Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169480 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Zie dat de space grey 256gb wel direct leverbaar is dus mijn bestelling van 21-09 (64gb) maar geannuleerd en die besteld. Hoop dat ik die wel zsm krijg en de levertijd niet opeens veranderd.
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Gisteren naar de winkel geweest en daar konden ze mij daar niks over vertellen, ook aan de telefoon gezegd dat die direct leverbaar is en ook zei zeggen dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen.

en ja hoor ook die levertijd is veranderd nu naar 2 weken nadat ik hem heb besteld. Bestelling geannuleerd en maar bij belsimpel besteld. Toestel wordt morgen geleverd.
Zie dat de space grey 256gb wel direct leverbaar is dus mijn bestelling van 21-09 (64gb) maar geannuleerd en die besteld. Hoop dat ik die wel zsm krijg en de levertijd niet opeens veranderd.

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Gisteren naar de winkel geweest en daar konden ze mij daar niks over vertellen, ook aan de telefoon gezegd dat die direct leverbaar is en ook zei zeggen dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen.

Hoi!
Ik kreeg gister een sms’je dat mijn telefoon werd verstuurd naar de t-mobileshop. Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn telefoon daar is aangekomen?
Voor mij was het 2 weken geleden en ik ben nog steeds aan het wachten. 🙄
Oh pff wat erg 🙄 wat zegt tmobile ?
Heb net de klantenservice gebeld, zij hebben mij een foutieve bericht gestuurd 2 weken terug. Zat blijkbaar nooit in hun systeem. Ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het wel versturen, en ik mag mijn bestelling niet meer annuleren en ze kunnen niks voor me doen behalve "wachten".

Alles wat ik kan doen is een klachtenbrief schrijven per post, waarop ik 30 dagen moet wachten op een antwoord.

Om 13/09 14:36 de iPhone 11 Pro Max 64GB Groen besteld, lees nu dat andere mensen die hem later besteld hebben (zelfde model) al wel hebben ontvangen. Hoe dan?

Dit is echt niet wie het eerst komt, het eerst maalt meer. 😡
Ik heb die van mij op 17 September besteld. Gister mailtje gekregen van AMP en vanochtend bezorgd.
Heb nu inmiddels dus mijn iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green in gebruik.
Hoop voor je dat je hem snel in ontvangst mag nemen.
Bedankt voor de informatie Lapfox!

@David Kan je hierop een verklaring geven? Of kan werkelijk niemand van T-Mobile me hierop duidelijkheid geven?

Moet toch even verder mijn ei kwijt over de situatie: werd vandaag door de T-Mobile shop gebeld. Blijkbaar was het geen foutieve bericht dat naar mij verstuurd werd op 25 september en was mijn iPhone gewoon op 27 september in de shop geleverd.

Als reden waarom ze mij niet hadden laten weten dat het gearriveerd is, was omdat ze mij niet in hun systeem konden vinden, omdat ik de pre-order op de eerste dag (13 september) had geplaatst, en hun systeem liet alleen orders vanaf 20 september zien? Ze hadden daarom mijn iPhone doorverkocht aan iemand anders...

Wanneer ik nu mijn iPhone krijg is onbekend.

Dat is wel een flinke misinformatie die ik heb gekregen via de klantenservice en daarbovenop een blunder van de shop.
Reputatie 2
Wachten duurt even veelste lang, nu inmiddels 2 dagen zonder telefoon. Wanneer wordt rosegold 64gb geleverd.
4 mensen om Mij heen deze maand besteld en al binnen, hoe is dit mogelijk? Gaat om een zakelijk abonnement.

Gr,

iPhone 11 Pro Max Green 256GB very quickly through Belsimpel, immediately next day at home with T-Mobile subscription, excellent service. Awesome! I would really recommend this to anyone. Don't understand why someone would wait another 6 weeks for a phone. Too bad T-Mobile!

Good luck everyone here 😉👍🏻
I also want to order via Belsimpel, but how did you manage to cancel the T-Mobile order? I was told through the T-Mobile Customer Service that it is no longer possible because it has passed the 2-week cooling-off period.

i dont think that is correct. They should be able to cancel.
iPhone 11 Pro Max Green 256GB heel snel binnen via Belsimpel, meteen volgende dag in huis met T-Mobile abonnement, uitstekende service. Geweldig! Ik zou dit echt iedereen aanraden., snap niet waarom iemand nog 6 weken zou gaan wachten voor een telefoon. Jammer T-Mobile!

Succes iedereen hier nog 😉👍🏻

Ik wil ook via Belsimpel bestellen, maar hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om de T-Mobile bestelling te annuleren? Mij werd verteld via de T-Mobile Klantenservice dat het niet meer mogelijk is omdat het de 2 weken bedenktijd heeft verstreken.
iPhone 11 Pro Max Green 256GB heel snel binnen via Belsimpel, meteen volgende dag in huis met T-Mobile abonnement, uitstekende service. Geweldig! Ik zou dit echt iedereen aanraden., snap niet waarom iemand nog 6 weken zou gaan wachten voor een telefoon. Jammer T-Mobile!

Succes iedereen hier nog 😉👍🏻
I wish you the best of luck and you will not regret it. It is always good to look up enough information so that you are sure that your purchase and everything is handled properly.

again, good luck!
Hi Elluf, thanks to your response I had the motivation to order it today, get it at home tomorrow! Thank you! Everything went well. iPhone 256 GB Green! Any idea how can I cancel my order? UGkatyh
Hi Elluf,
The idea was belsimpel was awesome i managed to cancel and order via them yesterday and the phone is already coming today .. wow not too sure why apple did this to t-mobile this time. to make customer waiting for long. gladly i could use the flexibility option there as well and could order the phone.. Kudos!!.

Hoi!
Ik kreeg gister een sms’je dat mijn telefoon werd verstuurd naar de t-mobileshop. Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn telefoon daar is aangekomen?
Heb net de klantenservice gebeld, zij hebben mij een foutieve bericht gestuurd 2 weken terug. Zat blijkbaar nooit in hun systeem. Ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het wel versturen, en ik mag mijn bestelling niet meer annuleren en ze kunnen niks voor me doen behalve "wachten".

Alles wat ik kan doen is een klachtenbrief schrijven per post, waarop ik 30 dagen moet wachten op een antwoord.

Om 13/09 14:36 de iPhone 11 Pro Max 64GB Groen besteld, lees nu dat andere mensen die hem later besteld hebben (zelfde model) al wel hebben ontvangen. Hoe dan?

Ik heb die van mij op 17 September besteld. Gister mailtje gekregen van AMP en vanochtend bezorgd.

Bedankt voor de informatie Lapfox!

@David Kan je hierop een verklaring geven? Of kan werkelijk niemand van T-Mobile me hierop duidelijkheid geven?
Ik wens je veel succes en je zal er geen spijt van krijgen. Wel is het altijd goed om genoeg info op te zoeken zodat je zeker bent van je aanschaf en alles goed afgehandeld is.

nogmaals, succes!

Hoi Elluf, dankzij jouw reactie de motivatie gehad om hem vandaag te bestellen, krijg hem morgen in huis! Dank je wel! Alles is goed verlopen. iPhone 256 GB Groen! Enig idee hoe ik mijn bestelling kan annuleren?

Hoi!

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Max 512 GB Zilver en 256 GB Zwart zijn vanaf nu direct leverbaar! Voor de andere varianten blijven de genoemde levertijden uit de tabellen onveranderd en blijft het een kwestie van afwachten op een berichtje van AMP of de T-Shop waar je jouw toestel af gaat halen!

Wanneer er weer iets te updaten valt, dan horen jullie van ons!

Hoi!

Hoi!

Hoi!

Hoi!
Ik wens je veel succes en je zal er geen spijt van krijgen. Wel is het altijd goed om genoeg info op te zoeken zodat je zeker bent van je aanschaf en alles goed afgehandeld is.

nogmaals, succes!
Ja, ik voel me ook echt een debieltje dat ik als een hondje 3 weken op TMobile heb lopen wachten..

Via de website van Belsimpel kan je gewoon je T-Mobile abbo verlengen. De website van Belsimpel is heel erg duidelijk en makkelijk. Ik moet zeggen dat ik eerst ook even twijfelde om het via Belsimpel te doen maar ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.

Dit bericht is verzonden vanaf mijn binnen 9 uur door Belsimpel geleverde Iphone 11 Pro Max Midnight Green 😎

Ik ben je reactie ontzettend dankbaar, ik ben 99,9% zeker dat ik hem morgen via Belsimpel ga bestellen. Ga alleen nog even wat info opzoeken. Ik hou je op de hoogte hahaha. Dag dag slechte T mobile service, daaag, met je 4 tot 6 weken. Droom lekker verder.
Ik heb gewoon gebeld naar de klantenservice van T-Mobile. Dame aan de telefoon was aardig en begreep de situatie.

Mocht je bellen en ze niet willen annuleren ivm 2-weken, herinner ze dan even aan de levertijden en slechte communicatie. Het komt erop neer dat je gewoon kan annuleren ondanks dat ze dat misschien niet direct willen toegeven.

Succes!
Ja, ik voel me ook echt een debieltje dat ik als een hondje 3 weken op TMobile heb lopen wachten..

Via de website van Belsimpel kan je gewoon je T-Mobile abbo verlengen. De website van Belsimpel is heel erg duidelijk en makkelijk. Ik moet zeggen dat ik eerst ook even twijfelde om het via Belsimpel te doen maar ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.

Dit bericht is verzonden vanaf mijn binnen 9 uur door Belsimpel geleverde Iphone 11 Pro Max Midnight Green 😎

Hi Eluf,

hoe heb jij je bestelling geannuleerd bij tmobile?

Thanks!

Op 15-09 een IPhone 11 Pro in de Tmobile winkel op het Zuidplein. Volgens de “vriendelijke” meneer zou ik de telefoon 100 procent op de release of de dag erna ontvangen. Hierna GEEN ENKEL bericht of enige vorm van communicatie via Tmobile ontvangen.

Na 3 weken wachten, er zelf achter moeten komen (nogmaals geen enkele communicatie vanuit Tmobile) dat de leveringen weer waren vertraagd.

Gistermiddag maar gebeld en gecanceld. Gisteravond rond de klok van 20:00 via Belsimpel de IPhone 11 Pro Max Midnight Green besteld. Vanmiddag om 14:00 ging de deurbel en het toestel incl alle toebehoren mogen ontvangen.

Bedankt T Mobile voor jullie goede service en uitstekende communicatie!

Na jouw reactie gelezen te hebben, realiseer ik mij even serieus de belachelijke service van T-Mobile.Ik overweeg nu ook echt de telefoon via BelSimpel te bestellen na jouw reactie gelezen te hebben. Ik heb hier alleen niet echt ervaring mee, zou je het me even kunnen uitleggen? Als ik via BelSimpel bestel, behoud ik gewoon mijn T-Mobile provider? Is dit echt een aanrader voor iedereen? Ik ben het wachten serieus zat na zo veel weken en ben gewoon echt toe aan een nieuwe telefoon na zoveel jaren.
Op 15-09 een IPhone 11 Pro in de Tmobile winkel op het Zuidplein. Volgens de “vriendelijke” meneer zou ik de telefoon 100 procent op de release of de dag erna ontvangen. Hierna GEEN ENKEL bericht of enige vorm van communicatie via Tmobile ontvangen.

Na 3 weken wachten, er zelf achter moeten komen (nogmaals geen enkele communicatie vanuit Tmobile) dat de leveringen weer waren vertraagd.

Gistermiddag maar gebeld en gecanceld. Gisteravond rond de klok van 20:00 via Belsimpel de IPhone 11 Pro Max Midnight Green besteld. Vanmiddag om 14:00 ging de deurbel en het toestel incl alle toebehoren mogen ontvangen.

Bedankt T Mobile voor jullie goede service en uitstekende communicatie!
Hi David,
I have a question, i did first ordered iPhone XI Pro Max 256gb Green on 21st of September and at time the order said 2 weeks of time. But all of a sudden i see that its moved to 4-6 weeks of all orders after 20th of September. Now in this case since apple/T-mobile is now offering new offer for apple tv+ with 1 year subscription i decided to cancel the order i made on 21st September and placed last week new order. As i was told which ever date its been ordered after 20th of September it will be 4-6 weeks time taken in to account. So in this case i would expect everyone's delivery who ever ordered now and before maximum we will have the order by mid of November?
-Haris