Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 169918 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 2
@Mihnear no, i still dont receive an sms. Your Google translate forgot the word ‘didnt’ 😂
Reputatie 1
welke dag heb je besteld @Steeffeh
welke dag heb je besteld @Steeffeh
Vrijdag uiteraard
Reputatie 1
Ah oke ja ik zaterdag rond 5/6 met een verlenging met iphone 11 pro max 64gb midnightgreen
Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?
Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?

Yup, mijn partner. Vrijdag besteld om 14.08.
Nog geen SMS ontvangen.
Reputatie 1
@Mihnear no, i still dont receive an sms. Your Google translate forgot the word ‘didnt’ 😂

Ohh okay. My google translate is as reliable as their shipping schedule 😂
Mensen die hem hebben laten afleveren in de winkel, er is nog hoop. Zelfs na sluitingstijd kunnen er nog SMSjes worden verstuurd. Ik krijg zonet een SMS dat de iPhone naar de winkel is verstuurd en een van de medewerkers contact met mij op gaat nemen wanneer ik mijn iPhone kan komen ophalen.

Ik weet niet of andere ook dit smsje krijgen? Of dat zij een sms krijgen dat hij daadwerkelijk vrijdag klaar ligt.
Reputatie 1
@Steeffeh ah jij hebt hem op ophalen gezet, ik op bezorgen maar duurt lang

Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?Yup, mijn partner. Vrijdag besteld om 14.08.
Nog geen SMS ontvangen.

Ik heb nu net een sms gekregen. (Bezorgen shop)
Reputatie 1
Mensen die hem hebben laten afleveren in de winkel, er is nog hoop. Zelfs na sluitingstijd kunnen er nog SMSjes worden verstuurd. Ik krijg zonet een SMS dat de iPhone naar de winkel is verstuurd en een van de medewerkers contact met mij op gaat nemen wanneer ik mijn iPhone kan komen ophalen.

Ik weet niet of andere ook dit smsje krijgen? Of dat zij een sms krijgen dat hij daadwerkelijk vrijdag klaar ligt.

Bij mij is dit zojuist ook gebeurd, om 19.30 vandaag een sms’je gekregen dat mijn iPhone naar de winkel wordt verstuurd en dat het enkele dagen kan duren voordat ik het kan komen ophalen. Daarover wordt ik dus nog bericht. Ik heb dus een iPhone 11 Pro Max Goud 256GB besteld afgelopen vrijdag om 14.23 en een bevestiging gehad om 14.46. Spannend! 🤩
Reputatie 2
YESSSS!! Mn sms’je net gehad. Hij wordt nu naar de winkel verzonden. Hopelijk bellen ze vrijdag!

Zijn er nog meer die de zilver 256 GB hebben besteld?Yup, mijn partner. Vrijdag besteld om 14.08.
Nog geen SMS ontvangen.

Heb jij ook een SMS gekregen dat jouw iphone wordt verstuurd naar de shop en dat een van de medewerkers contact met je opneemt wanneer die op te halen is?
Reputatie 1
Nog steeds niemand die een mail heeft van amp over 64gb midnight green

Nog geen SMS ontvangen.
Heb jij ook een SMS gekregen dat jouw iphone wordt verstuurd naar de shop en dat een van de medewerkers contact met je opneemt wanneer die op te halen is?

Yes
Krijg toevallig net ook een sms voor ophalen in de shop! Had het niet meer verwacht maar toch erg blij mee! Iphone 11 pro max green 256gb😁🎉 Hoop dat de rest ook snel bericht krijg!
Nou de screenprotector is alvast binnengekomen, nou de iPhone nog 😂😂
Reputatie 1
Get coincidentally also a text for retrieval in the shop! Had not expected but still very happy! Iphone 11 pro max green 256gb😁🎉 hope that the rest will also get quick message!
At what time did you place the order?
Mijne komt ook vrijdag aanstaande (T-Mobile iPhone 11 Pro Max goud 64GB besteld vrijdag 16:23)
Reputatie 1
Iemand die al een mail heeft gehad voor de midnight green 64gb? En dan voor het bezorgen
Iemand die al een mail heeft gehad voor de midnight green 64gb? En dan voor het bezorgen
Volgens mij nog niemand als ik het zo lees in deze paar pagina's.
Nja, dat zijn natuurlijk alleen de forum gebruikers.
Reputatie 1
@Livonias dan is er nog hoop dat ik hem vrijdag heb🥵

Get coincidentally also a text for retrieval in the shop! Had not expected but still very happy! Iphone 11 pro max green 256gb😁🎉 hope that the rest will also get quick message!At what time did you place the order?

I placed the order around 14:45, conformation mail at 15:00
@Livonias dan is er nog hoop dat ik hem vrijdag heb🥵
Ik blijf ook hopen... hehe
Worden er nog steeds sms’jes verstuurd?
iphone 11 pro Max 64 GB in het goud besteld rond 21u op vrijdag. Ben benieuwd wanneer ie komt!