Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

  • 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 168447 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Hi @David 

 

The delivery times changed again and the 11 pro max black 64gb has 1 week delivery time. 

 

I placed my order on 1/11/2019 when it was immediately available.

 

Could you please tell me if I have to wait another week now? 

The delivery times is a joke.

 

I ordered 11 pro max 1 week ago and it was immediately available and still haven’t received the phone.

 

1 week…

 

They most likely don’t have stock and just put fake delivery times.

 

I am cancelling the order.

@David

Hoe kan het dat er meer als 2000 bestellingen zijn, en toen ik hem bestelde met een levertijd van 14 dagen er maar 1000 zijn jn besteld?

Mijn 14 dagen zijn vandaag om maar krijg te horen dat het wel is december kan worden!!! 

Of als ik geluk heb de 22ste als ik erbij zit misschien!!! 

 

Beetje misleidend met de bestellingen op deze manier... 

Ben al klant toen het nog ben was, dus best lang. 

Dit nog niet eerder gezien bij 'tmobile 

 

Reputatie 7
Badge +20

@uric 

How unfortunate to see that you’re cancelling your order. Every delivery time that has been stated here is the actual information and is thruthful. If you chose to pick up your phone in a T-Shop, then it can take a bit longer, since the order has to be processed, sent to the store and then the employee will reach out to you, to notify you that you can come pick up your order. 

@mevr 

Ik ben niet bekend met deze cijfers en ik weet ook niet waar deze vandaan komen? De levertijden zijn altijd onder voorbehoud, want we zijn hierin afhankelijk van de leveringen die we vanuit Apple toegestuurd krijgen. We proberen hier een zo accuraat mogelijk prognose voor te maken, maar dit kan altijd variëren.

Hoe kan het dat toen ik bestelde het 2 weken levertijd was, maar nu opeens 4 tot 6? Dan had ik een andere kleur gekozen. Ik moet nu dus nog 2-4 weken wachten? 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

Have ordered 2 IPhones 11 Pro Max at 5 October with my husband. Paid 150€ in front.  Delivery time was 4-6 weeks. 1 iPhone for my husband we we’re waiting about a month, and got it, and another one, for me (the gold one) never came. Today (so, more, than 5 weeks waiting) called to T-mobile service support to find out about the status of my order because did not hear anything since placed the order. Was told, that they don’t see my order in their system!  They suggested  to contact the shop where we placed the order. The shop does not have own tel. number, so, we had to go there. And guess what? No information about my order in the system!  No proof that we have paid, like nothing happen!  And the only option was to place a new order and wait again next 4 weeks! No one care, no one responsible! Are you serious guys? What is this kind of service? And were is guarantee  that the new order will be complete?…  I was so disappointed and angry! I am still angry! 😡Cannot believe how it can even happen!…   So, good luck guys! You are professionals in spoiling mood!  👎🏻👎🏻👎🏻We just  went to another place right the way and I’ve got that  IPhone two hours later in my hands. I will be happy to cancel my order with you, and to warn other clients to be aware!

Reputatie 3

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

hi, ik heb de iPhone 11 pro max besteld in het groen. Ik snap helemaal dat wanneer er staat “direct leverbaar” dat die er dan niet gelijk de volgende dag er is :relieved:  alleen wacht ik nu al een week en ben toch best benieuwd wanneer ik een berichtje krijg dat ik hem kan ophalen….

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Isa,

Het kan inderdaad eventjes duren voor je bericht ontvangt, omdat de bestelling eerst nog moet worden opgestuurd naar de winkel. Zodra jouw bestelling klaarligt wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen! 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.