Vraag

[Info] Levertijden iPhone 8


Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12958 reacties
Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8.

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
Die vind je in dit topic.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
This topic has been closed for comments

94 reacties

Ik heb een op vrijdag de 15e om 10 uur een iPhone besteld en deze zou morgen geleverd worden maar ik heb nog niks gehoord van de bezorgdiensten.. hoe kan dit?
De vraag van Hoffmaniak heb ik dus ook nog niks gehoord geen mail niks.
Ook ik heb nog niks mogen horen van de bezorgdienst......
Het zijn verwachte levertijden, kan altijd veranderen...
Ja dat is allemaal mooi alleen ze vertellen allemaal mooie dingen door de telefoon die ze niet waar kunnen maken schijnbaar. Ik moest de telefoon bestellen via de klantenservice omdat ik anders 70 euro aan me broek zou krijgen (ivm vervroegd verlengen bundel terwijl deze sim only vrij opzegbaar zou zijn werd in de winkel verteld ..????)en dan zou de telefoon alsnog geleverd worden deze ochtend. Niet dus....
Dat is inderdaad mooi, tegen mij is verteld hij wordt 100% zeker vrijdag geleverd. Ik heb er dan ook vrij voor genomen. Als het “verwachte levertijden” zijn dan moet de klantenservice dat niet toezeggen. Vind wachten niet erg maar toezeggingen doen zonder na te komen wel.
Precies! Ik heb dat ding nodig vandaag.. klantenservice heeft schijnbaar eigen belangen over de echte service aan de klanten
Klantenservice net gesproken, ze praten elkaar allemaal tegen. Ik heb mijn conclusie wel getrokken over tmobile. Klacht in gediend , maar is alleen intern dus klant hoort daar niks over of te wel daar heb je dus helemaal niks aan. En dat allemaal omdat er dus verkeerde informatie wordt gedeeld. Ik had vandaag ook echt het toestel nodig anders had ik hem los gekocht, tmobile had nooit mogen toezeggen ik zit nu zonder toestel. Er Hadden een hoop irritaties bespaard gebleven als de klantenservice correcte informatie had gedeeld.
Reputatie 7
Badge +18
Hey allemaal,

Dit zijn inderdaad de verwachte levertijden, dus dat kan veranderen. De nieuwe iPhones worden vanaf vandaag geleverd, het is dan ook mogelijk dat je een bericht hebt ontvangen, maar ook mogelijk dat er op jouw specifieke toestel nog een wijziging in de levertijden komt. Sorry als je hierover verkeerd bent ingelicht, we proberen hier altijd zo transparant mogelijk in te zijn! Als er beloftes zijn gedaan, dan nogmaals mijn excuus, want het is altijd afwachten met de leveringen en hoeveel toestellen we krijgen. Iedereen krijgt zijn iPhone in ieder geval zo snel mogelijk! 🙂

Houd de levertijden in de gaten voor de meest actuele levertijden! Dan weet je in ieder geval wat er voor jouw toestel aan de hand is.
Hoi David, daar ligt ook voor mij het issue en ook voor andere denk ik. Levertijden verwacht kunnen wijzigen en daar heb ik alle begrip voor. Maar de keiharde toezegging, ik had de vraag letterlijk zo gesteld, wordt de iPhone echt vrijdag geleverd anders koop ik hem los, 100 procent zeker meneer. Dat is wat mij extreem iriteert. Jou reactie is nog professioneel, klantenservice was kort en niet begrijp vol aan de telefoon erg jammer allemaal gezien het zo eenvoudig voorkomen had kunnen worden.
Reputatie 2
Sorry maar dit is een niets zeggend antwoord in mijn ogen. Actuele levertijden staan nog steeds op vanaf 22-09, dat zegt dus helemaal niets. Ben gewoon duidelijk, jullie weten hoeveel iPhones je hebt en hoeveel mensen er dus 1 gaan krijgen vandaag. Dit is mensen lokken met vooruitzicht op levering op release datum terwijl je dit niet kunt waarmaken. Als ik dit had geweten had ik los toestel besteld bij Apple rechtstreeks (waar overigens nu een levertijd van 1 tot 2 weken wordt aangegeven, ik hoop niet dat dat bij jullie ook het geval is).
Hi! Ik heb m’n betaling voldaan via iDeal, maar er staat dat ik bij ontvangst moet betalen? Gaat dit mis?
Reputatie 7
Badge +18
Hi all,

Ik snap dat dit behoorlijk frustrererend is, als je een toezegging hebt ontvangen en dat dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Nogmaals excuus hiervoor! We weten van tevoren nooit exact wat we aan voorraad krijgen en hoeveel toestellen we wanneer kunnen uitleveren.

De levertijden zijn zojuist aangepast met de meest actuele informatie. Een aantal toestellen laat nog even op zich wachten. Als er een update over de levertijden is, dan laten we dit direct weten!
Reputatie 7
Badge +18
@Ginny12

Als je jouw bestelling al hebt betaald, dan hoef je dat natuurlijk niet nogmaals te doen bij levering! 🙂
Als ik het nu even heel zwart wit mag gaan bekijken. Met het verlengen van mijn abbonoment heb ik weldegelijk zien staan dat de Iphone die ik gekozen heb direct leverbaar zou zijn. Ik praag hier voor mezelf maar denk dat er meer mensen zijn die mijn gedachtes delen... ik betaal een redelijk bedrag per maand en verwacht daarvoor niet voorgelogen te worden (zo komt het bij mij over). Ik zit al een ruime tijd bij jullie maar dit soort acties doen mij toch twijfelen of ik niet naar een andere provider moet gaan kijken....
Daar sluit ik mij ook volledig bij aan, maar 1 voordeel het maakt ze niet uit of je blijft of weg gaat dat liet de klantenservice wel merken aan de telefoon. Zelf al 15 jaar klant maar dat zegt niks meer tegenwoordig. Levertijden stonden voor vandaag en zelfs vanochtend idd nog op leverdatum vanaf 22-9 nu vanaf 3-10 voelt als misleidende informatie. Maar goed blijft een gegeven dat de telefoon dus pas over anderhalve week te leveren is...
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Gerrit en Sdbekker,

Jammer dat jullie dit zo ervaren!

De tabellen zijn pas net aangepast en toen is 'Direct leverbaar' toegevoegd. Eerder is dit niet mogelijk geweest, omdat de toestellen toen nog niet op voorraad waren. De afgelopen week kon je een pre-order plaatsen, maar op ieder moment is het toen 'Leverbaar vanaf 22 september' geweest. Vandaag hebben we een aantal levertijden aan moeten passen, die vind je hierboven.

Als we nog bij vragen kunnen helpen, let us know!
Hetzelfde geneuzel als ieder jaar maar, zal bij andere providers niet anders zijn. Valt me eigenlijk op, tegen, dat er zo weinig reacties zijn, bij niemand een iPhone 8 besteld ? Levertijden voor de iPhone X wordt nog een groter drama, let maar op, schijnt ook nog dat levertijden vanuit Apple vertraagd zullen gaan worden. Pre-order blijft op 27-10 maar ze hopen voor de kerst te beginnen met mondjesmaat uitleveren (en hier gaat de USA voor op Europa).
Ik gaf aan dat ik het had over leverdatum vanaf en niet direct die nu zo gewijzigd is. Maar goed, Verder geen vragen meer.
Reputatie 2
Klopt het dus dat als je vandaag nog geen mailtje hebt gehad voor een afleverafspraak, je sowieso pas na 3 oktober een mailtje zal krijgen voor bezorging? (Als je de zwarte iPhone 8 dus hebt besteld.)

Dan weet ik of ik nog in spanning elk mailtje moet bekijken.

Wel jammer dat als je direct met iDeal betaald voor een snellere afhandeling, je alsnog zo lang moet wachten.
Heb natuurlijk nog mijn huidige telefoon en heb geen haast, maar nu je besteld hebt dan wil je de nieuwe natuurlijk zo snel mogelijk :8
Staat je vrij om te annuleren zolang je nog geen mailtje hebt ontvangen natuurlijk. Ik zag dat de concurrentie hun voorraadpeil beter op orde hebben.

Ik wacht geduldig, maar wel met een vervelende bijsmaak, gemiste kans T mobile!
Wtf is dit? Mijn nieuwe Iphone zou vanaf vandaag geleverd worden. En krijg ik net bericht dat hij pas vanaf 3 oktober geleverd kan worden. Daar komen jullie nu pas achter? Wat is dit voor een onzin? Dan kan ik net zo goed op de 10 wachten. Waar kan ik mijn bestellingen verwijderen?
Hoi, ik zie dat er geen wijzigingen in de levertijd bij de iphone 8 zilver 64Gb zijn gekomen. Betekent dit dat ik hem gewoon vandaag zou kunnen ophalen of?
Ha David, ik zie dat de zwarte IPhone 8 64GB later komt terwijl ik ook gelijk/vroeg besteld heb. Hebben jullie te weinig gekregen? Is 3-10 wel de datum of verwacht (ja, dus ik vraag niet naar een harde toezegging) je dat het nóg later wordt? Bij de bestelling vroeg ik of de zwarte vee besteld werd anders zou ik we een grijze bestellen (die is wél nu leverbaar).
Ik was er vroeg bij en toch is de zwarte niet beschikbaar. Dat is jammer voor een vroege besteller die al jaren goede klant is van T-Mobile...
Heb toevallig ook de iphone 8 zwart 64gb besteld als ik dit had geweten dat het dit jaar weer zo een drama zou worden had ik hem los gekocht, wanneer het 3 okt is wordt het zeker naar de 13e verhuisd zo ging het 2jaar geleden ook met de 6s+ rose

Het is gewoon niet netjes om het laatste moment te wijzigen tmobile weet hoeveel er is besteld dit kan toch gewoon eerder gewijzigd worden ....