Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 759 reacties
  • 167564 Bekeken

Toon eerste reactie

759 reacties

Moet toch even verder mijn ei kwijt over de situatie: werd vandaag door de T-Mobile shop gebeld. Blijkbaar was het geen foutieve bericht dat naar mij verstuurd werd op 25 september en was mijn iPhone gewoon op 27 september in de shop geleverd.

Als reden waarom ze mij niet hadden laten weten dat het gearriveerd is, was omdat ze mij niet in hun systeem konden vinden, omdat ik de pre-order op de eerste dag (13 september) had geplaatst, en hun systeem liet alleen orders vanaf 20 september zien? Ze hadden daarom mijn iPhone doorverkocht aan iemand anders...

Wanneer ik nu mijn iPhone krijg is onbekend.

Dat is wel een flinke misinformatie die ik heb gekregen via de klantenservice en daarbovenop een blunder van de shop.

@David Inmiddels 5 weken verder, ik had toch echt verwacht dat jullie dit sneller gingen rechttrekken gezien het fout geheel aan jullie lagen. Wanneer kan ik mijn iPhone precies verwachten? Krijg ik die telefoon überhaupt nog of zit ik voor niks te wachten. 

Dus iemand die afgelopen week donderdag besteld had, heeft hem al binnen en ik zit nog steeds te wachten. 

Hoe kan het zo zijn dat ik nog geen toestel of simkaart heb ontvangen, maar al wel en vacature moet betalen van €86,49????

Vandaag een bericht gekregen dat mijn telefoon wordt verzonden naar de shop. Weet iemand hoelang het nog duurt voordat ik het kan komen ophalen?

Vrijdag bericht gekregen dat mijn telefoon verzonden was naar de Shop, zaterdag kon ik hem ophalen! 

Helaas zijn de levertijden niet up-to-date, ik heb een iPhone 11 Max pro wit besteld twee weken en drie dagen geleden maar deze is nog niet geleverd dus is er een nieuwe tabel beschikbaar?

Helaas zijn de levertijden niet up-to-date, ik heb een iPhone 11 Max pro wit besteld twee weken en drie dagen geleden maar deze is nog niet geleverd dus is er een nieuwe tabel beschikbaar?

Goeiemorgen

ik had mijn telefon vorige week besteld hoe lang zou het nog duren dat ik mijn telefon krijg want ik had niks gekregen van wanneer ik het binnen zou krijgen daarom , omdat ik kom die bij de bedrijf zelf halen. ( dus niet thuis gestuurd)

Hoi, ik heb op 18 oktober iPhone 11 pro Max 256 gb maar tot nu niks gehoord wanneer krijg ik mijn iPhone?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen iedereen,

De levertijd van de iPhone 11 Pro Max 64 GB Groen is zojuist aangepast naar 2 weken levertijd. Dit geldt voor bestellingen die vanaf dit moment worden geplaatst. De andere levertijden blijven onveranderd.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan horen jullie het van ons!

Hoi ik heb op 22 okt iphone 11 max pro 256gb besteld wanneer wordt het geleverd ongeveer

Reputatie 7
Badge +20

@Gili,

Dat is afhankelijk van de kleur, maar je kunt je levertijd van de door jou bestelde kleur in de tabel bekijken! :thumbsup:

Op zondag 27 oktober heb ik mijn iphone 11pro max groen 64GB in de winkel (dordrecht) besteld. De  iphone was direct leverbaar. Om hoeveel werkdagen moet ik uitgaan bij direct leverbaar? 

Ik heb alleen een sms ontvangen dat de iphone nog niet op voorraad is en dat er contact wordt opgenomen als ik de iphone mag ophalen in de winkel. 

Het is verwarrend dat nu staat per 28 oktober levertijd 2 weken. Hopelijk heb ik geluk gehad dat ik op 27 heb besteld :). 

Ben er bang voor. Ik heb hem ook de 27e besteld. Gisteren gebeld, bij de klantenservice zeiden ze als je niet binnen 2 werkdagen bericht krijg, wat vandaag de laatste dag maakt, zit je wel nog bij de 2 weken wachttijd. Terwijl ik ook op de 27e heb besteld omdat die inderdaad direct leverbaar was. Fijn weer:( maar helaas. We kunnen er niks aan doen.

Wat erg… hopelijk hebben we geluk. en idd helaas we kunnen er niks aan doen :( 
Wel stom dat er wel stond dat her direct leverbaar is.

Dit las is 1 dag geleden geplaatst: De levertijd van de iPhone 11 Pro Max 64 GB Groen is zojuist aangepast naar 2 weken levertijd. Dit geldt voor bestellingen die vanaf dit moment worden geplaatst. De andere levertijden blijven onveranderd. 

Ik hoop dat we geluk hebben!

Ja daarom had ik gebeld voor duidelijkheid maar helaas. Ben bang dat we pech hebben:(

Wanneer krijg ik amp sms ik heb iPhone 11 pro Max 256 gb goud besteld en tot nu niks gehoord vanaf 18-10-2019

Reputatie 7
Badge +20

@T.Pinas 

Mijn verwachting is dat je wellicht iets langer moet wachten, maar dat je in ieder geval goed vooraan in de rij staat! Het zou ook kunnen dat je iPhone al eerder wordt geleverd, maar dat durf ik niet met zekerheid te garanderen.

@Amber1996 

Ik zie dat jij gelukt hebt en dat de bestelling gister helemaal is afgerond! Veel plezier met jouw nieuwe iPhone!

@jwan.bakri989 

In jouw geval is het nog afwachten, aangezien het wachten op voorraad is. Wanneer je toestel op voorraad is, ontvang je vanzelf bericht van AMP!

T-Mobile is 1 grote grap. 14 September de Pro Max Grey besteld bij een externe winkel. Nu blijkt het dat T-Mobile ze niet meer wilt leveren. Top Service joh!

Reputatie 7
Badge +20

@Hermon.dh 

Ik denk dat je niet echt correcte informatie hebt doorgekregen over jouw bestelling, van de winkel waar je jouw telefoon besteld hebt. Wij van T-Mobile leveren namelijk helemaal geen telefoons aan externe partijen (zoals Belsimpel, MediaMarkt, Coolblue, etc.). Wij krijgen de telefoons van de fabrikant en verkopen die direct via onze eigen verkoopkanalen aan de klanten. 

Externe partijen doen hun eigen inkopen, maar niet bij T-Mobile. Wij hebben dus geen iPhones geleverd aan de winkel waar jij jouw toestel hebt besteld. Je kunt het beste met hen weer contact opnemen voor meer duidelijkheid, aangezien je de bestelling bij hen hebt gedaan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Max Groen 64 GB en iPhone 11 Pro Max Zwart 64 GB zijn zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’! 

De andere levertijden blijven voor nu gelijk en zijn in de tabel te vinden. Mochten er vragen zijn, let us know!

Have the delivery times changed again and not updated ? 

I placed an order on Saturday for the 11 pro max black 64gb for pick up at the store.

However, i haven’t received any email yet. I visited the store and i was told that the phone might arrive on Friday and according to that i guess it is not immediately available. @David  

Reputatie 7
Badge +20

@uric,

Immediately available isn't take-your-phone-home-on-the-spot-available indeed. The phone still has to be processed and deliverd to the T-Shop where you want to pick up your order. This could take a couple of days, but you'll receive a message as soon as your order is ready!

Hi,

Well if it takes one week then it is not immediately available, it is 1 week delivery time ( i placed my order 4 days ago already )

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Een aantal levertijden zijn vandaag aangepast. In de levertijdentabel vind je (zoals altijd) de meest actuele levertijden terug! 

25 10 pro max besreld als renewed 

Telefonische bestelling gedaan werd verteld uiterlijk binnen twee weken binnen. 

Als ik hier kijk lijkt het erop dat ik lang moet wachten. Vind dit niet goed zit met een kapotte foon en dacht dat het goed geregeld was.

Ben al heel lang klant en dit zou de eerste keer zijn dat ik foute informatie over de iPhone heb verkregen.

Zou dit erg jammer vinden, maar we wachten nog ff af. 

Reageer