Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169918 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Afgelopen donderdag bericht gekregen dat mijn iPhone 11 Pro Max 64 GB groen wordt verstuurd naar de shop, maar tot op heden nog steeds geen belletje/ bericht gekregen dat ik hem kan ophalen.

Hoe lang duurde het bij jullie? 🤔
Wanneer heb je ‘m besteld?
Ik heb 17-09 ook de 11 Pro Max 64GB Midnight Green besteld, maar dan bezorgen met AMP.
Ook nog altijd geen bericht.
13-09 om 14:30.

Heb wel bericht gekregen afgelopen donderdag dat hij naar de T-Mobile shop verstuurd is, maar nog geen bericht dat ik hem op kan halen.

Anders even met T-Mobile bellen of langs de desbetreffende shop gaan. Misschien dat je op die manier wat meer info krijgt.
Ook belt de shop ALTIJD anoniem.

Afgelopen donderdag bericht gekregen dat mijn iPhone 11 Pro Max 64 GB groen wordt verstuurd naar de shop, maar tot op heden nog steeds geen belletje/ bericht gekregen dat ik hem kan ophalen.

Ik heb 17-09 ook de 11 Pro Max 64GB Midnight Green besteld, maar dan bezorgen met AMP.

13-09 om 14:30.

Heb wel bericht gekregen afgelopen donderdag dat hij naar de T-Mobile shop verstuurd is, maar nog geen bericht dat ik hem op kan halen.

Reputatie 1

Net toch een bericht van amp voor de nieuwe telefoon. Blijkbaar toch niet achteraan.Wanneer heb je besteld en welke dan?
Ik wil niet irritant zijn maar lees ff terug. Anders doe ik me verhaal wel opnieuw voor je.
tis niet dat ik wil stoken ofzo maar al die woorden die je nu hebt gebruikt had je ook kunnen vervangen met wanneer en welke telefoon, kwam je bijna op even veel woorden maar oke..😂
Hij had een fabrieksfout, en overdrijven is ook een vak. 😉

Wat is daar overdrijven aan? Ik vroeg alleen de datum dat hij besteld had😂 zijn 27 pagina’s niet echt veel zin om te zoeken😂

Net toch een bericht van amp voor de nieuwe telefoon. Blijkbaar toch niet achteraan.Wanneer heb je besteld en welke dan?
Ik wil niet irritant zijn maar lees ff terug. Anders doe ik me verhaal wel opnieuw voor je.
tis niet dat ik wil stoken ofzo maar al die woorden die je nu hebt gebruikt had je ook kunnen vervangen met wanneer en welke telefoon, kwam je bijna op even veel woorden maar oke..😂

Hij had een fabrieksfout, en overdrijven is ook een vak. 😉
Reputatie 1

Reputatie 1

Reputatie 1
Net toch een bericht van amp voor de nieuwe telefoon. Blijkbaar toch niet achteraan.
Wanneer heb je besteld en welke dan?
Net toch een bericht van amp voor de nieuwe telefoon. Blijkbaar toch niet achteraan.
Top dan doen ze dat dus wel heel netjes 🙂
Reputatie 1
Afgelopen vrijdag bestelling Iphone pro max green 64gb geannuleerd! Heb toen gelijk telefonisch voor de iphone pro max zilver 256gb besteld want die was gelijk leverbaar En zal hem deze week kunnen ophalen werd toen gezegd via de telefoon. Kreeg net pas een sms met “bedankt voor je bestelling kijk voor levertijden via de link“ zie nu twee weken leverbaar . @David duurt het voor mij nu twee weken? Of val ik nog in direct leverbaar? Hoop vandaag nog op een sms of morgen voor ophalen in de winkel. Alvast bedankt.

Mvg, Nick

Weten jullie wat de grootste onzin is. Dat ik heb gepreorderd, mijn telefoon heb ontvangen, deze een fabrieksfout bevat en ik een nieuwe krijg maar de grap is dat ik achteraan in de wachtrij wordt geplaatst.........via Apple support zelf regelen! Dan gaat het veel sneller. Niet via t mobile....
Volgens apple moet ik naar tmobile...

haha tegen mij zei t mobile t omgekeerde. Maar goed succes dan..... dat is echt pech hebben 😞
Reputatie 1

Weten jullie wat de grootste onzin is. Dat ik heb gepreorderd, mijn telefoon heb ontvangen, deze een fabrieksfout bevat en ik een nieuwe krijg maar de grap is dat ik achteraan in de wachtrij wordt geplaatst.........via Apple support zelf regelen! Dan gaat het veel sneller. Niet via t mobile....

Volgens apple moet ik naar tmobile...
Weten jullie wat de grootste onzin is. Dat ik heb gepreorderd, mijn telefoon heb ontvangen, deze een fabrieksfout bevat en ik een nieuwe krijg maar de grap is dat ik achteraan in de wachtrij wordt geplaatst.........

via Apple support zelf regelen! Dan gaat het veel sneller. Niet via t mobile....
Reputatie 1
Wie heeft er allemaal de pro Max groen 64 Gb en heeft hem al binnen graag datum en tijd van bestellen erbij

ik heb mijne 14/09 17:46 besteld, hoop dat ik hem eind van de week heb aangezien ik dan jarig ben en het een kadootje voor mezelf was
Wie heeft 14e besteld en heeft iets ontvangen? Moeten we nog 2 weken wachten of wat egt onzin dit
Reputatie 1
Weten jullie wat de grootste onzin is. Dat ik heb gepreorderd, mijn telefoon heb ontvangen, deze een fabrieksfout bevat en ik een nieuwe krijg maar de grap is dat ik achteraan in de wachtrij wordt geplaatst.........
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik weet dat jullie niet kunnen wachten. Jullie ontvangen een e-mail zodra het toestel op voorraad is om een bezorgafspraak te maken. Als je je toestel in de shop ophaalt dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Ik hoop ook dat jullie zo snel mogelijk kunnen genieten van je nieuwe iPhone!
19-09 heb ik iphone 11 pro max 64gb spacegray besteld maar heb nog niks tehoren gekregen echt jammer dit
Zijn er al wat 64GB versies van de 11 P/M spacegrey uitvoering uitgeleverd. Zit nu al op ruim 2 weken en nog steeds geen gehoor. Bellen en chatten heeft geen nut, wordt elke keer doorgestuurd naar dit forum of de bestelstatus. Zou toch fijn zijn als je eens wist wanneer je hem kan verwachten, een pakket van AliExpress is makkelijker te volgen tegenwoordig.......
afgelopen donderdag 256gb goud pro max besteld, vandaag binnen. top service!
14 september besteld nog steeds niet binnen... Waar blijven ze nou?!

Ik heb Mn telefoon vandaag gekregen, en nu is ie al kapot.... blijft hangen met update naar iOS 13.1.1 Apple loge met daaronder dat rondje wat ronddraaid als je
hem uitzet blijft maar in beeld. Kan nix geen harde reset en ook i tunes herkent de telefoon niet. Balen zeg kan k morgen al ermee naar een t mobile store :-(
Jammer man, mijn telefoon gaat ook terug door deze irritante moedervlek

zonde ja. Dat is bij mij niet... voor zoveel geld hoort dat ook niet dus zou er ook mee terug gaan. Tip regel t via Apple zelf, krijg je als ze het hebben meteen een nieuwe!

Heb ik ook gehad
even Apple bellen
nu opgelost
als je hem naar t mobile brengt ben je hem lang kwijt

Ik heb Mn telefoon vandaag gekregen, en nu is ie al kapot.... blijft hangen met update naar iOS 13.1.1 Apple loge met daaronder dat rondje wat ronddraaid als je
hem uitzet blijft maar in beeld. Kan nix geen harde reset en ook i tunes herkent de telefoon niet. Balen zeg kan k morgen al ermee naar een t mobile store :-(
Jammer man, mijn telefoon gaat ook terug door deze irritante moedervlek

klote zeg

gelukkig was er een slimme t mobile werknemer die meteen zei, bel eerst Apple zelf je hebt 90 dagen volledige support op nieuw toestel. Die hebben me wat trucjes laten doen en daarna deed het toestel het weer 🙂 paniek voor niets!