Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

  • 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169921 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Afspraak gemaakt met AMP om de IPhone 11 pro max zwart 64GB te laten bezorgen op komende vrijdag.
blij dat ik hem vrijdag mag ontvangen.
Reputatie 1
Anyone got a message to pick it up in the store?

Ordered for store pick-up the 256 Midnight Green at 14:08 and still nothing. Hmm..


Not yet... I ordered the 256gb Gold at 14.23 and got my confirmation email at 14.46. Maybe tomorrow then, still being hopeful 😅😂
Reputatie 3
Misschien moeten ze de naam veranderen naar T-mobile niet thuis ipv Tmobiel thuis.
Please report this to consumer organisations like Consumentenbond.

cause it’s nothing else but misleading customers.
Reputatie 3

Hi all,

Het is gelijk behoorlijk druk in dit topic! We houden alles in het oog en lezen mee, maar kunnen niet op alles en iedereen reageren, maar we doen ons best!

Vanaf nu zullen er regelmatig nieuwe ladingen telefoons worden geleverd en kun je dus bericht verwachten over jouw order. Als jouw order klaar is om opgehaald of afgeleverd ontvang je hier bericht over van AMP of de desbetreffende winkel. Het is in veel gevallen afwachten tot je bericht krijgt, daar kunnen we verder geen versnelling aan geven.

Als je trouwens vergelijkt met andere orders, houd er dan wel rekening mee dat er een flink aantal varianten zijn en dat het niet allemaal dus 1 op 1 met elkaar te vergelijken is.

Iedereen in ieder geval een hele goede avond! Tot morgen!

PS: Alle informatie wordt hier verstrekt en ongevraagde privéberichten worden niet beantwoord.
Hi David, is er een update over de eerste lading?
Is alles nu gedistributeerd of kunnen we in de loop van vandaag nog berichten verwachten?

De eerste update zal vrijdagochtend bekend gemaakt worden. Dit staat in een eerder bericht van David.
Reputatie 3
14e 0900 besteld. Zojuist een SMS ontvangen dat mijn telefoon onderweg is naar de winkel (64gb, wit, pro max). Best snel dus!


Gaat de goede kant op. Veel plezier ermee!!
Mensen, heb een beetje mededogen met David. Gisteren heeft zijn favoriete clubje uit Rotterdam al verloren en nu mag hij voor tmobile het vuile werk opknappen door dit slechte bericht te brengen.
Wat zal die man balen! Net als jullie.
Reputatie 3
Zojuist gebeld door de T-mobile shop, morgen kan ik mijn toestel ophalen.
Top! Veel
plezier met je toestel 🙂
Zojuist toestel elders besteld, is met 2 tot max. 4 werkdagen binnen. Easypeasy, jammer. Het had zo mooi kunnen zijn 😉
Yes! Morgen mijn nieuwe iphone in handen 🥳 vandaag berichtje gehad. Vrijdag 13/9 om 17:00 besteld Iphone 11 pro max zilver 256gb 🤗
Geduld hebben, nog 4 tot 6 weken geduld hebben. Snap het hele idee achter de pre-order ook niet, wat heeft het voor zin? Volgende keer maar ergens anders shoppen.

Wachten er nog meer op hun iPhone 11 pro max 64gb zwart en wanneer besteld? Nog nooit zo lang hoeven wachten als dit jaar ☹️

Reputatie 2
Geduld hebben, nog 4 tot 6 weken geduld hebben. Snap het hele idee achter de pre-order ook niet, wat heeft het voor zin? Volgende keer maar ergens anders shoppen.
That's exactly what I will do next time. No doubt.
Zojuist gebeld dat ik hem morgen kan ophalen! Succes allemaal! (iPhone pro max 64 Gb green, 14:07 bevestiging gehad. )
Reputatie 3
@David @Hajar Ik denk dat we wel een update verschuldigd zijn. Er vliegen her en der annuleringen in de ronde en een dagelijkse update is voor onze geruststelling echt wel aan de orde. Gaat het goed , gaat het minder, Druppelen er al telefoons binnen, gaat het voorspoedig, zijn er op bepaalde modellen leveringsproblemen, zijn er andere kleuren wel op voorraad zodat je ons als klant nog kan laten switchen en daardoor toch een telefoon kan bemachtigen. We zijn jullie klanten toch, we vragen niet veel, maar een totale radiostilte anno 2019 kan echt niet meer.

In volle afwachting van een reactie
Mijn iPhone is besteld 🙂. Bevestiging ook binnen! :)
Hier ook, had hem 14:02 gelijk binnen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

De populariteit van de iPhones laat zich weer goed zien! 😎 Door de drukte kan het gebeuren dat je niet alle mails even snel ontvangt, maar dit wordt dus allemaal verwerkt. Het kan soms dus wat langer duren!

Het is daarnaast bekend dat er een weergavefout soms in de mail staat, over een annulering. Als het goed is kun je daarna de mail openen en wordt er ook niets meer over een annulering gezegd. Geen zorgen dus, puur een weergavefout!
Reputatie 1


Zojuist de email van AMP gekregen, morgen wordt mijn pro max groen 64 gb bezorgd. Vrijdag 13 sep besteld, 1e email 14:13, tweede email (bevestiging) om 14:34. Ze krijgen zoals al eerder gemeld dus kleine leveringen binnen en het gaat dus veel sneller dan de 4 tot 6 weken. Heb geduld, het gaat sneller dan we denken:)Hoe kan dit nou? Ik heb 14:03 besteld geen email ontvangen.
Ik zal me nog een keer herhalen aangezien lezen best wel moeilijk is natuurlijk, Het ligt er ook aan waar je woont en of je een beetje op de route ligt voor amp of ze bijvoorbeeld niet eerst helemaal naar Amsterdam moeten en dan helemaal weer de andere kant op voor jou

Wat is dat nou voor bullshit. Wie eerst heeft besteld hoort de telefoon ook als eest te ontvangen. Wtf maakt de plaats nou uit. Dit zou betekenen dat tmobile weer heeft gelogen over iets.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen iedereen,

Ik begrijp dat jullie graag wat van ons vernemen, maar zoals gezegd gooien we updates in principe alleen online wanneer er daadwerkelijk iets te melden is. Het heeft namelijk niet heel veel zin om keer op keer hetzelfde te herhalen en te vragen om jullie geduld, want dat is ondertussen ook wel bekend. 😉

Er worden in ieder geval, zoals ook in dit topic te zien is, bestelling verwerkt en berichten verzonden. Het is echt gewoon een kwestie van afwachten tot jouw order en toestel op voorraad is.

Ik zie wel wat foutieve geruchten ronddwalen die ik even wil behandelen. Zojuist heb ik een aantal orders gecheckt, omdat er sprake was dat het 'First come, first serve'-motto niet op zou gaan. Dit klopt echter niet, want de orders die ik heb gecontroleerd zijn óf niet dezelfde kleur/opslagcapaciteit óf lopen nog altijd gewoon chronologisch op volgorde.

Daarnaast wordt er gezegd dat het verschilt waar je jouw toestel wilt ophalen, maar ook dit klopt niet. Tuurlijk, het kan wat langer duren voor jouw telefoon daadwerkelijk in de winkel is afgeleverd, maar dit heeft niet te maken met de wachtrij, maar simpelweg met de reistijd van distributiecentrum naar de desbetreffende winkel. Als jouw telefoon bij ons in het distributiecentrum is (nee, je kunt daar niet zelf je telefoon gaan ophalen), dan krijg je bericht en dan gaat de koerier onderweg en ontvang je vanzelf bericht wanneer jouw telefoon op te halen is.

Een geplaatste order is niet meer te wijzigen naar een andere kleur of geheugenvariant. Als je een andere variant iPhone wilt bestellen, dan zal de order geannuleerd moeten worden en moet je opnieuw in de wachtrij plaatsnemen voor de variant die je besteld hebt.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is, dan horen jullie het vanzelf!
Ik heb ondertussen ook bericht morgen komt hij!!!!

dus die 4 tot 6 weken klopt gelukkig niet.

pro max groen 64 gb 14.10 besteld op 13 sept.
Reputatie 1
Ik snap dat levering = levering maar als je pre orderd zou je hem vandaag krijgen of teminste een mail maar zelfs dat gebeurt niet! Dan vraag ik mij af wat heeft pre orderen dan precies voor nut? Niks dan toch ? En ik vind niet als je hem pre orderd dat je hem dan pas 4 oktober moet krijgen want dan kon ik net zo goed naar de winkel gaan en hem vandaag halen
Echt te triest voor woorden dit, tik je ff bijna 1400 af voor een toestel en dan word hij waarschijnlijk niet eens geleverd op de afgesproken dag. T-mobile fix je shit. Als je 20 snoepjes hebt beloof je toch ook niet aan 40 man dat ze een snoepje krijgen?
Reputatie 1
AMP Group vertelde me dat ze vandaag na 17:00 weten wie de eerste personen zijn die het toestel de eerste paar dagen binnen krijgen.
Reputatie 2
Ze is prachtig 😍

Reputatie 3
Ik denk niet dat er beseft wordt dat mensen graag op de hoogte gehouden willen worden. Geen communicatie is wel het veiligst, maar zorgt voor menig irritatie. @David T-mobile is een update gewoon niet handig of wordt er angstvallig niet gereageerd. Open en eerlijk helpt het best i.p.v. afschepen, niet na te komen beloftes maken en moeite doen.

Kleine moeite groot plezier😀