Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 168424 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 1
Beter wel deze moet ik 3 keer opladen per dag😂
Reputatie 1
Ik had nog een vraagje ik heb mijn telefoon helemaal afbetaald maar me abbonoment is nog niet verlopen kan ik dan al wel vast mijn nieuwe telefoon krijgen?
Reputatie 1
Weten jullie met welke e-mailadres AMP een mail gaat sturen? Ik wil het namelijk niet missen voor het geval het naar mijn spambox gaat.
Reputatie 3
Weten jullie met welke e-mailadres AMP een mail gaat sturen? Ik wil het namelijk niet missen voor het geval het naar mijn spambox gaat.
Vorig jaar stond die bij mij in de spam.
Reputatie 1
Are the delivery times still correct? Any updates?

Saw somewhere that NL deliveries were delayed for the 24th. But not officially from T-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
@Jvdk01

Je kunt dan een los toestel kopen wat los van je abonnement staat, maar geen nieuw abonnement of verlenging mét een nieuwe iPhone. De losse toestellen komen pas beschikbaar wanneer alle verlengingen en nieuwe abonnementen met iPhone zijn verwerkt. Dat kan dus nog wel even duren, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

@D4rryl

Het exacte e-mailadres weet ik niet, maar houd gewoon goed alles vanuit AMP in de gaten! 😉

@Mihnear

For now these are the actual delivery times, but they will adjusted at the end of the week. By then we'll know how many orders have been placed and how many iPhones we'll receive. You'll receive a message when you can plan an appointment with AMP Logistics or the T-Mobile Shop will let you know that your order is ready for pick up.
Reputatie 1
@David Ik heb het verkeerd uitgelegd excuses, Momenteel heb ik een lopend contract met een iphone 7 dit contract is in januari afgelopen. Nu heb ik een verlenging gedaan met een iphone 11 pro max. mijn vraag nu is krijg ik me telefoon nu al of moet ik wachten tot januari?
Reputatie 7
Badge +20
@Jvdk01

Ah, ook mijn excuus! Dan heb ik beter nieuws! 😄 Je krijgt het toestel zodra deze leverbaar en op voorraad is, dus niet pas na je huidige contract. De verlenging en (eventuele) toestelbetaling gaan dus pas in januari in en de telefoon krijg je hopelijk spoedig!
Reputatie 1
@David I am confused because if the delivery dates are going to be adjusted at the end of the week, then how come the phones are expected to deliver from the 20th onwards?

That basically means no phone is going to be delivered on the 20th ( Friday ) as that is when you guys actually find out how many phones you get. It's all a big confusion thanks to Apple.

Anyway, we can just wait. Thanks though. 😁
Reputatie 1
@David Oehh beterr, mijn iphone 7 heeft 2 jaar zonder barsten overleefd maar de batterij kan het allemaal niet meer zo goed hendelen 😛 Hopelijk zit ik bij de eerste lading vrijdag 🙂
Reputatie 3
@David Oehh beterr, mijn iphone 7 heeft 2 jaar zonder barsten overleefd maar de batterij kan het allemaal niet meer zo goed hendelen 😛 Hopelijk zit ik bij de eerste lading vrijdag :)

Hahah dat hopen wij denk ik allemaal! 🙂 We gaan het meemaken! Twee jaar geleden dacht ik ook op tijd te zijn met bestellen, maar niks bleek minder waar.. Ik heb toen nog 4 weken moeten wachten op mijn toestel. Wie weet gaat het dit jaar sneller haha! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@Mihnear

Apologies if I was unclear! There will be deliveries and pick-ups on Friday, so the first orders will then be fulfilled! However, when there are adjustments to the delivery time of a certain device, then those will be changed on Friday.

So for now, we'll just have to wait and see how popular all the new iPhones are and how much iPhones we'll receive! 🤞
Reputatie 1
@KimberleyB23 4 weken 😮 beter niett 😕
Reputatie 3
@KimberleyB23 4 weken 😮 beter niett :/
Haha, als je dat in je achterhoofd houd, dat het wat langer kan duren: kan het alleen maar meevallen als het eerder
komt toch? Succes met wachten! 🙂 hopelijk overleefd je toestel het! 🙂
Reputatie 1
@KimberleyB23 altijd lader bij me xD moet meestal 3 x per dag opladen, ik ga uit van januari 2020 dan gaat het vast wel meevallen 😛
Reputatie 3
@KimberleyB23 altijd lader bij me xD moet meestal 3 x per dag opladen, ik ga uit van januari 2020 dan gaat het vast wel meevallen :P
😂😂 goed streven
Is er al iets meer bekend over de aantallen en leveringen?
Ik moet zeggen dat ik het schema in de eerste post wel lastig vindt. Deze impliceert namelijk dat het toestel op voorraad is en de 20e wordt geleverd, maar als ik de verhalen lees is die kans niet per sé heel groot als je niet op de allereerste dag hebt besteld.

Ben benieuwd wanneer T-mobile ons van een update kan voorzien. Daarnaast zou een bepaalde mate van flexibiliteit ook prettig zijn. Stel je hebt nu de iPhone 11 Pro max 64GB besteld en die blijkt niet leverbaar, maar de 256GB variant is wel leverbaar, dat je dan met bijbetaling alsnog voor dat toestel zou kunnen kiezen.
Reputatie 7
Badge +20
@tnajanssen

Nee, op dit moment nog niet. Wanneer er iets bekend is, dan zullen we de levertijden ook updaten waar en wanneer nodig.

@Livonias

De levertijd staat nu nog op de datum waarop de iPhones in het algemeen voor het eerst worden uitgeleverd. Als er iets aangepast moet worden, dan gebeurt dit direct. Tussen de dag van pre-order en daadwerkelijke leverdatum krijgen we een beeld van het aantal bestellingen en de voorraad die we ontvangen. Dan kunnen we ook pas gaan kijken of en wat er moet veranderen aan de levertijden.

Een wijziging van bestelling zal sowieso niet mogelijk worden, maar als je wilt kiezen om een andere iPhone te bestellen, dan kun je de huidige order annuleren en een nieuwe order inschieten met de andere iPhone.
Snap ik! Alleen dat is uitsluitend interessant als het toestel niet leverbaar zou zijn 😉

Stel dat je niet bij de eerste batch zit, ontvang je dan (proactief) informatie vanuit jullie kant?

Of kun jij mij van wat inside information voorzien of een bepaald model grotere leverkans heeft dan een andere? Dan zou dat eventueel ook interessant kunnen zijn, pm me in dat geval even 🙊
Reputatie 3
Snap ik! Alleen dat is uitsluitend interessant als het toestel niet leverbaar zou zijn ;-)

Stel dat je niet bij de eerste batch zit, ontvang je dan (proactief) informatie vanuit jullie kant?

Of kun jij mij van wat inside information voorzien of een bepaald model grotere leverkans heeft dan een andere? Dan zou dat eventueel ook interessant kunnen zijn, pm me in dat geval even 🙊

Ik denk dat je het beste gewoon geduld kunt hebben. Twee jaar geleden had ik de iPhone X besteld, 64GB. Vanuit t-mobile kreeg ik gewoon de informatie die zij nu ook hanteren, waar het op neer kwam was: afwachten. Een vriendin van mij had ook een iPhone X, twee jaar geleden, besteld bij een andere provider, die kreeg toen te horen dat zij in een bepaalde week haar telefoon kreeg, echter bleek dit foutieve informatie. Dit leverde nog meer frustraties op.
ik heb natuurlijk mijn toestel ook het liefst zo snel mogelijk in hadden, maar je hebt niks aan foutieve informatie, geduld is een schone zaak.

en wat betreft grotere leverkans.. ik denk dat zij dit pas naar buiten kunnen brengen wanneer zij die informatie überhaupt zelf ook al hebben. Het hangt er echt vanaf welke kleur en hoeveel gb populair is. Waar je rekening mee moet houden is wel, dat mocht je je bestelling annuleren omdat eventueel een andere kleur of gb sneller leverbaar is: je komt achteraan in de rij. En wellicht moet je dan toch nog langer wachten dan dat je moet wachten op je huidige toestel.
Reputatie 1
AMP Group vertelde me dat ze vandaag na 17:00 weten wie de eerste personen zijn die het toestel de eerste paar dagen binnen krijgen.
Als je heb gekozen voor ophalen in de winkel, krijg je dan op de dag zelf bericht of een dag ervoor?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Later in de middag zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun bezorgafspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet. Als je een mail krijgt is het aan te raden om zo snel mogelijk een aflevermoment in te plannen, voordat het desbetreffende tijdvak/datum volgeboekt is.

Klanten die hun bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden. Dit kan middels een telefoontje of SMS zijn. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, want het kan dan zijn dat jouw order in de winkel zelf nog niet verwerkt is en dus nog niet opgepikt kan worden, wacht het bericht vanuit de winkel dus af.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden op dit moment nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Hey,
bedankt voor de aanvullende informatie! Betekend dit dat de mensen die de telefoon willen ophalen in de winkel vandaag ook een sms/mail ontvangen? Dan kan ik dit in de gaten houden :)
Voor de rest is het allemaal geduld hebben en afwachten zie ik haha.