Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 170083 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 3
Waarom worden de levertijden pas morgen geupdate? Jullie weten toch hoeveel er besteld is en wat jullie voorraad is? Niemand heeft nog bericht gehad voor de groene pro max 64 gb, hoe komt dat?
Dat weten ze niet. Dit is afhankelijk van Apple. Welke telefoons zij sneller leveren aan t mobile. Ik vermoed dat iedere dag wel een aantal telefoons binnen zullen komen, maarja er zijn zoveel varianten 😉. Morgen word er een update gegeven!
Zojuist gebeld door de T-mobile shop, morgen kan ik mijn toestel ophalen.
Wat een gezeur allemaal mensen. Is het jullie eerste iPhone launch? Niks nieuws, al jaren hetzelfde. Geen probleem, beetje geduld. Veel vraag en weinig levering vanuit Apple. Zo krijg je iedereen gehypte.

Binnen een paar weken hebben we allemaal onze mooie nieuwe iPhone.

Ja, ik heb (jaren geleden) bij T-Mobile gewerkt, nu ben ik gewoon klant en heb met dezelfde processen als jullie te maken.

I just would like to express the terrible experience I'm having with T-Mobile.
I ordered my iPhone 11 Pro Max at 14:04 last Friday and now I will receive it in 4 weeks!

This is a total disconsideration with customers that were always using T-Mobile.
Stop using "pre-order" because it's surely not, as the deliverable times change exactly at the day is the official order day.

This is the second time it happens to me with T-Mobile. When I bought the iPhone X 2 years ago it happened the same thing.

Just terrible service!
Hi,

This is Apple and not T-Mobile. Has been so since first iPhone launch, nothing new under the sun. Just Apple boosting hype and making you want the iPhone.
You are correct. 100% true. However, Apple didn't print the delivered date from 20 Sept and changed today the dates for 1 to 5 weeks extra,

Was an indication, clearly stated in the communication. First come, first served. Also not new
Reputatie 1
Mensen, heb een beetje mededogen met David. Gisteren heeft zijn favoriete clubje uit Rotterdam al verloren en nu mag hij voor tmobile het vuile werk opknappen door dit slechte bericht te brengen.
Wat zal die man balen! Net als jullie.

Ik denk dat David niet wordt aangevallen, maar T-mobile. Er worden verwachtingen gecreëerd die ze niet waar kunnen maken. Ik verwachtte niet dat ik mijn telefoon vandaag al zou ontvangen, maar toen ik hem maandag bestelde stond er nog steeds "leverbaar vanaf 20 september". Niks aan gelogen, maar het creëert wel de verkeerde verwachting. Het gebrek aan communicatie en duidelijkheid vanuit T-mobile draagt bij aan deze frustratie.
Reputatie 2
@Jessica Beckers Het verschil tussen Apple en T-Mobile is dat Apple hun eigen voorraad in kaart heeft en dus precies weet wanneer ze kunnen leveren. T-Mobile krijgt wat Apple ze stuurt en is dus afhankelijke daarvan en dat mogen ze gaan verdelen. Echter weet T-Mobile pas sinds gisteren/vandaag wat er binnenkomt en is het elke dag een verrassing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat een vertraging van de levertijden erg vervelend is als je vol goede hoop zit te wachten op jouw nieuwe iPhone. Aangezien de reguliere verkoop vandaag begonnen is én we vandaag mochten beginnen met leveren zijn de levertijden vandaag pas aangepast. Dit is iedere iPhone launch gelijk en is dit jaar dan ook niet anders geweest.

Als je jouw bestelling niet hebt ontvangen of opgehaald en dus moet wachten, dan kun je de aangepaste levertijden aanhouden voor jouw wachttijd. Wanneer er nieuwe leveringen zijn en jij aan de beurt bent, ontvang je vanzelf een bericht. Als er een aanpassing in de levertijden wordt gedaan, dan zullen we dat ook zeker weer in dit topic laten weten.

Zoals ook al door anderen is aangekaart krijgt heel de wereld vandaag de eerste iPhones en is iedereen afhankelijk van de leveringen vanuit Apple. We hadden iedereen natuurlijk graag direct blij gemaakt met zijn/haar nieuwe iPhone, maar wat we niet hebben kunnen we ook niet uitdelen.

Houd in ieder geval dit topic in de gaten voor nieuwe updates en voor nu toch in ieder geval een goed weekend!

PS: Bedankt @Hakuin, was geen beste avond gister.. 😅
Reputatie 3
Lees nu dat er diversen iPhones worden uitgeleverd. @David en @Hajar we horen graag of jullie ons kan voorzien van updates en status veranderingen? Voorbaat dank
Reputatie 1
Echt balen. Zaterdag rond 11:30 besteld nog geen sein groen gekregen (iPhone 11 Pro Max 256GB Spacegray).
Slecht van Apple dat ze gewoon zo weinig leveren en dat T-mobile er niet voldoende heeft gekregen of heeft ingekocht.😯

Wij hebben allemaal zowat vanaf vrijdag 14:00 klaar gezeten en besteld en wij weten zelfs nog niet eens wat 😅
Reputatie 1
Echt balen. Zaterdag rond 11:30 besteld nog geen sein groen gekregen (iPhone 11 Pro Max 256GB Spacegray).
Slecht van Apple dat ze gewoon zo weinig leveren en dat T-mobile er niet voldoende heeft gekregen of heeft ingekocht.😯

Je moet natuurlijk rekening houden dat de lancering van de nieuwe iPhone overal op de wereld op de 20e is. Dat houdt natuurlijk in dat én de Apple Stores bevoorraadt moeten worden én externe partijen zoals providers. Beschikbare voorraad moeten ze druppelgewijs verdelen. Ze zal ervan uit moeten gaan dat ze daar in China hoogstwaarschijnlijk al op volle toeren draaien qua productie...

Je moet natuurlijk rekening houden dat de lancering van de nieuwe iPhone overal op de wereld op de 20e is. Dat houdt natuurlijk in dat én de Apple Stores bevoorraadt moeten worden én externe partijen zoals providers. Beschikbare voorraad moeten ze druppelgewijs verdelen. Ze zal ervan uit moeten gaan dat ze daar in China hoogstwaarschijnlijk al op volle toeren draaien qua productie...

Dat is natuurlijk onzin. Ze weten al maanden wanneer de release datum is. De FCC en EU goedkeuringen zijn ook al maanden geleden gebeurd. De telefoon wordt al weken geproduceerd.
Reputatie 1
Ik word een beetje gek van de mensen die de theorie hebben dat je met winkel ophalen een voordeel hebt. Ik heb dat gekozen namelijk en heb nog 0 berichten ontvangen, terwijl ik mensen hier voorbij zie komen die 'm al hebben en later hebben besteld dan ik. Dus ik ervaar totaal geen voordeel.
Reputatie 1

Dat is natuurlijk onzin. Ze weten al maanden wanneer de release datum is. De FCC en EU goedkeuringen zijn ook al maanden geleden gebeurd. De telefoon wordt al weken geproduceerd.

Natuurlijk zijn ze al weken, zo niet al maanden bezig. Ik weet natuurlijk niet hoeveel iPhones er per week van de band afrollen maar miljoenen telefoons moeten er gemaakt worden vergis je niet. De Apple Stores hebben sowieso prioriteit voor de bevoorrading. En daarbij is er natuurlijk ook rekening te houden met een aantal andere (externe) omstandigheden. Als je het groter plaatje bekijkt is dit zeker geen onzin. Apple is een beursgenoteerd bedrijf, dus met aandeelhouders. Dus je moet er vanuit gaan dat Apple zoveel mogelijk iPhones produceert dat ze in China aankunnen en niet expres schaarste creëeren want aandeelhouders willen natuurlijk mooie cijfers zien 🤓😉

PS: er wordt niet alleen 1 bepaald model geproduceerd, verschillende modellen en kleuren met iedere verschillende hoeveelheid aan geheugen. Dus productiecapaciteit moet natuurlijk evenredig verdeeld worden aan de hand van verwachtte populariteit van die modellen.
Reputatie 1
Hier ook 14:02 binnen, heb nog trauma's van T-Mobile bestellingen met de iPhone 7 Plus. heb als een idioot doorgeklikt. 3-in-1 sim, moest e-sim, zag het nergens, maargoed doe ik later wel ofzo.
Besteld op 13/9, 19:10 (tijd van bevestiging), zwart 64gb

Nog altijd geen bericht gehad. Heel jammer. Ik verwacht bij een pre order niet dat ik een maand hoef te wachten op mijn telefoon. Nu ga ik mijn bestelling niet annuleren, maar een volgende keer doe ik niet meer aan pre orderen. Ik heb niet het idee dat ik nu sneller aan mijn telefoon kom dan iemand die niet heeft pre-ordered.
Reputatie 1
Ben zojuist ook gebeld door de Tmobile shop! iPhone 11 Pro Max 256GB goud, op vrijdag 14.24 besteld!
Reputatie 7
Badge +20
@JSlijkhuis

We updaten wanneer we nieuwe informatie hebben over het aantal bestellingen, de leveringen en de voorraad. Op dit moment hebben we daar nog geen eenduidig inzicht in, maar de eerste iPhones worden in ieder geval 20 september geleverd. Rond die tijd zullen we ook de levertijdentabel aanpassen waar nodig.
Reputatie 1
Vandaag de vervanger van mijn iPhone 7 Plus, Pro Max goud 256GB, om 14.23 besteld en om 14.46 een bevestigingsmail gekregen. Omdat ik de telefoon ga ophalen in een tmobile shop, wordt ik dus op een later moment gebeld voor een afspraak. Ben benieuwd of het de 20e wordt! Kan haast niet wachten 🙂
Reputatie 3
Ik heb net een 2e sms gekregen dat ik morgen mijn iphone kan ophalen. Word ik ook eerst nog gebeld door de shop, voordat ik mijn iphone kan ophalen?
Je wordt inderdaad gebeld als die binnen is.
Reputatie 3
Ben zojuist ook gebeld door de Tmobile shop! iPhone 11 Pro Max 256GB goud, op vrijdag 14.24 besteld!
Veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Reputatie 1
iemand al wat over 64gb groen die hem vrijdag of die zaterdag besteld heeft
Die krijg je zodra AMP de toestellen gaat inplannen.
Ben net nog gebeld door de shop! Had gisteren een sms ontvangen en mag morgen de telefoon gelukkig ophalen. Erg blij. Groen 256gb vrijdag 14:40 besteld
Kreeg zojuist de sms van T-Mobile dat mijn toestel onderweg is naar de door mij gekozen T-Mobile Shop. Volgens het bericht kan dit enkele dagen duren. Maar dan nog heb ik hem veel sneller dan de door mij verwachte leverdatum van woensdag 9 oktober. Lekkere meevaller! 😃

Oh ja, voor degene die benieuwd zijn naar de specs:
Toestel: iPhone 11 Pro Max 256 Gb Middernachtgroen
Besteld: Woensdag 18 september
Eerste mail: 18-09 12.41 uur
Tweede mail: 18-09 12.41 uur
Reputatie 3