Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

  • 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169913 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 3
Heeft iemand al een bericht van AMP gehad?
Nope 🙂
Reputatie 1
Heeft iemand al een bericht van AMP gehad?
Vrijdag 14.03 besteld, nog geen sms ontvangen. Hoor dus niet bij de eerste 😔

haha oke top!! Bedankt voor jullie antwoorden 😄Geen dank hoor! Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂 ik moet nog even geduld hebben haha.

Dankjewel!! Ahw haha, naja, hopen dat ie snel komt!!
Reputatie 3
haha oke top!! Bedankt voor jullie antwoorden 😄
Geen dank hoor! Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂 ik moet nog even geduld hebben haha.
haha oke top!! Bedankt voor jullie antwoorden 😄
Reputatie 7
Badge +20
@leona1234

Als je een bevestiging hebt ontvangen, dan zit het goed (thanks @KimberleyB23!) en wordt de bestelling voor je vastgehouden door de winkel. Het is niet zo dat wanneer de deuren dan op vrijdag opengaan er een soort Hunger Games plaatsvindt.. 😉
Reputatie 3
Ze houden hem wel achter voor je hoor. 🙂
Ik 't SMS-bericht wat ik net heb gehad stond dat mijn iPhone klaar ligt in de winkel om vanaf vrijdag te worden opgehaald. Hoe het er staat lijkt erop dat ik mijn iPhone sowieso vrijdag kan ophalen, maar ik ben benieuwd of de tijd van ophalen dan nog uitmaakt of dat ze hem vasthouden tot ik kom.
Reputatie 3
Wat ik uit het bericht van David heb begrepen word je eerst gebeld door de winkel zelf dat die binnen is en kun je hem daarna ophalen.
Hoi! Ik heb net een SMS gekregen dat ik mijn iPhone (vanaf) vrijdag kan ophalen in de winkel. Klopt het dan dat ik op elk moment binnen kan lopen, omdat mijn iPhone voor mij vastgehouden wordt? Of geldt er alsnog wie t eerste komt, wie de iPhone als eerst heeft?
Hey,
bedankt voor de aanvullende informatie! Betekend dit dat de mensen die de telefoon willen ophalen in de winkel vandaag ook een sms/mail ontvangen? Dan kan ik dit in de gaten houden :)
Voor de rest is het allemaal geduld hebben en afwachten zie ik haha.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Later in de middag zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun bezorgafspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet. Als je een mail krijgt is het aan te raden om zo snel mogelijk een aflevermoment in te plannen, voordat het desbetreffende tijdvak/datum volgeboekt is.

Klanten die hun bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden. Dit kan middels een telefoontje of SMS zijn. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, want het kan dan zijn dat jouw order in de winkel zelf nog niet verwerkt is en dus nog niet opgepikt kan worden, wacht het bericht vanuit de winkel dus af.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden op dit moment nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Als je heb gekozen voor ophalen in de winkel, krijg je dan op de dag zelf bericht of een dag ervoor?
Reputatie 1
AMP Group vertelde me dat ze vandaag na 17:00 weten wie de eerste personen zijn die het toestel de eerste paar dagen binnen krijgen.
Reputatie 3
Snap ik! Alleen dat is uitsluitend interessant als het toestel niet leverbaar zou zijn ;-)

Stel dat je niet bij de eerste batch zit, ontvang je dan (proactief) informatie vanuit jullie kant?

Of kun jij mij van wat inside information voorzien of een bepaald model grotere leverkans heeft dan een andere? Dan zou dat eventueel ook interessant kunnen zijn, pm me in dat geval even 🙊

Ik denk dat je het beste gewoon geduld kunt hebben. Twee jaar geleden had ik de iPhone X besteld, 64GB. Vanuit t-mobile kreeg ik gewoon de informatie die zij nu ook hanteren, waar het op neer kwam was: afwachten. Een vriendin van mij had ook een iPhone X, twee jaar geleden, besteld bij een andere provider, die kreeg toen te horen dat zij in een bepaalde week haar telefoon kreeg, echter bleek dit foutieve informatie. Dit leverde nog meer frustraties op.
ik heb natuurlijk mijn toestel ook het liefst zo snel mogelijk in hadden, maar je hebt niks aan foutieve informatie, geduld is een schone zaak.

en wat betreft grotere leverkans.. ik denk dat zij dit pas naar buiten kunnen brengen wanneer zij die informatie überhaupt zelf ook al hebben. Het hangt er echt vanaf welke kleur en hoeveel gb populair is. Waar je rekening mee moet houden is wel, dat mocht je je bestelling annuleren omdat eventueel een andere kleur of gb sneller leverbaar is: je komt achteraan in de rij. En wellicht moet je dan toch nog langer wachten dan dat je moet wachten op je huidige toestel.
Snap ik! Alleen dat is uitsluitend interessant als het toestel niet leverbaar zou zijn 😉

Stel dat je niet bij de eerste batch zit, ontvang je dan (proactief) informatie vanuit jullie kant?

Of kun jij mij van wat inside information voorzien of een bepaald model grotere leverkans heeft dan een andere? Dan zou dat eventueel ook interessant kunnen zijn, pm me in dat geval even 🙊
Reputatie 7
Badge +20
@tnajanssen

Nee, op dit moment nog niet. Wanneer er iets bekend is, dan zullen we de levertijden ook updaten waar en wanneer nodig.

@Livonias

De levertijd staat nu nog op de datum waarop de iPhones in het algemeen voor het eerst worden uitgeleverd. Als er iets aangepast moet worden, dan gebeurt dit direct. Tussen de dag van pre-order en daadwerkelijke leverdatum krijgen we een beeld van het aantal bestellingen en de voorraad die we ontvangen. Dan kunnen we ook pas gaan kijken of en wat er moet veranderen aan de levertijden.

Een wijziging van bestelling zal sowieso niet mogelijk worden, maar als je wilt kiezen om een andere iPhone te bestellen, dan kun je de huidige order annuleren en een nieuwe order inschieten met de andere iPhone.
Ik moet zeggen dat ik het schema in de eerste post wel lastig vindt. Deze impliceert namelijk dat het toestel op voorraad is en de 20e wordt geleverd, maar als ik de verhalen lees is die kans niet per sé heel groot als je niet op de allereerste dag hebt besteld.

Ben benieuwd wanneer T-mobile ons van een update kan voorzien. Daarnaast zou een bepaalde mate van flexibiliteit ook prettig zijn. Stel je hebt nu de iPhone 11 Pro max 64GB besteld en die blijkt niet leverbaar, maar de 256GB variant is wel leverbaar, dat je dan met bijbetaling alsnog voor dat toestel zou kunnen kiezen.
Is er al iets meer bekend over de aantallen en leveringen?
Reputatie 3
@KimberleyB23 altijd lader bij me xD moet meestal 3 x per dag opladen, ik ga uit van januari 2020 dan gaat het vast wel meevallen :P
😂😂 goed streven
Reputatie 1
@KimberleyB23 altijd lader bij me xD moet meestal 3 x per dag opladen, ik ga uit van januari 2020 dan gaat het vast wel meevallen 😛
Reputatie 3
@KimberleyB23 4 weken 😮 beter niett :/
Haha, als je dat in je achterhoofd houd, dat het wat langer kan duren: kan het alleen maar meevallen als het eerder
komt toch? Succes met wachten! 🙂 hopelijk overleefd je toestel het! 🙂
Reputatie 1
@KimberleyB23 4 weken 😮 beter niett 😕
Reputatie 7
Badge +20
@Mihnear

Apologies if I was unclear! There will be deliveries and pick-ups on Friday, so the first orders will then be fulfilled! However, when there are adjustments to the delivery time of a certain device, then those will be changed on Friday.

So for now, we'll just have to wait and see how popular all the new iPhones are and how much iPhones we'll receive! 🤞