Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

  • 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 168551 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11360 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]
 

 

FAQ
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

 

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:30

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Isa,

Het kan inderdaad eventjes duren voor je bericht ontvangt, omdat de bestelling eerst nog moet worden opgestuurd naar de winkel. Zodra jouw bestelling klaarligt wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen! 

hi, ik heb de iPhone 11 pro max besteld in het groen. Ik snap helemaal dat wanneer er staat “direct leverbaar” dat die er dan niet gelijk de volgende dag er is :relieved:  alleen wacht ik nu al een week en ben toch best benieuwd wanneer ik een berichtje krijg dat ik hem kan ophalen….

Reputatie 3

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

Have ordered 2 IPhones 11 Pro Max at 5 October with my husband. Paid 150€ in front.  Delivery time was 4-6 weeks. 1 iPhone for my husband we we’re waiting about a month, and got it, and another one, for me (the gold one) never came. Today (so, more, than 5 weeks waiting) called to T-mobile service support to find out about the status of my order because did not hear anything since placed the order. Was told, that they don’t see my order in their system!  They suggested  to contact the shop where we placed the order. The shop does not have own tel. number, so, we had to go there. And guess what? No information about my order in the system!  No proof that we have paid, like nothing happen!  And the only option was to place a new order and wait again next 4 weeks! No one care, no one responsible! Are you serious guys? What is this kind of service? And were is guarantee  that the new order will be complete?…  I was so disappointed and angry! I am still angry! 😡Cannot believe how it can even happen!…   So, good luck guys! You are professionals in spoiling mood!  👎🏻👎🏻👎🏻We just  went to another place right the way and I’ve got that  IPhone two hours later in my hands. I will be happy to cancel my order with you, and to warn other clients to be aware!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag!

Een aantal levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel!

Hoe kan het dat toen ik bestelde het 2 weken levertijd was, maar nu opeens 4 tot 6? Dan had ik een andere kleur gekozen. Ik moet nu dus nog 2-4 weken wachten? 

Reputatie 7
Badge +20

@uric 

How unfortunate to see that you’re cancelling your order. Every delivery time that has been stated here is the actual information and is thruthful. If you chose to pick up your phone in a T-Shop, then it can take a bit longer, since the order has to be processed, sent to the store and then the employee will reach out to you, to notify you that you can come pick up your order. 

@mevr 

Ik ben niet bekend met deze cijfers en ik weet ook niet waar deze vandaan komen? De levertijden zijn altijd onder voorbehoud, want we zijn hierin afhankelijk van de leveringen die we vanuit Apple toegestuurd krijgen. We proberen hier een zo accuraat mogelijk prognose voor te maken, maar dit kan altijd variëren.

@David

Hoe kan het dat er meer als 2000 bestellingen zijn, en toen ik hem bestelde met een levertijd van 14 dagen er maar 1000 zijn jn besteld?

Mijn 14 dagen zijn vandaag om maar krijg te horen dat het wel is december kan worden!!! 

Of als ik geluk heb de 22ste als ik erbij zit misschien!!! 

 

Beetje misleidend met de bestellingen op deze manier... 

Ben al klant toen het nog ben was, dus best lang. 

Dit nog niet eerder gezien bij 'tmobile 

 

The delivery times is a joke.

 

I ordered 11 pro max 1 week ago and it was immediately available and still haven’t received the phone.

 

1 week…

 

They most likely don’t have stock and just put fake delivery times.

 

I am cancelling the order.

Hi @David 

 

The delivery times changed again and the 11 pro max black 64gb has 1 week delivery time. 

 

I placed my order on 1/11/2019 when it was immediately available.

 

Could you please tell me if I have to wait another week now? 

25 10 pro max besreld als renewed 

Telefonische bestelling gedaan werd verteld uiterlijk binnen twee weken binnen. 

Als ik hier kijk lijkt het erop dat ik lang moet wachten. Vind dit niet goed zit met een kapotte foon en dacht dat het goed geregeld was.

Ben al heel lang klant en dit zou de eerste keer zijn dat ik foute informatie over de iPhone heb verkregen.

Zou dit erg jammer vinden, maar we wachten nog ff af. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Een aantal levertijden zijn vandaag aangepast. In de levertijdentabel vind je (zoals altijd) de meest actuele levertijden terug! 

Hi,

Well if it takes one week then it is not immediately available, it is 1 week delivery time ( i placed my order 4 days ago already )

Reputatie 7
Badge +20

@uric,

Immediately available isn't take-your-phone-home-on-the-spot-available indeed. The phone still has to be processed and deliverd to the T-Shop where you want to pick up your order. This could take a couple of days, but you'll receive a message as soon as your order is ready!

Have the delivery times changed again and not updated ? 

 

I placed an order on Saturday for the 11 pro max black 64gb for pick up at the store.

However, i haven’t received any email yet. I visited the store and i was told that the phone might arrive on Friday and according to that i guess it is not immediately available. @David  

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De levertijden van de iPhone 11 Pro Max Groen 64 GB en iPhone 11 Pro Max Zwart 64 GB zijn zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’! 

De andere levertijden blijven voor nu gelijk en zijn in de tabel te vinden. Mochten er vragen zijn, let us know!

Reputatie 7
Badge +20

@Hermon.dh 

Ik denk dat je niet echt correcte informatie hebt doorgekregen over jouw bestelling, van de winkel waar je jouw telefoon besteld hebt. Wij van T-Mobile leveren namelijk helemaal geen telefoons aan externe partijen (zoals Belsimpel, MediaMarkt, Coolblue, etc.). Wij krijgen de telefoons van de fabrikant en verkopen die direct via onze eigen verkoopkanalen aan de klanten. 

Externe partijen doen hun eigen inkopen, maar niet bij T-Mobile. Wij hebben dus geen iPhones geleverd aan de winkel waar jij jouw toestel hebt besteld. Je kunt het beste met hen weer contact opnemen voor meer duidelijkheid, aangezien je de bestelling bij hen hebt gedaan.

T-Mobile is 1 grote grap. 14 September de Pro Max Grey besteld bij een externe winkel. Nu blijkt het dat T-Mobile ze niet meer wilt leveren. Top Service joh!

Reputatie 7
Badge +20

@T.Pinas 

Mijn verwachting is dat je wellicht iets langer moet wachten, maar dat je in ieder geval goed vooraan in de rij staat! Het zou ook kunnen dat je iPhone al eerder wordt geleverd, maar dat durf ik niet met zekerheid te garanderen.

@Amber1996 

Ik zie dat jij gelukt hebt en dat de bestelling gister helemaal is afgerond! Veel plezier met jouw nieuwe iPhone!

@jwan.bakri989 

In jouw geval is het nog afwachten, aangezien het wachten op voorraad is. Wanneer je toestel op voorraad is, ontvang je vanzelf bericht van AMP!

 

 

Wanneer krijg ik amp sms ik heb iPhone 11 pro Max 256 gb goud besteld en tot nu niks gehoord vanaf 18-10-2019

Ja daarom had ik gebeld voor duidelijkheid maar helaas. Ben bang dat we pech hebben:(

Wat erg… hopelijk hebben we geluk. en idd helaas we kunnen er niks aan doen :( 
Wel stom dat er wel stond dat her direct leverbaar is.

Dit las is 1 dag geleden geplaatst: De levertijd van de iPhone 11 Pro Max 64 GB Groen is zojuist aangepast naar 2 weken levertijd. Dit geldt voor bestellingen die vanaf dit moment worden geplaatst. De andere levertijden blijven onveranderd. 

 

Ik hoop dat we geluk hebben!

 

 

Ben er bang voor. Ik heb hem ook de 27e besteld. Gisteren gebeld, bij de klantenservice zeiden ze als je niet binnen 2 werkdagen bericht krijg, wat vandaag de laatste dag maakt, zit je wel nog bij de 2 weken wachttijd. Terwijl ik ook op de 27e heb besteld omdat die inderdaad direct leverbaar was. Fijn weer:( maar helaas. We kunnen er niks aan doen.

Op zondag 27 oktober heb ik mijn iphone 11pro max groen 64GB in de winkel (dordrecht) besteld. De  iphone was direct leverbaar. Om hoeveel werkdagen moet ik uitgaan bij direct leverbaar? 

Ik heb alleen een sms ontvangen dat de iphone nog niet op voorraad is en dat er contact wordt opgenomen als ik de iphone mag ophalen in de winkel. 

Het is verwarrend dat nu staat per 28 oktober levertijd 2 weken. Hopelijk heb ik geluk gehad dat ik op 27 heb besteld :).