Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169918 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 1

Ik heb ook net mijn afspraak ingepland. Tip: je kan via mijnafspraak.nl navragen of je nog een mailtje mag verwachten of niet.
@D4rryl Hoe kun je dat navragen? Als je nog geen mail/sms hebt ontvangen heb je geen verificatiecode toch?
Chat starten
Hoe kan je een chat starten? Ik zie alleen telefonisch of mail

Oh, nu ik zelf weer naar de website ga, is de chat inderdaad weg. Ik denk dat de chat alleen beschikbaar is tot een bepaalde tijd!
Ik heb het idee dat de midnight green slechter leverbaar is. Of zijn er wel uitleveringen van deze kleur?

was vandaag even in de winkel, ze hebben daar al diverse iphones binnen gekregen, echter geen groen.
@David Wordt er gewoon dagelijks geleverd in de winkels? Bijvoorbeeld morgen? (Sorry voor het niet kunnen wachten) 🤪😅

Goud lijkt ook slecht leverbaar dan... 😅
Reputatie 3
Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Aanstaande vrijdag komt mijn 256GB midnight green binnen!!
Succes allemaal! 🤗
Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Succes allemaal! 🤗

Gefeli 🙂

Ik geloof niet dat ik bij de eerste batch zit, heb vrij laat besteld als ik het zo lees haha. We gaan het wel zien!
Reputatie 3

Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Succes allemaal! 🤗
Gefeli :)

Ik geloof niet dat ik bij de eerste batch zit, heb vrij laat besteld als ik het zo lees haha. We gaan het wel zien!

Komt allemaal wel goed! Succes nog even met wachten! Hopen heb je hem snel!
sms en mail ontvangen en vrijdag word die bezorgd! Iphone 11 pro max zwart en bestel/bevestigingsmail om 15:36 ontvangen!✌🏼
Yessss mensen!
Net sms gehad 🙂!
Succes allemaal! 🤗

Veel plezier met je iPhone!!

Sms ontvangen, maar nog geen mail.
Pro max 256GB space grey besteld om 14:05
HHa was ik nu maar voor space grey gegaan 😛 gekheid! Veel plezier met je toestel!

om 18.27 een mail ontvangen. Direct een afspraak ingepland voor aankomende vrijdag.
Reputatie 1
Anyone got a message to pick it up in the store?

Ordered for store pick-up the 256 Midnight Green at 14:08 and still nothing. Hmm..
AMP mail binnen! Afspraak ingepland voor vrijdag 🙂

iPhone 11 Pro Max 256GB Goud
Afspraak gemaakt met AMP om de IPhone 11 pro max zwart 64GB te laten bezorgen op komende vrijdag.
blij dat ik hem vrijdag mag ontvangen.
Reputatie 1
Anyone got a message to pick it up in the store?

Ordered for store pick-up the 256 Midnight Green at 14:08 and still nothing. Hmm..

Not yet... I ordered the 256gb Gold at 14.23 and got my confirmation email at 14.46. Maybe tomorrow then, still being hopeful 😅😂
Reputatie 3
AMP mail binnen! Afspraak ingepland voor vrijdag :)

iPhone 11 Pro Max 256GB Goud

Yeah super! Veel plezier ermee!!
Reputatie 1
Iemand al wat gehoord over 64gb midnight green iphone 11 pro max?
Ik nog steeds niks.
Reputatie 1
Wacht al 2 uur in volle spanning😜

Iemand al wat gehoord over 64gb midnight green iphone 11 pro max?Ik nog steeds niks.

Ik ook niet, wanneer hebben jullie besteld?
Reputatie 1
Afgelopen zaterdag rond 6 uur ofzo
Afgelopen zaterdag rond 6 uur ofzo
Aafgelopen zondag middag
Ah oké, ik 17 sep iets na half 3 pas, benieuwd of jullie bij de eerste batch zitten 🙂
Reputatie 1
Ik heb redelijk vroeg besteld maar je weet maar nooit, niemand nog over midnight 64gb gehoord dus?
Ah oké, ik 17 sep iets na half 3 pas, benieuwd of jullie bij de eerste batch zitten :)
Ik hou je op de hoogte
Reputatie 2
Ik in de T-Mobile winkel besteld. 14:15 Mn bevestigingsmail gehad afgelopen vrijdag. De 256 Pro Max Green. Ook nog geen sms’je ontvangen. Spannend...
Reputatie 1
I ordered the T-Mobile store. 14:15 Mn confirmation email had last Friday. The 256 Pro Max Green. Also receive SMS. Exciting...
You got the SMS? I have the exact same phone and I ordered at 14:08. Maybe mine is coming soon.

Fingers crossed.
Grappig om te zien dat velen na mij hebben besteld. Zal mogelijk aan het model liggen dan..
Heb om 14:02 de mail gehad bestand voor je aanvraag. En om 14:03 de mail met "Je bestelling". Ik lees dat tot nu toe 1 iemand is die op hetzelfde tijdstip het heeft kunnen redden haha.

Ik heb btw een verlenging gedaan met een iPhone 11 PRO Max Green 64GB en dat ik hem kom ophalen in de winkel. Op het moment heb ik nog geen andere gezien met de pro max green versie dus hopelijk krijgen we nog een sms/mail 🙂