Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169913 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Geen idee hoor, maar misschien dat er onderscheid gemaakt word tussen nieuwe & bestaande klanten? Of tussen nieuwe abonnementen en verlengingen? Dat dat de reden is dat ik ‘em zo snel binnen had? 🤔
Al meer dan een week geleden bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is naar de shop, nog steeds geen bericht dat ik hem kan ophalen. Twee keer langs de shop geweest zonder succes. Worden de phones nog vanuit China verstuurd ofzo nadat je bericht krijgt dat ze onderweg zijn. 🙄

Klantenservice en de shop kunnen me beiden geen antwoord geven. 😑
Ik wacht al 3 weken op mn iphone 11 pro max spacegrey maar nog steeds niks te horen gekregen echt triest dit volgende x wordt het niet meer bestellen via tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen,

Ik spring even in dit topic, niet omdat ik een update heb, maar omdat er ineens een opmerkelijke bestelling langskwam. Dit was de bestelling van Evjali, bij wie de bestelling heel snel afgerond en geleverd was.

Voor mij was dit ook een groot raadsel hoe dit mogelijk was en ben dit na gaan vragen bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bestellingen en leveringen.

In het bestelproces is iets verkeerd gegaan in het voordeel van Evjali wat normaliter niet hoort te gebeuren. Een andere klant had dezelfde bestelling geannuleerd en in plaats van naar de eerstvolgende te gaan (zoals zou horen) is de bestelling opgevuld door de nieuwe order van Evjali. Dit is een fout in het systeem geweest en gebeurt normaliter ook nooit. Evjali heeft hierin dus veel mazzel gehad!

Het heeft verder dus niets te maken gehad met nieuwe en verlengende klanten of bestellingen die worden afgehaald tegenover bestellingen die worden bezorgd. Dit was puur een bug in het systeem die verder niet voorkomt.

Mochten er nieuwe updates zijn, dan meld ik mij weer!
He he eindelijk 2 uur geleden email gekregen van AMP om een afspraak te maken voor bezorging, mijn bestelling was geplaatst op 16 september, het gaat om iphone pro max 64 gb kleur zwart, ik hoop dat jullie allemaal zsm jullie nieuwe toestel krijgen, succes iedereen
He he eindelijk 2 uur geleden email gekregen van AMP om een afspraak te maken voor bezorging, mijn bestelling was geplaatst op 16 september, het gaat om iphone pro max 64 gb kleur zwart, ik hoop dat jullie allemaal zsm jullie nieuwe toestel krijgen, succes iedereen
Ik heb een dag na jou de 64GB 11 Pro Max in Midnight Green besteld. Hopelijk krijg ik dan ook snel een mailtje.
Morgen is het al precies 3 weken geleden dat ik heb besteld. 😅
Levertijd van die van jou zegt 4 weken, die van mij 4 tot 6 weken, dus ben benieuwd. 😅
hoe lang duurt het terugstorten van het geld na annulering?
Zojuist bericht gehad om een afspraak te maken voor morgen voor het afleveren van de pro max 64gb groen besteld op 22-09, ver binnen de aangegeven termijn. Goede service wat mij betreft👌🏻
Ik heb een iphone pro max zwart besteld op 19 september hoe kan het dat hij 22 september heeft besteld in het groene variant en dat hij eerder dan mij krijgt want de levertijden van de groene iphone is langer dan de zwarte. graag een antwoord hierop T-mobile.
Ja ja eindelijk een smsje van AMP groep. 23 besteld vandaag een sms gekregen.
Het gaat om Iphone max pro 64 midnight green
Al meer dan een week geleden bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is naar de shop, nog steeds geen bericht dat ik hem kan ophalen. Twee keer langs de shop geweest zonder succes. Worden de phones nog vanuit China verstuurd ofzo nadat je bericht krijgt dat ze onderweg zijn. 🙄

Klantenservice en de shop kunnen me beiden geen antwoord geven. 😑

@David Ik lees nu dat andere mensen die later dan mij besteld hebben een bericht hebben gekregen voor de iPhone 11 Pro Max 64GB Groen levering.

Kan iemand mij vertellen waar mijn iPhone 11 Pro Max 64 GB Groen momenteel zich bevindt, het is al bijna anderhalve week geleden dat ik bericht had gekregen dat hij onderweg naar de shop is. Is hij gejat ofzo.😠
Hi David,
I have a question, i did first ordered iPhone XI Pro Max 256gb Green on 21st of September and at time the order said 2 weeks of time. But all of a sudden i see that its moved to 4-6 weeks of all orders after 20th of September. Now in this case since apple/T-mobile is now offering new offer for apple tv+ with 1 year subscription i decided to cancel the order i made on 21st September and placed last week new order. As i was told which ever date its been ordered after 20th of September it will be 4-6 weeks time taken in to account. So in this case i would expect everyone's delivery who ever ordered now and before maximum we will have the order by mid of November?
-Haris
Op 15-09 een IPhone 11 Pro in de Tmobile winkel op het Zuidplein. Volgens de “vriendelijke” meneer zou ik de telefoon 100 procent op de release of de dag erna ontvangen. Hierna GEEN ENKEL bericht of enige vorm van communicatie via Tmobile ontvangen.

Na 3 weken wachten, er zelf achter moeten komen (nogmaals geen enkele communicatie vanuit Tmobile) dat de leveringen weer waren vertraagd.

Gistermiddag maar gebeld en gecanceld. Gisteravond rond de klok van 20:00 via Belsimpel de IPhone 11 Pro Max Midnight Green besteld. Vanmiddag om 14:00 ging de deurbel en het toestel incl alle toebehoren mogen ontvangen.

Bedankt T Mobile voor jullie goede service en uitstekende communicatie!
Op 15-09 een IPhone 11 Pro in de Tmobile winkel op het Zuidplein. Volgens de “vriendelijke” meneer zou ik de telefoon 100 procent op de release of de dag erna ontvangen. Hierna GEEN ENKEL bericht of enige vorm van communicatie via Tmobile ontvangen.

Na 3 weken wachten, er zelf achter moeten komen (nogmaals geen enkele communicatie vanuit Tmobile) dat de leveringen weer waren vertraagd.

Gistermiddag maar gebeld en gecanceld. Gisteravond rond de klok van 20:00 via Belsimpel de IPhone 11 Pro Max Midnight Green besteld. Vanmiddag om 14:00 ging de deurbel en het toestel incl alle toebehoren mogen ontvangen.

Bedankt T Mobile voor jullie goede service en uitstekende communicatie!

Na jouw reactie gelezen te hebben, realiseer ik mij even serieus de belachelijke service van T-Mobile.Ik overweeg nu ook echt de telefoon via BelSimpel te bestellen na jouw reactie gelezen te hebben. Ik heb hier alleen niet echt ervaring mee, zou je het me even kunnen uitleggen? Als ik via BelSimpel bestel, behoud ik gewoon mijn T-Mobile provider? Is dit echt een aanrader voor iedereen? Ik ben het wachten serieus zat na zo veel weken en ben gewoon echt toe aan een nieuwe telefoon na zoveel jaren.
Ja, ik voel me ook echt een debieltje dat ik als een hondje 3 weken op TMobile heb lopen wachten..

Via de website van Belsimpel kan je gewoon je T-Mobile abbo verlengen. De website van Belsimpel is heel erg duidelijk en makkelijk. Ik moet zeggen dat ik eerst ook even twijfelde om het via Belsimpel te doen maar ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.

Dit bericht is verzonden vanaf mijn binnen 9 uur door Belsimpel geleverde Iphone 11 Pro Max Midnight Green 😎
Ja, ik voel me ook echt een debieltje dat ik als een hondje 3 weken op TMobile heb lopen wachten..

Via de website van Belsimpel kan je gewoon je T-Mobile abbo verlengen. De website van Belsimpel is heel erg duidelijk en makkelijk. Ik moet zeggen dat ik eerst ook even twijfelde om het via Belsimpel te doen maar ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.

Dit bericht is verzonden vanaf mijn binnen 9 uur door Belsimpel geleverde Iphone 11 Pro Max Midnight Green 😎

Hi Eluf,

hoe heb jij je bestelling geannuleerd bij tmobile?

Thanks!
Ik heb gewoon gebeld naar de klantenservice van T-Mobile. Dame aan de telefoon was aardig en begreep de situatie.

Mocht je bellen en ze niet willen annuleren ivm 2-weken, herinner ze dan even aan de levertijden en slechte communicatie. Het komt erop neer dat je gewoon kan annuleren ondanks dat ze dat misschien niet direct willen toegeven.

Succes!

Ik ben je reactie ontzettend dankbaar, ik ben 99,9% zeker dat ik hem morgen via Belsimpel ga bestellen. Ga alleen nog even wat info opzoeken. Ik hou je op de hoogte hahaha. Dag dag slechte T mobile service, daaag, met je 4 tot 6 weken. Droom lekker verder.
Ik wens je veel succes en je zal er geen spijt van krijgen. Wel is het altijd goed om genoeg info op te zoeken zodat je zeker bent van je aanschaf en alles goed afgehandeld is.

nogmaals, succes!
Hoi!
Ik kreeg gister een sms’je dat mijn telefoon werd verstuurd naar de t-mobileshop. Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn telefoon daar is aangekomen?
Hoi!
Ik kreeg gister een sms’je dat mijn telefoon werd verstuurd naar de t-mobileshop. Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn telefoon daar is aangekomen?

Voor mij was het 2 weken geleden en ik ben nog steeds aan het wachten. 🙄

Hoi!

Oh pff wat erg 🙄 wat zegt tmobile ?

Hoi!

Heb net de klantenservice gebeld, zij hebben mij een foutieve bericht gestuurd 2 weken terug. Zat blijkbaar nooit in hun systeem. Ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het wel versturen, en ik mag mijn bestelling niet meer annuleren en ze kunnen niks voor me doen behalve "wachten".

Alles wat ik kan doen is een klachtenbrief schrijven per post, waarop ik 30 dagen moet wachten op een antwoord.

Om 13/09 14:36 de iPhone 11 Pro Max 64GB Groen besteld, lees nu dat andere mensen die hem later besteld hebben (zelfde model) al wel hebben ontvangen. Hoe dan?

Dit is echt niet wie het eerst komt, het eerst maalt meer. 😡
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Max 512 GB Zilver en 256 GB Zwart zijn vanaf nu direct leverbaar! Voor de andere varianten blijven de genoemde levertijden uit de tabellen onveranderd en blijft het een kwestie van afwachten op een berichtje van AMP of de T-Shop waar je jouw toestel af gaat halen!

Wanneer er weer iets te updaten valt, dan horen jullie van ons!

Hoi!
Heb net de klantenservice gebeld, zij hebben mij een foutieve bericht gestuurd 2 weken terug. Zat blijkbaar nooit in hun systeem. Ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het wel versturen, en ik mag mijn bestelling niet meer annuleren en ze kunnen niks voor me doen behalve "wachten".

Alles wat ik kan doen is een klachtenbrief schrijven per post, waarop ik 30 dagen moet wachten op een antwoord.

Om 13/09 14:36 de iPhone 11 Pro Max 64GB Groen besteld, lees nu dat andere mensen die hem later besteld hebben (zelfde model) al wel hebben ontvangen. Hoe dan?

Dit is echt niet wie het eerst komt, het eerst maalt meer. 😡

Ik heb die van mij op 17 September besteld. Gister mailtje gekregen van AMP en vanochtend bezorgd.
Heb nu inmiddels dus mijn iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green in gebruik.
Hoop voor je dat je hem snel in ontvangst mag nemen.