Vraag

[Info] Levertijden iPhone 8

• 15 september 2017
  • 94 reacties
  • 36975 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

94 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi miked1,

Die kans is groot ja. Als je vandaag nog geen e-mail hebt ontvangen dan zal je toestel naar alle waarschijnlijkheid ook op 3 oktober geleverd worden. Dit kan ik echter niet met zekerheid zeggen, dus denk ik dat de spanning er in blijft bij het ontvangen van een nieuwe e-mail!

Hallo Sandrojan,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We doen natuurlijk ons uiterste best om jullie zo veel en correct mogelijk te informeren over de levertijden. Ondanks dat kan het voorkomen dat bepaalde modellen in kleinere aantallen of later geleverd worden aan ons, waardoor wij het ook weer later aan de klant kunnen leveren. Dit is natuurlijk erg vervelend en proberen we te allen tijde te voorkomen. We hopen dat je hier begrip voor hebt en nog het geduld kan opbrengen om te wachten tot 3 oktober. Uiteindelijk zal je voor het wachten beloond worden!
Dramatisch
Azijnzeikers ook altijd... ik heb um vrijdag 09:04 besteld en heb ook nog niks. Dat ligt aan apple en niet t-mobile dus misschien is het een idee voor jullie om apple te bellen en daar gaan lopen bashen.....😂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bartvdven,

Bij de levertijd van de iPhone 8 Ziulver 64 GB is er inderdaad niets veranderd. Dit betekent dat je een dezer dagen gebeld gaat worden door één van onze vriendelijke collega's in de T-Mobile Shop. Let wel op dat onze collega's met een onbekend nummer bellen. Alvast veel plezier ermee!

Hey Sovboy,

De verwachting was dat de toestellen gewoon op 22 september geleverd konden worden, maar de vraag naar de iPhones is groter dan we verwacht hadden. Hierdoor kunnen niet alle toestellen vandaag geleverd worden. Onze excuses hiervoor!

De verwachting nu is dat de toestellen gewoon op 3 oktober geleverd gaan worden. Zoals je zelf aangeeft kan ik geen harde toezegging doen, maar de kans is klein dat er weer een vertraging in komt.

Hi Bnk,

Daar hopen we natuurlijk niet op, de verwachting nu is dat de telefoon gewoon vanaf 3 oktober geleverd gaat worden. Nogmaals sorry voor de vertraging. We doen er alles aan om de toestellen alsnog zo snel mogelijk te leveren. Hopelijk kan je snel gebruik maken van je nieuwe iPhone!
. Dat is jammer voor een vroege besteller die al jaren goede klant is van T-Mobile...

Dat maakt voor T-mobile precies niks uit. Ik ben ook al 10 jaar klant.. maar daar is niks van te merken, op de chat zijn ze super kortaf, denken niet met je mee en leuke aanbiedingen doen ze al helemaal niet. Is wel eens anders geweest

Hallo Sandrojan,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We doen natuurlijk ons uiterste best om jullie zo veel en correct mogelijk te informeren over de levertijden. Ondanks dat kan het voorkomen dat bepaalde modellen in kleinere aantallen of later geleverd worden aan ons, waardoor wij het ook weer later aan de klant kunnen leveren. Dit is natuurlijk erg vervelend en proberen we te allen tijde te voorkomen. We hopen dat je hier begrip voor hebt en nog het geduld kan opbrengen om te wachten tot 3 oktober. Uiteindelijk zal je voor het wachten beloond worden!

Ik snap idd dat dat kan gebeuren maar waarom krijg ik dat vandaag pas te horen? En hoezo word ik voor mijn wachten beloond? Wat is mijn voordeel van de iphone dan krijgen ipv nu?
Als je geen bericht hebt gekregen dat je tot de gelukkigen behoort die vandaag hun iPhone kunnen afhalen, moet je dan sowieso tot 3-10 wachten? Of kan het zo zijn dat je tussen vandaag en 3-10 'm toch al kunt halen?
Ook ik heb de iPhone 8 zwart op 15-09 via de telefoon bestelt. Overigens ben ik door t-mobile zelf gebeld om de order te plaatsen. En ook ik heb toen expliciet gevraagd of de leverdatum de 22 zou zijn.

En ook toen heb ik door de dame een keiharde toezegging gekregen wat mijn beslissing tot bestellen heeft beïnvloed. Om nu vandaag, niet via mail, maar via een kort onpersoonlijk sms bericht te horen dat het vertraagd is. En er hier achter moet komen dat het dus twee weken is vertraagd. Tot 3-10 nog wel. En wat ik nog het meest vreemde vind is dat ik dat pas vandaag moet vernemen. Ik heb tot op heden nog geen mail gehad voor levering. Dus men wist al langer dat men niet kon leveren.... Waarom dit onpersoonlijk bericht juist vandaag?!

Dit is wat ze in de volksmond noemen bedrog! Gewoon vuil liegen aan de telefoon en beloftes doen waarvan men op moment van bestelling echt wel kon weten of dat te halen was of niet.

En nu is het dan vertraagd tot 3-10 maar als er nog geen mail voor een afspraak gemaakt is. Is die datum voor levering ook niet zeker.

Ook ik ben al 8 jaar trouw klant... maar met dit soort vuile acties en glas hard liegen word jullie imago echt niet beter. En een simpel "excuus" hier op een forum is dan ook erg mosterd na de maaltijd.

Ofwel het de enige investering die goed voor is, is vaseline....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

We snappen dat het frustrerend is als je iets is toegezegd en dit later aangepast wordt. We wisten vorige week alleen dat er vanaf 22 september geleverd zou worden, maar nog niet hoeveel voorraad er zou zijn en hoeveel bestellingen er binnen zouden komen. Dat er echter toezeggingen zijn gedaan, dat spijt ons zeker!

Houd in ieder geval bovenstaande levertijden in het oog, dan ben je altijd op de hoogte!

@ThGr

Je moet wel bericht ontvangen van AMP of de winkel, anders heeft het ook geen zin om langs de winkel te gaan. Als jouw toestel een aangepaste levertijd heeft, dan weet je dat het nog even kan duren voor je een bericht ontvangt.
Reputatie 7
Badge +20
Azijnzeikers ook altijd... ik heb um vrijdag 09:04 besteld en heb ook nog niks. Dat ligt aan apple en niet t-mobile dus misschien is het een idee voor jullie om apple te bellen en daar gaan lopen bashen.....😂 O zo! Ik snap de teleurstellingen maar om zo te mieren snap ik niet.
Echt dat helpt niet. 🤔🤣 net of de moderators er iets aan kunnen doen.
@CrisTien & Rschaffer,

Dat de moderators er iets aan kunnen doen is inderdaad klein, maar zeker niet onmogelijk.

Maar waar ik en ik denk ook andere op dit forum zich vooral boos om maakt is het bedrog en de afhandeling daarvan. We (ik) ben voorgelogen. En ben met die leugen overgegaan tot verlenging van mijn abonnement. Ik had misschien overgegaan tot een andere provider. Maar die keuze is met bedrog beïnvloed. Wat ik geen goede zaak vind. Het levert ze met deze leugen toch klanten op.
Wat in mijn optiek een ongewenste praktijk is.

En een andere afhandeling (dan een simpel excuus) zou T-mobile sieren.

Enfin als je er niks van zegt is het de nieuwe standaard. En het is jammer dat er mensen zijn die dat oke vinden....
Misschien is dit al gevraagd maar zijn deze levertijden ook zo als je de iPhone zou ophalen bij een T-mobile winkel?
Ik heb woensdag een sms van tmobile ontvangen dat ik dag erop, donderdag dus, een mail zou krijgen om een afspraak te maken voor aflevering. Mail alleen nooit ontvangen?! Gaat om de iPhone 8 64 zilver dus zou gewoon al beschikbaar moeten zijn toch?
Ik begrijp niet waarom op de dag van levering de leverdatum met 1,5 week wordt verlengd. Lijkt mij dat Tmobile dit wel eerder had mogen corresponderen . Slechte zaak
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat iedereen niet kan wachten om zijn of haar nieuwe iPhone in handen te krijgen. We doen natuurlijk ons best om jullie zo veel en correct mogelijk te informeren over de levertijden. In sommige gevallen kan het voorkomen dat bepaalde modellen in kleinere aantallen of later geleverd worden aan ons, waardoor wij het ook weer later aan de klant kunnen leveren. Daarom wordt dit ook pas later gecommuniceerd door ons. We hopen dat jullie hier begrip voor hebben. We doen er alles aan om de toestellen alsnog zo snel mogelijk te leveren. Hopelijk kan je snel gebruik maken van je nieuwe iPhone!

@Akroes: De levertijden van de T-Shops zijn hetzelfde. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!
Wat een verrassing! Ik kreeg net een mail om een afspraak te maken om mijn nieuwe iPhone in ontvangst te nemen! Eerder dan aangekondigd... ook leuk!😁
Goedendag.

Ik heb vorige week dinsdag mijn abo verlengt en met de iPhone 8 bij optie1.
Nou lees ik op jullie forum dat deze op direct leverbaar staat. Maar waarom heb ik nog niks gehoord?
Reputatie 7
Badge +20
@Sovboy

Dat is altijd leuk natuurlijk! Wanneer krijg je 'm in handen? Alvast veel plezier! 😃

@Kariver

Wij hebben geen order ontvangen van Optie1, dus er is bij ons geen verlenging bekend. Als je bij een andere partij een contract afsluit, zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling en ook jouw support. Je moet in dit geval dus contact opnemen met Optie1 om te achterhalen hoe het met jouw bestelling staat. Zij kunnen je van meer info voorzien.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
Ik vind het vreemd dat een kennis van mij zijn (precies dezelfde soort als mij) gekozen telefoon al binnen heeft terwijl ik nog niks gehoord heb, terwijl we dezelfde dag maar hij later die dag de telefoons besteld hebben..... heel vreemd dit weer....
Heb mijn iphone 8 zwart 64gb vrijdag 15september besteld in de t-mobile shop. ik kon het vanochtend ophalen maar kwam er net pas achter(had mijn sms over het hoofd gezien) dus ik zou zeggen hou je sms goed in de gaten
Reputatie 7
Badge +19
@Gerrit457: Dat kan inderdaad gebeuren. Dit ligt echt aan verschillende factoren! Hopelijk krijg jij 'm ook snel binnen. Alvast veel plezier ermee. :D

@bnk: Goede tip. 🙂 Bedankt voor het delen!
Reputatie 2
Azijnzeikers ook altijd... ik heb um vrijdag 09:04 besteld en heb ook nog niks. Dat ligt aan apple en niet t-mobile dus misschien is het een idee voor jullie om apple te bellen en daar gaan lopen bashen.....😂 O zo! Ik snap de teleurstellingen maar om zo te mieren snap ik niet.
Echt dat helpt niet. 🤔🤣 net of de moderators er iets aan kunnen doen.

Zat eens te kijken op dit forum en kwam je bericht tegen. Moderaters zijn zeker mensen en mensen dienen met respect behandeld te worden. Maar waarom is zeuren niet toegestaan, het lucht zeker op en mogmaals toon respect dan kunnen ook moderators zeker tegen zeuren/ mieren. In tegenstelling tot 2008 en 2010, wat een drama, deze x op zaterdag 23-09 een gouden plus besteld om 2100 uur, om 2145 uur aan mailtje van de koerier ontvangen en dinsdag 26-09 toestel in huis. Om dan toch nog wat te zeuren te hebben, zorg ervoor dat levering altijd gratis is, ook bij avond levering.
Interpeteer ik 'vanaf 10/10' als: de tiende onvang jij jouw iPhone? .. of kan het ook zo zijn dat ik mijn iPhone pas 20/10 ontvang? Gevaarlijk woordje dat 'vanaf'.
Reputatie 7
Badge +20
@Jordy

Vanaf kun je echt interpreteren als 'vanaf 10/10'. Dit is de verwachte levertijd, maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren tussendoor, waardoor de datum opgeschoven moet worden. Om deze verwachtingen enigszins te controleren, moeten we dus wel aangeven dat het 'vanaf' een bepaalde datum is, om teleurstelling te voorkomen.

Laten we duimen dat het bij jou allemaal vlot gaat! 😉
Hi, ik heb gister een iPhone 8 Plus 64GB Zilver besteld. Er stond direct leverbaar? Wanneer kan ik m gaan ophalen in de winkel??