet om hier te klagen.

Wellicht is mijn telefoon al 4 jaar oud en crasht die dagelijks meerdere keren en moet deze 2-3 keer per dag opgeladen worden? handig joh als je aan het backpacken bent. Misschien ben ik wel een inhalig 13 jarig pubertje dat deze gewoon wil hebben, je weet het niet. Hoe dan ook, je hebt geen toegevoegde waarde hier.
Dankje! Je haalt de woorden uit mijn mond
Denk aan jullie hart😁, het is maar een stuk metaal.
Misschien moet je niet op de stoel van andermans emoties gaan zitten. Beoordeel je eigen gevoel en wat iets voor jou betekend en niet die van een ander.
Hij probeert mensen rustig te houden maar maakt het alleen erger met zijn reacties haha.

Er zijn miljoenen mensen waar het maar een telefoon voor is, waar het niet uit maakt of die vandaag of over 3 weken komt, etc. Maar de mensen die pre-orderen, die hier op dit forum actief zijn, behoren juist tot het kleine groepje waar het geen stuk metaal is en er een hoop enthousiasme en emotie bij hangt. T-mobile en andere mensen hier moeten daar rekening mee houden. Biedt je service aan (pre-order) aan deze kleine groep mensen, zorg dan ook dat je je woorden waar maakt, zo simpel is het. Grote pre-order pages met “als eerste in huis” en andere praktijken zorgen voor bepaalde verwachtingen, als die niet waar gemaakt worden is dat (voor deze kleine groep) ook daadwerkelijk een probleem, zo simpel is het!

Perfect omschreven. Hun marketing zat er ook helemaal naast na de pre-order. Je kan deze groep helemaal opwinden met toffe features en samen met ze aftellen tot de levering. Helaas is T-Mobile niet zo wakker geweest. Ik zal in het vervolg dan ook geen telefoon meer bestellen bij T-Mobile. Dit was na deze cluster-f*ck de laatste keer na 12 jaar.
Reputatie 1
Ok lang dit topic gevolgd, maar moet mij nu toch even mengen.

Heb op 13 september 14.03 uur de Iphone 11 Pro Groen besteld. Tot op heden geen enkel bericht over bezorging gehad. Terwijl minimaal 1 iemand hier dus meld hem al ontvangen te hebben en veel later was met bestelling. Zelfde kleur, opslag, ook bezorging...

Dus T-Mobile graag geen onzin over alles gaat volgens procedure. Ik zit er best wel releaxed in, het is maar een telefoon. Maar ben wel gevoelig voor slechte communicatie.
Reputatie 1
Wat een amateurisme:

Het nieuwe overzicht klopt van geen kant. Ontbrekende perioden/data en rare levertijden (later bestellen kortere levertijd).

Daarnaast ook nog niet de beloofde sms voor als het verder uitgesteld wordt, maar ook nog niet de mail voor de bezorgafspraak. Dus kortom...

Communicatie van een zeer bedenkelijk niveau. Dit zou een grote organisatie als T-mobile toch veel beter moeten kunnen?
Reputatie 2
Ik heb een iPhone 11 Pro 256GB Midnight green besteld op 13-09 ergens voor 15:00.

Gisteren 19-09 omstreeks 16:30 gebeld door de T-Mobile store met anoniem nummer dat ik hem vandaag kon ophalen. Net opgehaald en nu alles van m'n iPhone 6 aan het overzetten. Helemaal tevreden.

Succes iedereen die niet bij de eerste batch zit, hopelijk komt de tweede levering snel.
Reputatie 2
Dus ik bestel een Iphone (Midnight Green) op de 13e met de levertijd belofte dat ie de 20e beschikbaar zou zijn. Vervolgens wordt dit nu 3 weken na bestelling? Ik vind dit echt heel raar...
Reputatie 1
Pardon? Wel betaling binnen 2 uur vragen op pre-order voor release op 20 september en dan nu aangeven dat de levertijd 3 weken is? Bij vragen hierover bij klanten service werd verteld dat er op de 20e een mail uit zou gaan voor het maken van de afspraak wat wordt vervangen voor een laf smsje over de levertijden.

Klasse T-mobile, echt klasse weer.
Reputatie 2
Ik heb mijn toestel ontvangen vandaag vanuit bel simpel!! Alles zit er gewoon in, oortjes oplader en niet te vergeten de telefoon natuurlijk!!
Reputatie 2

Mensen rustig aan, je krijgt hem vandaag of morgen of over 2 weken, relaxxxNouja aangezien ik over 2 weken op vakantie ben, en m graag wilde hebben daarvoor maakt het dus wel iets uit.
wat een ramp je gaat op vakantie zonder iPhone 11, geniet van je vakantie, geniet daarna van je tel.
Wat ben je irritant in je punt proberen te maken op dit forum gast, je weet de beweeg redenen van andere niet om hier te klagen.

Wellicht is mijn telefoon al 4 jaar oud en crasht die dagelijks meerdere keren en moet deze 2-3 keer per dag opgeladen worden? handig joh als je aan het backpacken bent. Misschien ben ik wel een inhalig 13 jarig pubertje dat deze gewoon wil hebben, je weet het niet. Hoe dan ook, je hebt geen toegevoegde waarde hier.

2 woorden 9 letters ..... ....

weinig vertrouwen dat mijn bestelling van 13/09 16:20 morgen in huis is.

Iphone 11 pro green 64GB
Reputatie 2
Graag hoor ik het wanneer mensen over de iPhone 11 Pro MidnightGreen 64GB via AMP een mail krijgen.
Volgens mij zitten veel mensen hier op te wachten, en het lijkt me fijn om te weten waar ze ongeveer zijn qua bestellingen.
Dus ook graag vermelden hoe laat je besteld hebt. 😊
Reputatie 1
Hebbes! Weliswaar geen laatste telefoontje gehad om hem te komen ophalen maar de winkel ingelopen om 10:00 en gezegd dat er volgens hun SMS van eergisteren een iPhone voor me zou moeten klaarliggen. En dat klopte.. 🤗 En nu hopen dat die laatste iTunes backup werkt.. 🙂
Vanmorgen eindelijk de iPhone 11 midnight green 256gb in ontvangst genomen!

en toen werd ik wakker 😂

Ok lang dit topic gevolgd, maar moet mij nu toch even mengen.

Heb op 13 september 14.03 uur de Iphone 11 Pro Groen besteld. Tot op heden geen enkel bericht over bezorging gehad. Terwijl minimaal 1 iemand hier dus meld hem al ontvangen te hebben en veel later was met bestelling. Zelfde kleur, opslag, ook bezorging...

Dus T-Mobile graag geen onzin over alles gaat volgens procedure. Ik zit er best wel releaxed in, het is maar een telefoon. Maar ben wel gevoelig voor slechte communicatie.
Helemaal met je eens het is idd maar een telefoon.. maar wel gevoelig voor slechte communicatie ..

tip, bestel alvast een mooi hoesje, zie dat sommige ook snel uitverkocht zijn..

ohw jaa.. het zou namelijk leuk zijn als t-mobile een keer iets doet voor de vaste klanten. Denk dat ik er nu al 12 jaar zit maar nog noooit iets leuks extra’s ontvangen, dit schijnt echter niet meer van deze tijd te zijn en zijn ze zowel blij met een nieuw lid als een bestaande klant.. @t-mobile neem dat is een keer in overweging,, de vaste klant wat voorrang geven met bestellen miss..

Helemaal mee eens, ook al jaren lid en baal flink van de communicatie. Morgen zou de iPhone 11 pro 64GB MG geleverd MOETEN worden (dan zijn er exact 3 weken verstreken vanaf besteldatum 13/09). Ik verwacht dus vandaag een mail om een bezorgafspraak te maken, want meestal gaat er dan nog een dag overheen. Ik betwijfel of dit daadwerkelijk gaat lukken en ben bang dat we met z’n allen weer van het kastje naar de muur worden gestuurd. T-mobile laat aub wat horen, want dit begint nu echt vervelend te worden. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Ben ik alweer vrij snel met een update: iPhone 11 Pro Goud 512 GB is vanaf dit moment direct leverbaar!

Voor alle andere levertijden verwijs ik jullie naar de levertijdentabel in het oorspronkelijke bericht.
Reputatie 1
@David,

Kan jij uitspraken doen of de “beloofde” levertijd van 3 weken na bestelling nagekomen gaat worden.
Ik ben namelijk erg benieuwd of er vandaag veel mails de deur uit gaan voor levering.
Veel mensen hebben op “vrijdag de 13e” hun telefoon besteld.
Beste TMobile,

Het hebben van geduld lijkt mij een logisch verhaal. Echter vind ik het opmerkelijk dat ik mijn iPhone 11 pro goud 64 G besteld heb in de winkel op de 13e. De pre-order startte op 14.00, om 14.05 stond ik weer buiten. Pre order gedaan. Maar geen telefoontje gehad afgelopen vrijdag dat ik deze kon ophalen🤔.

In mijn ogen.. een bijzonder verhaal..ik heb geduld en het maakt me niet uit dat ik moet wachten, maar als je snel een pre order geplaatst hebt in de winkel en 14.05 buiten staat is het vreemd dat deze nog niet geleverd is, tenzij goud niet leverbaar is...
Reputatie 2
Bij mij ook dezelfde sms.

@Dri3s @rbgm
We hebben alledrie de iPhone 11 Pro 256GB Groen besteld voor 16u op vrijdag en aangezien @PHemelrijk een bevestiging heeft deze iPhone vrijdag al te mogen ontvangen heb ik er vertrouwen in dat we ook in de eerste batch zitten en dus de iPhone ook op vrijdag krijgen.
Maar nog steeds fingers crossed, eerst zien dan geloven 😉
Reputatie 1

Denk aan jullie hart😁, het is maar een stuk metaal.
Misschien moet je niet op de stoel van andermans emoties gaan zitten. Beoordeel je eigen gevoel en wat iets voor jou betekend en niet die van een ander.

Hij probeert mensen rustig te houden maar maakt het alleen erger met zijn reacties haha.

Er zijn miljoenen mensen waar het maar een telefoon voor is, waar het niet uit maakt of die vandaag of over 3 weken komt, etc. Maar de mensen die pre-orderen, die hier op dit forum actief zijn, behoren juist tot het kleine groepje waar het geen stuk metaal is en er een hoop enthousiasme en emotie bij hangt. T-mobile en andere mensen hier moeten daar rekening mee houden. Biedt je service aan (pre-order) aan deze kleine groep mensen, zorg dan ook dat je je woorden waar maakt, zo simpel is het. Grote pre-order pages met “als eerste in huis” en andere praktijken zorgen voor bepaalde verwachtingen, als die niet waar gemaakt worden is dat (voor deze kleine groep) ook daadwerkelijk een probleem, zo simpel is het!
vandaag eindelijk het verlossende smsje gekregen nou maar hopen dat die snel in de winkel word geleverd
Ik ben zo klaar met jullie en jullie slappe excusses. Jullie zijn gewoon *** die nieuwe klanten voorrang geeft boven bestaande klanten. Ik heb tientalen keren gebeld naar jullie zogenoemde “klanten sevice” om te vragen hoe het met bestelling zit. Paar keer langs de t-shop lijnbaan geweest ( waar ik hem heb besteld ) om te vragen hoelang ik moet wachten. Drie weken later, NU, krijgen we te horen dat het nog langer duurt ?! Dit is voor mij onacceptabel. De eerste beste gelegenheid die ik heb om me abonnement bij tmobile op stop te zetten, ga ik meteen nemen. *** met jullie en jullie communicatie en beleid. Het gaat mij niet om de telefoon, die mogen jullie in een plek stoppen waar de zon niet schijnt. Maar kom niet met valse beloftes. In de winkel toen ik hem 14-09 bestelde, zei je collega dat ik hem 21-22 september zou hebben. In middels is het 3 oktober, vieze vuile leugenaars.

[Edit: scheldwoorden verwijderd en toegang ontzegd in verband met schenden huisregelsin publieke én privéberichten.]
@David hoe zit het met de mensen die besteld hebben op 13/14 sept iphone 64GB groen? Die data zijn niet meer opgenomen in overzicht tabel.
@David, inderdaad, heb hem 13/9 besteld... nog geen SMS, nog geen mail in de spam... wel veel geduld alleen... hoe lang nog?