Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169238 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Have ordered 2 IPhones 11 Pro Max at 5 October with my husband. Paid 150€ in front.  Delivery time was 4-6 weeks. 1 iPhone for my husband we we’re waiting about a month, and got it, and another one, for me (the gold one) never came. Today (so, more, than 5 weeks waiting) called to T-mobile service support to find out about the status of my order because did not hear anything since placed the order. Was told, that they don’t see my order in their system!  They suggested  to contact the shop where we placed the order. The shop does not have own tel. number, so, we had to go there. And guess what? No information about my order in the system!  No proof that we have paid, like nothing happen!  And the only option was to place a new order and wait again next 4 weeks! No one care, no one responsible! Are you serious guys? What is this kind of service? And were is guarantee  that the new order will be complete?…  I was so disappointed and angry! I am still angry! 😡Cannot believe how it can even happen!…   So, good luck guys! You are professionals in spoiling mood!  👎🏻👎🏻👎🏻We just  went to another place right the way and I’ve got that  IPhone two hours later in my hands. I will be happy to cancel my order with you, and to warn other clients to be aware!

Vrijdag 13 september om 16:00 besteld en vandaag mijn iPhone ontvangen. Ben erg tevreden over de service!☺️

Haha FAKE. Dit is een foto die geplukt is van het internet en zie je overal op het web in verschillende fora. Waarschijnlijk door T-Mobile zelf geplaatst.
Vrijdag 13 september om 16:00 besteld en vandaag mijn iPhone ontvangen. Ben erg tevreden over de service!☺️

Haha FAKE. Dit is een foto die geplukt is van het internet en zie je overal op het web in verschillende fora. Waarschijnlijk door T-Mobile zelf geplaatst.

ik heb deze foto zelf gemaakt, helemaal niets fake aan. 🙂
Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Aanstaande vrijdag komt mijn 256GB midnight green binnen!!
Succes allemaal! 🤗

Gefeli 🙂

Ik geloof niet dat ik bij de eerste batch zit, heb vrij laat besteld als ik het zo lees haha. We gaan het wel zien!
Reputatie 3

Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Aanstaande vrijdag komt mijn 256GB midnight green binnen!!
Succes allemaal! 🤗
Gefeli :)

Ik geloof niet dat ik bij de eerste batch zit, heb vrij laat besteld als ik het zo lees haha. We gaan het wel zien!

Komt allemaal wel goed! Succes nog even met wachten! Hopen heb je hem snel!
Reputatie 1
Mensen, het is zo ver. Heb om 12:09 een bericht van amp ontvangen om een afspraak te maken voor mijn iphone 11 pro groen 64 gb. Krijg m morgen binnen. Vrijdag 13-09 om 14:03 besteld.

jaaaa me to om 12:14 Helemaal blij!!!
Ik krijg hem ook morgen de iPhone pro max green 64gb

veel plezier er mee!

Zie dat de space grey 256gb wel direct leverbaar is dus mijn bestelling van 21-09 (64gb) maar geannuleerd en die besteld. Hoop dat ik die wel zsm krijg en de levertijd niet opeens veranderd.
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Gisteren naar de winkel geweest en daar konden ze mij daar niks over vertellen, ook aan de telefoon gezegd dat die direct leverbaar is en ook zei zeggen dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen.

en ja hoor ook die levertijd is veranderd nu naar 2 weken nadat ik hem heb besteld. Bestelling geannuleerd en maar bij belsimpel besteld. Toestel wordt morgen geleverd.
Reputatie 1
Ik krijg een beetje flashbacks naar Youp van ‘t Hek in 2010. Hebben we weer een nieuwe BN’er-rel nodig om T-Mobile z’n zaakjes op orde te laten krijgen?
Reputatie 1
Zijn er mensen die 'm in Amsterdam laten bezorgen id winkel? Ik heb nog steeds niks gehoord en zie mensen die 'm veel later besteld hebben dan ik en die hebben wel al bericht ontvangen 😞

Goeiemorgen

ik had mijn telefon vorige week besteld hoe lang zou het nog duren dat ik mijn telefon krijg want ik had niks gekregen van wanneer ik het binnen zou krijgen daarom , omdat ik kom die bij de bedrijf zelf halen. ( dus niet thuis gestuurd)

Ik heb zojuist bericht gehad van AMP. Heb de Pro Max 64gb zilver en heb hem op 17-09 besteld.
Ik zit ook te wachten op bericht, ik heb op 17-09 de Pro Max Midnight Green 64GB besteld.
Dat jij al zo snel bericht hebt joh!

Zou het ook sneller bij de winkel liggen dan wat ze melden in de sms (enkele dagen)?Ik zou er niet op rekenen. Ik heb die SMS maandag gehad en tot nu toe nog niets gehoord van de winkel zelf.
Drama, eigenlijk beter ophalen vanwaar ze het versturen!

Zou het ook sneller bij de winkel liggen dan wat ze melden in de sms (enkele dagen)?Ik zou er niet op rekenen. Ik heb die SMS maandag gehad en tot nu toe nog niets gehoord van de winkel zelf.
Drama, eigenlijk beter ophalen vanwaar ze het versturen!

Ja idd zou wel handiger zijn

@David zou je kunnen veranderen van Tmobile Shop en mischien gegevens openbaren in welke vestigingen ze wel al de telefoons hebben want ik heb er wel voor over om naar een andere stad te reizen.