Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 170006 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 1
Mensen die hem hebben laten afleveren in de winkel, er is nog hoop. Zelfs na sluitingstijd kunnen er nog SMSjes worden verstuurd. Ik krijg zonet een SMS dat de iPhone naar de winkel is verstuurd en een van de medewerkers contact met mij op gaat nemen wanneer ik mijn iPhone kan komen ophalen.

Ik weet niet of andere ook dit smsje krijgen? Of dat zij een sms krijgen dat hij daadwerkelijk vrijdag klaar ligt.

Bij mij is dit zojuist ook gebeurd, om 19.30 vandaag een sms’je gekregen dat mijn iPhone naar de winkel wordt verstuurd en dat het enkele dagen kan duren voordat ik het kan komen ophalen. Daarover wordt ik dus nog bericht. Ik heb dus een iPhone 11 Pro Max Goud 256GB besteld afgelopen vrijdag om 14.23 en een bevestiging gehad om 14.46. Spannend! 🤩

Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?Yup, mijn partner. Vrijdag besteld om 14.08.
Nog geen SMS ontvangen.

Ik heb nu net een sms gekregen. (Bezorgen shop)
Reputatie 1
@Steeffeh ah jij hebt hem op ophalen gezet, ik op bezorgen maar duurt lang
Mensen die hem hebben laten afleveren in de winkel, er is nog hoop. Zelfs na sluitingstijd kunnen er nog SMSjes worden verstuurd. Ik krijg zonet een SMS dat de iPhone naar de winkel is verstuurd en een van de medewerkers contact met mij op gaat nemen wanneer ik mijn iPhone kan komen ophalen.

Ik weet niet of andere ook dit smsje krijgen? Of dat zij een sms krijgen dat hij daadwerkelijk vrijdag klaar ligt.
Reputatie 1
@Mihnear no, i still dont receive an sms. Your Google translate forgot the word ‘didnt’ 😂

Ohh okay. My google translate is as reliable as their shipping schedule 😂
Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?

Yup, mijn partner. Vrijdag besteld om 14.08.
Nog geen SMS ontvangen.
Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?
Reputatie 1
Ah oke ja ik zaterdag rond 5/6 met een verlenging met iphone 11 pro max 64gb midnightgreen
welke dag heb je besteld @Steeffeh
Vrijdag uiteraard
Reputatie 1
welke dag heb je besteld @Steeffeh
Reputatie 2
@Mihnear no, i still dont receive an sms. Your Google translate forgot the word ‘didnt’ 😂
Grappig om te zien dat velen na mij hebben besteld. Zal mogelijk aan het model liggen dan..
Heb om 14:02 de mail gehad bestand voor je aanvraag. En om 14:03 de mail met "Je bestelling". Ik lees dat tot nu toe 1 iemand is die op hetzelfde tijdstip het heeft kunnen redden haha.

Ik heb btw een verlenging gedaan met een iPhone 11 PRO Max Green 64GB en dat ik hem kom ophalen in de winkel. Op het moment heb ik nog geen andere gezien met de pro max green versie dus hopelijk krijgen we nog een sms/mail 🙂
Reputatie 1
I ordered the T-Mobile store. 14:15 Mn confirmation email had last Friday. The 256 Pro Max Green. Also receive SMS. Exciting...
You got the SMS? I have the exact same phone and I ordered at 14:08. Maybe mine is coming soon.

Fingers crossed.
Reputatie 2
Ik in de T-Mobile winkel besteld. 14:15 Mn bevestigingsmail gehad afgelopen vrijdag. De 256 Pro Max Green. Ook nog geen sms’je ontvangen. Spannend...
Ah oké, ik 17 sep iets na half 3 pas, benieuwd of jullie bij de eerste batch zitten :)
Ik hou je op de hoogte
Reputatie 1
Ik heb redelijk vroeg besteld maar je weet maar nooit, niemand nog over midnight 64gb gehoord dus?
Ah oké, ik 17 sep iets na half 3 pas, benieuwd of jullie bij de eerste batch zitten 🙂
Afgelopen zaterdag rond 6 uur ofzo
Aafgelopen zondag middag
Reputatie 1
Afgelopen zaterdag rond 6 uur ofzo
Iemand al wat gehoord over 64gb midnight green iphone 11 pro max?

Iemand al wat gehoord over 64gb midnight green iphone 11 pro max?Ik nog steeds niks.

Ik ook niet, wanneer hebben jullie besteld?
Reputatie 1
Wacht al 2 uur in volle spanning😜
Ik nog steeds niks.
Reputatie 1
Reputatie 3
AMP mail binnen! Afspraak ingepland voor vrijdag :)

iPhone 11 Pro Max 256GB Goud

Yeah super! Veel plezier ermee!!
Reputatie 1
Anyone got a message to pick it up in the store?

Ordered for store pick-up the 256 Midnight Green at 14:08 and still nothing. Hmm..

Not yet... I ordered the 256gb Gold at 14.23 and got my confirmation email at 14.46. Maybe tomorrow then, still being hopeful 😅😂