Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 168505 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Echt te triest voor woorden dit, tik je ff bijna 1400 af voor een toestel en dan word hij waarschijnlijk niet eens geleverd op de afgesproken dag. T-mobile fix je shit. Als je 20 snoepjes hebt beloof je toch ook niet aan 40 man dat ze een snoepje krijgen?
Al sinds 2002 klant bij t-mobile (voorheen Ben) en sinds 2008 jaarlijks mijn iPhone besteld (toendertijd het 3G -model). Altijd is mijn iPhone met de pre-order de eerstvolgende levering afgeleverd, behalve dus deze keer.

Bij elke launch first come first serve ? Ik kan mij ook nog herinneren dat vaste iPhone klanten van t-mobile als eerste toegang hadden tot de pre-order.. Dit is helaas ook niet meer van toepassing, dus met zijn allen om 14:00 sharp achter je beeldscherm zitten alsof je een concertkaartje moet kopen. Ik snap best dat je afhankelijk bent van Apple bent als supplier, maar het zou fijn zijn om vaste iPhone afnemers een streepje voor te geven.

Vanaf vandaag dus leverbaar maar geen bericht.. behalve een mailtje dat vanaf vandaag de nieuwste iPhones in de verkoop gaan NO SHIT ?! 😂.

Voor de mensen die ook naast de pot hebben gepist, en zich afvragen wat de eerstvolgende levertijd is van hun iPhone bij Apple (dikke kans dus dat t-mobile nog later is) :

iPhone 11 Pro Max voorraad bij providers

De levertijden voor de iPhone 11 Pro Max bij Apple beginnen ook al aardig op te lopen. Dit is de actuele levertijd:

Gezien ik gekozen heb voor een flinke bijbetaling (bijna 1k) heb ik spijt dat ik niet bij Apple zelf gereserveerd heb en een sim-only heb aangeschaft 👍. Ik vind het heus niet erg om wat langer te wachten, maar laat ik nou net op vakantie gaan rond die tijd.. Dus waarschijnlijk 5-6 weken ná de pre-order mijn telefoon, super !!

Met een 1-jarig abonnement misschien volgend jaar bij de volgende release maar eens ergens anders shoppen.
Klaar mee, ga mn bestelling annuleren. Nog niks gehoord. Dat preorderen is gewoon een lokkertje zodat je je abonnement verlengt.

Heb hem dan liever later en dat ik weet waar ik aan toe ben.
Reputatie 3
Ja inderdaad en het leuke is dat ze niet eens duidelijk zijn reageren niet eens op vragen zoals worden vandaag nog nieuwe iPhones opgestuurd ? Dit is echt erg en als je dan met de klantenservice belt krijg je ook nog een vrouw eraan die niet eens weet wat ze zegt! Ze zegt dat het logisch is dat als de bijvoorbeeld de iPhone green hard loopt dat die dan de iPhone eerder hebben en dat wil dus zegggen dat als iemand een iPhone zilver of goud heeft besteld wat niet zo goed loopt dat die dus maar tot 4 oktober moeten wachten dat kan toch niet!!
😮 dat meen je!
Heb mijne net opgehaald 😍🙏🏻
Reputatie 3
Heb mijne net opgehaald 😍🙏🏻
Veel plezier met je iPhone! 🙂 Ik krijg mijne ook zo, als het goed is haha!
Ik ben 15e op de lijst met preorders.. geen 1 bericht nog gehad, lijkt mij dat ik vandaag kan ophalen? Pro max 256gb in space grey
Ik ben 15e op de lijst met preorders.. geen 1 bericht nog gehad, lijkt mij dat ik vandaag kan ophalen? Pro max 256gb in space grey

Hoe weet je dat je de 15e op de lijst van preorders bent?
Reputatie 3

Ik heb dezelfde toestel besteld alleen op een zaterdag. Nog steeds geen nieuws. Ook een chat met AMP levert niks op. Met de chat van T-mobile kom ik ook niet verder. Aangemeld met een alias en nog wordt er gezegd dat er geen verandering is in levertijden en dat als ik hem nu bestel dat hij binnen een paar dagen binnen is😯. Het was leuk, maar ik denk dat ze beter mensen kunnen opleiden tot communicatie en betere inkopers
Reputatie 1
Zelfs bij kpn en coolblue heb je garantie dat je hem zaterdag krijgt....
Reputatie 2
Ze is prachtig 😍

Ik ben 15e op de lijst met preorders.. geen 1 bericht nog gehad, lijkt mij dat ik vandaag kan ophalen? Pro max 256gb in space greyHoe weet je dat je de 15e op de lijst van preorders bent?

was eerder deze week langs mijn ophaalpunt gegaan
Reputatie 3
Ze is prachtig 😍

Mooi! 🥰
Reputatie 1
Weetje wat ik enorm raar vind is dat alle mensen die hem in de winkel ophalen hem vandaag hebben en alle mensen die het laten bezorgen helemaal niks weten en geen informatie krijgen en dus ook het vandaag niet krijgen dit is toch enorm raar 🧐
14:04 uur besteld op 13-09, 11 pro max 64gb zilver. ophalen in winkel gekozen. Maar sinds de twee mailtjes totale radiostilte. Ben benieuwd, had verwacht hem vandaag toch wel te kunnen halen 😞
Weetje wat ik enorm raar vind is dat alle mensen die hem in de winkel ophalen hem vandaag hebben en alle mensen die het laten bezorgen helemaal niks weten en geen informatie krijgen en dus ook het vandaag niet krijgen dit is toch enorm raar 🧐

Ik heb ophalen in de winkel gekozen maar ik heb geen bericht gekregen hoor. :P

(Op vrijdag om 15:05 besteld - iPhone 11 Pro Max 64 GB Groen)
@David kan je ons meer info geven nog steeds niks gehoord ?
Zelfs als 15e ben ik niet 1 vd gelukkige vandaag.. hopen op morgen
Reputatie 3
OP de website van T-Mobile staat nu dat mijn telefoon pas over 3 weken leverbaar is 😡😡😡.
Welke pre-order voordelen?
TMNL lijkt mij voor de call centers en winkels het beste als jullie snel hier een goede update plaatsen.

PS Ik kreeg net van jullie een mail...

iPhone in de verkoop, je mag verlengen dus nu bestellen. Ik had al verlengd. Niet handig om dat naar mensen te sturen die dus al hebben verlengd en nu zitten te wachten op hun iPhone 😉
Reputatie 1
OP de website van T-Mobile staat nu dat mijn telefoon pas over 3 weken leverbaar is 😡😡😡.

Hoe heb je dat gevonden??
En @David en/of collega laat het afweten. Waarom nog geen bijgewerkte status van leveringen???

Heerlijk trouwens hoe er een paar pagina's terug 'Magenta Maffia' werd geschreven. Smakelijk om gelachen.

Hoe heb je dat gevonden??

https://www.t-mobile.nl/iphone/iphone-11-pro-max?id=22021454&memory=64GB&color=Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP41,GAP42,SK393,27506114&lp=1

idd,
levertijd: 4 tot 6 weken
Reputatie 1
Dit is ongekend dan heb ik hem pas na me verjaardag ook niet helemaal de bedoeling heb niet voor niets ge preordered
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag allemaal,

Het was een aantal van jullie misschien al opgevallen, maar de levertijdentabel is zojuist aangepast. Zoals te zien is zijn er een aantal varianten met een langere levertijd en het kan dus nog een tijdje duren voor je jouw iPhone in huis hebt.

We krijgen de komende tijd continu leveringen en het is dus niet precies te zeggen wanneer jouw bestelling bij ons geleverd is en wij jou een berichtje kunnen sturen. We hadden je hier natuurlijk graag direct concrete info over gegeven, maar hierin moeten we om jullie geduld vragen!

Kijk in de tabel goed welke levertijden voor jou gelden. Je ziet de levertijden voor bestellingen die in de periode 13 tot en met 19 september zijn geplaatst en de daarbij behorende verwachte levertijden. Daaronder staan de levertijden vanaf vandaag.

Handig om te onthouden: Het aantal weken wat er voor levertijd wordt aangegeven is geldig vanaf het moment van bestellen en dus niet vanaf vandaag. De levertijden gelden voor zowel laten bezorgen met AMP, als afhalen in de winkel.

Deze levertijden zijn onder voorbehoud en mocht er iets aangepast worden, dan zullen we dat direct in de tabel doen en ook in een update laten weten.

Mochten er nog andere vragen spelen, dan horen we het graag!