Beantwoord

[Info] Levertijden iPhone 11 Pro Max

• 13 september 2019
  • 761 reacties
  • 168447 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11337 reacties

[UPDATE 26 november: Vanaf vandaag kun je de levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.]

FAQ
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

icon

Beste antwoord door David 26 november 2019, 10:30

Goedemorgen allemaal,

De eventuele levertijden die er nog zijn worden vanaf vandaag via ons algemene levertijdentopic gecommuniceerd. Voor de actuele levertijden (ook van andere toestellen) kun je dus in dat topic terecht. 

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

761 reacties

Reputatie 1
First come, first serve...
dat is totaal niet zo! Ik heb om 14:05 bevestiging gehad en heb geen mail van AMP gehad.
Mensen die later besteld hebben wel met zelfde kleur en gb.. hoe kan dat dan?

ik vind dit erg misleidend. Ik heb al betaald voor dit toestel en verlengd! Vind dit geen service!
4 tot 6 weken wachten nu.. kan er met mijn hoofd niet bij! Laatste keer tmobile dit voor mij, ben al jaren klant!
Reputatie 1
@Joejoe12 ik heb de Iphone 11 pro max besteld 64 gb goud maar dan voor te bezorgen en heb net met t-mobile gebeld krijg ik te horen dat die onderweg is maar helemaal geen mail gehad van AMP Groep dus grootste onzin wat t-mobile zegt ze willen hun klanten gewoon hoop geven, anders hadden ze nu wel gereageerd op ons klanten maar nee dat doen ze niet!!!
Reputatie 2
I just would like to express the terrible experience I'm having with T-Mobile.
I ordered my iPhone 11 Pro Max at 14:04 last Friday and now I will receive it in 4 weeks!

This is a total disconsideration with customers that were always using T-Mobile.
Stop using "pre-order" because it's surely not, as the deliverable times change exactly at the day is the official order day.

This is the second time it happens to me with T-Mobile. When I bought the iPhone X 2 years ago it happened the same thing.

Just terrible service!
Reputatie 2
@David and all.
I was at the store right now and even the T-Mobile staff is surprised with those dates.

They have asked me to show them the SMS and the updated page, because this sounds probably a non-sense for them as well.

Still, there is an explanation given in green for this post but actually doesn't explain anything!
I feel VERY frustraded and feel T-Mobile is not being honest with its customers!
14e 0900 besteld. Zojuist een SMS ontvangen dat mijn telefoon onderweg is naar de winkel (64gb, wit, pro max). Best snel dus!
Reputatie 1
Zojuist een sms van AMP gehad en morgen wordt mijn Pro Plus 256gb groen bezorgd! Valt uit eindelijk dus nog reuze mee.
Reputatie 3
Ze is prachtig 😍

Mooi! 🥰
Reputatie 1

No. I chose to have it picked up in the store instead of my home. Basically it's all a scam. Might get it from somewhere else.

Unfortunately we have all been mislead in this "pre-order". Might consider to change from T-mobile entirely and cancel the phone. Amac will probably have it in stock in less than 3 weeks.
Ok, ik heb dus eerst op vrijdag besteld op vrijdag de 13de, zou hem vandaag in huis hebben.

Vervolgens vandaag maar eens gebeld, maar de bestelling was niet goedgekeurd, geen uitleg waarom en geen enkel bericht hierover... Vandaar maar op mijn andere bedrijf besteld, was al klant bij T-Mobile en inderdaad, hier ging het "direct goed". Morgen zou ik de telefoon ontvangen...

Krijg een uur later een SMS dat ik helemaal geen dag moet wachten, maar 3 weken, nadat ik dus al 1 week tevergeefs heb gewacht.

Dat mooi weer spelen, is zo kansloos. Ooit was de slogan iets in de trend van "een afspraak is een afspraak en we doen alles om dat na te komen", maar die cultuur is er in ieder geval niet. Kansloos!!
Reputatie 1
Bestelling geannuleerd 👍
Reputatie 1
Hahaha 4 tot 6 weken wachten op me Pro max.. Ik ga mijn bestelling annuleren. Wat een rotzooi dit ben al 6 jaar klant nog nooit dit meegemaakt.

Wat een scam.
Reputatie 3
Nieuwe week, nieuwe ronde nieuwe kansen.

@David Graag ontvangen we eventuele updates. Zijn er al wat bestellingen binnen gekomen. Hoeveel pre-oders staan er nog open voor 20 september, Zijn de levertijden al wat verbeterd?

p.s. op forums van Vodafone en KPN is het niet anders. Geen leveringen of niet op tijd leveringen.
Reputatie 1
Wat gaat tmobile doen ter compensatie?
Ik heb vrijdagavond de 13e tegen 11 uur de bevestiging e-mail gekregen van mijn bestelling en kreeg zojuist een SMS dat mijn iPhone 11 pro max 64GB silver naar de winkel is verzonden. Dus er worden tussendoor inderdaad nieuwe leveringen gedaan en de wachtrij wordt minder. 🙂
Reputatie 3
Mijn iPhone is besteld 🙂. Bevestiging ook binnen! 🙂
Reputatie 1

Zou t-mobile een overzicht hebben van de aantal telefoons die elke winkel geleverd krijgt?

Heb de mijne zaterdag 14 september rond 16:45 besteld voor bezorging in Amstelveen. Nog meer mensen in Amstelveen?

De winkel waar ik heb besteld heeft me wel kunnen vertellen welke modellen bij hun binnen komen en wanneer. Ik denk niet dat T-mobile zo een overzicht heeft voor alle winkels. Maar het blijft gewoon wachten, iPhone komt vanzelf. We gaan er niet dood aan😂

Het voelt wel alsof er elke dag een stukje van mezelf doodgaat, het duurt zooooooooooo lang! 😂
Al sinds 2002 klant bij t-mobile (voorheen Ben) en sinds 2008 jaarlijks mijn iPhone besteld (toendertijd het 3G -model). Altijd is mijn iPhone met de pre-order de eerstvolgende levering afgeleverd, behalve dus deze keer.

Bij elke launch first come first serve ? Ik kan mij ook nog herinneren dat vaste iPhone klanten van t-mobile als eerste toegang hadden tot de pre-order.. Dit is helaas ook niet meer van toepassing, dus met zijn allen om 14:00 sharp achter je beeldscherm zitten alsof je een concertkaartje moet kopen. Ik snap best dat je afhankelijk bent van Apple bent als supplier, maar het zou fijn zijn om vaste iPhone afnemers een streepje voor te geven.

Vanaf vandaag dus leverbaar maar geen bericht.. behalve een mailtje dat vanaf vandaag de nieuwste iPhones in de verkoop gaan NO SHIT ?! 😂.

Voor de mensen die ook naast de pot hebben gepist, en zich afvragen wat de eerstvolgende levertijd is van hun iPhone bij Apple (dikke kans dus dat t-mobile nog later is) :

iPhone 11 Pro Max voorraad bij providers

De levertijden voor de iPhone 11 Pro Max bij Apple beginnen ook al aardig op te lopen. Dit is de actuele levertijd:

Gezien ik gekozen heb voor een flinke bijbetaling (bijna 1k) heb ik spijt dat ik niet bij Apple zelf gereserveerd heb en een sim-only heb aangeschaft 👍. Ik vind het heus niet erg om wat langer te wachten, maar laat ik nou net op vakantie gaan rond die tijd.. Dus waarschijnlijk 5-6 weken ná de pre-order mijn telefoon, super !!

Met een 1-jarig abonnement misschien volgend jaar bij de volgende release maar eens ergens anders shoppen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Later in de middag zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun bezorgafspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet. Als je een mail krijgt is het aan te raden om zo snel mogelijk een aflevermoment in te plannen, voordat het desbetreffende tijdvak/datum volgeboekt is.

Klanten die hun bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden. Dit kan middels een telefoontje of SMS zijn. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, want het kan dan zijn dat jouw order in de winkel zelf nog niet verwerkt is en dus nog niet opgepikt kan worden, wacht het bericht vanuit de winkel dus af.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden op dit moment nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Vrij rap na de vorige update hierbij wederom een nieuwe update: de iPhone Pro Max Zilver en Pro Max Goud met 256 GB zijn nu allebei aangepast per direct leverbaar.

Voor de andere levertijden verwijs ik jullie naar de levertijdentabel in het oorspronkelijke bericht!

PS: Het beledigen van andere medegebruikers is niet toegestaan op deze Community. Discussie is prima, maar we rekenen erop dat iedereen zich volwassen kan gedragen en zich aan de huisregels houdt.
Veel plezier met je nieuwe iPhone, maar tmobile dit moet aan ons allemaal uitleggen, hoe kan dat, terwijl wij allemaal sinds pre order dag wachten, dat jij binnen 2 dagen die telefoon krijgt, en wordt nog steeds tegen ons allemaal wachttijd van 4 tot 6 weken @David @Hajar
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal,

We begrijpen natuurlijk ten volste dat jullie het liefst nog gister de telefoon in handen hebben gehad dan later. De iPhone 11 Pro Max is (net als de 11 en 11 Pro) echter zeer populair en heeft dan ook voor een goede wachtrij gezorgd. Op dit moment zijn we afhankelijk van de leveringen die we vanuit Apple ontvangen en dat is afwachten..

Zoals vaker gezegd krijg je gelijk bericht wanneer jouw iPhone klaar is om geleverd of opgehaald te worden. Wij zorgen in ieder geval dat de levertijden direct worden aangepast wanneer er een wijziging door te voeren is. In dat geval zullen we ook een update plaatsen in dit topic om jullie hiervan op de hoogte te stellen.

Jullie zien vanzelf weer een update verschijnen wanneer we deze voor handen hebben. Iedereen een goede dag vandaag!
Reputatie 3
Heb je wel enige inzicht in vooruitgang. Hoeveel pre-orders staan er nog open en is het mogelijk om aan te geven of er kleinere leveringen worden ontvangen? Thanx
Reputatie 1
SMS binnen van AMP, en mail, iPhone 11 Pro Max 256GB - Space Grey.

EDIT: oja, 14:02 bestelling rond.
4 weken!?! WTF?!

Dan ben ik al lang en breed op vakantie! Ik had verwacht de telefoon daarvoor nog binnen te krijgen, zodat ik daar goed de nieuwe camera's kan testen!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?!
AMP mail binnen! Afspraak ingepland voor vrijdag 🙂

iPhone 11 Pro Max 256GB Goud