Vraag

[Info] Levertijden iPhone 8

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

94 reacties

ik heb op 18 september de iphone 8 64GB zwart besteld. In de winkel werd er tegen mij gezegd dat ze geen datum 'vanaf' kunnen zeggen wanneer ik hem kan komen ophalen. sterker nog ze wisten niks van 3 oktober af.. het schijnt dat ze elke keer maar een klein aantal binnen krijgen bij de levering en ik nu bang ben dat ik nog een tijd mag gaan zitten wachten tot ik mijn nieuwe iphone mag komen ophalen....
Wanneer krijg ik iets te horen? Ik zat niet in de eerste levering en mag er denk ik wel een beetje er vanuit gaan dat vandaag de telefoon wel wordt geleverd. Ik laat de telefoon afleveren in de winkel. Mag ik er vanuit gaan dat zij mij vandaag bellen dat de telefoon klaar ligt? Ik heb m namelijk ook al in de pre order de telefoon besteld!
Zal het misschien handig zijn dat jullie een update posten, zodat de mensen die zitten te wachten een indicatie hebben wanneer ze hun toestel kunnen verwachten. Vanaf 03-10 is een nogal wijd begrip. Zijn jullie al begonnen met het uitleveren? En zo ja tot welke besteldag zijn ze nu uitgeleverd? En zijn er nog op voorraad zodat jullie door kunnen gaan met het uitleveren?

Alvast bedankt!
En wat een verassing weer! Datum is weer een dag opgeschoven. Met deze gang van zaken heb ik men bestelling wel rond de kerst. Wel laten betalen maar leveren is een bijzaak zo te zien. Lekker bezig T-mobile.......
ik snap er nu echt niks meer van, er staat bij besteldatum vanaf 19 /m 21 september dat de leverdatum vanaf 4 oktober is en wat is het dan nu voor de mensen die vanaf 15 t/m 18 september hebben besteld?
weer een dag erbij...
Ik heb gisteravond rond 23:00 de iPhone 8 64GB goud besteld, en er stond toen bij dat hij DIRECT leverbaar is. Ik heb er wel voor gekozen om hem op te halen in de winkel. Nu zie ik dat hij pas leverbaar is vanaf 10 oktober..

Wat is het nou? I'm confused :?
Nu ben ik ook het spoor bijster :8
De besteldatum van 15-9 (die van mij) is weg in het overzicht.
Gekozen voor afleveren in t-mobile winkel waar ik gisteren om 17.30 een bezoekje heb gebracht maar zonder resultaat.

@david kun jij duidelijkheid brengen in deze verwarrende berichtgevingen.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Cerrrr,

Gaaf dat je ook voor de nieuwe iPhone bent gegaan. Omdat de de iPhone direct leverbaar is verwachten we dat je een dezer dagen een belletje krijgt van onze vriendelijke collega's in de T-Mobile Shop. Het zal niet lang duren! Alvast heel veel plezier ermee. 😉

Hoi Anassc,

Scherp! De levertijden voor de klanten die tussen 15 en 18 september hebben besteld staan er inderdaad niet meer tussen. Dit omdat wanneer je de telefoon in deze periode online hebt besteld en thuis zou laten leveren, je eigenlijk al een berichtje zou moeten hebben ontvangen van ons. Ik zie dat dit in jouw geval nog niet is gebeurd, maar dit gaat snel gebeuren! Ook jij krijgt een dezer dagen een belletje van onze collega's in de T-Mobile Shop om de telefoon op te halen. Almost!!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi LisetteG,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over de levertijd van je iPhone. Als ik een kijkje neem op de eerste pagina van dit topic dan zie ik dat de levering van jouw iPhone vanaf 4 oktober plaatsvindt. Vanaf vandaag dus! Je krijgt snel een berichtje van ons!

Hey JorritV,

Zodra er weer een update is met betrekking tot de levertijden zullen we deze hier gelijk plaatsen. Houd het topic dus goed in de gaten!

Hoi Gerrit457,

We begrijpen goed dat je jouw toestel zo snel mogelijk wil hebben! Daarom doen we natuurlijk ons uiterste best om alle toestellen zo snel mogelijk te leveren en hierover ook zoveel mogelijk te communiceren. Het kan voorkomen dat er bijvoorbeeld door een te kleine levering of een te late levering vanuit Apple wij de toestellen ook niet op tijd kunnen leveren bij de klant. Het enige wat wij op dat moment kunnen doen is jullie hierover informeren zodat jullie verwachtingen bijgesteld worden. We blijven ons best doen Gerrit, het zal niet lang meer duren!
Reputatie 6
Badge +16
Hey Dee0910,

Ik begrijp goed dat dit voor verwarring zorgt! Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik gelijk voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat ook in jouw geval de telefoon vanaf 10 oktober geleverd gaat worden. Sorry voor de verwarring, de levertijd is net na het bestellen van je toestel aangepast. Volgende week is het dus zover!

Hallo Error33,

Een begrijpelijke reactie. De besteldata van voor 19 september staan inderdaad niet meer in het overzicht. Deze bestellingen zouden geleverd moeten zijn of gaan snel geleverd worden. Ook in jouw geval wordt er dus snel contact opgenomen om de telefoon op te halen. We zullen het nog heel eventjes moeten afwachten!
@issam

Wanneer kan ik dan een bericht verwachten dat ik mijn telefoon op kan halen? En mag ik er nu dan vanuit gaan dat de telefoon dan nu ook echt leverbaar is?
Ik zit ook te wachten op een telefoontje van de T-Mobile shop.
Ben benieuwd........
Helaas.
De 18de besteld maar nog steeds niets gehoord. Ik realiseer me dat we het niet over een levensverlengende hart-longmachine hebben maar op de een of andere manier kijk je er toch naar uit.
“Vanaf” is natuurlijk ook een érg ruim en betekenisloos begrip, dat kan net zo goed 21 mei 2023 worden.
Hi David!

Ik kreeg zojuist een smsje dat mijn iPhone wordt opgestuurd naar de T-shop. Weet jij hoelang het ongeveer duurt voordat hij daar aankomt? Thanks! 😃
Reputatie 6
Badge +17
@Lisette @StefThuis @Jordyvleewenn; De T-Shops nemen contact met jullie op zodra jullie toestel leverbaar is. Nog even geduld dus..:)
Ik heb 15 sept een iPhone 8 besteld. Als ik de orderstatus opvraag staat er dat de order al geleverd is. Op de pagina over levertijd staat dat de telefoon direct leverbaar is. Maar ik heb nog helemaal niks gehoord van zowel T-mobile als van de bezorgdienst. (Ordernr 32050112)
Ik heb op 15-9 ca 18.00 uur mijn bestelling geplaatst. En Gisteren om 17.05 een SMS ontvangen dat toestel in de winkel klaar lag 🙂
Toestel: iPhone 8 256 GB zwart.

Ben niet gebeld hiervoor.

Vertrokken naar de winkel was het toestel inderdaad aanwezig. Na wat systeem perikelen in het T-Mobile bestel systeem (ergens zat een blokkade om het toestel uit te leveren) heb ik de winkel fluitend verlaten met mijn nieuw speeltje 😃

Complimenten voor T-Mobile Maastricht Kleine staat voor het oplossen van het probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Hi EPijnenburg,

Ik heb gelijk je order erbij gepakt en zie dat je online hebt verlengd, maar je hebt een Sim Only aangevraagd i.p.v een abonnement i.c.m. iPhone 8. Blijkbaar is er iets mis gegaan met het selecteren van een iPhone. Als je wilt dan kan ik je order annuleren en dan kun je opnieuw een verlenging aanvragen met toestel. Ga je daarmee akkoord? Dan annuleer ik de bestelling.

@error33; Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 8. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega's in de T-Shop. Ik wens je heel veel plezier met je toestel! 🙂
gisteren sms’je gekregen dat hij verstuurd is naar de shop.
Wachten op het verlossende dus maar.
Ik verbaas me elke keer weer over de communicatie van T-mobile. Een bericht ontvangen dat mijn telefoon is verstuurd naar de shop. Je zou dus verwachten dat dat met het huidige logistieke proces niet lang duurt. Volgens de shop medewerkers zou die er vandaag bij zitten. I.v.m met werk en andere zaken gevraagd hoelaat hij dat verwacht, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Vandaag nogmaals geprobeerd contact te krijgen, maar een enkele medewerkers kon mij iets vertellen, totdat ik iemand te spreken kreeg die wel wat moeite voor je wil doen. Zijn antwoord: volgende week kan je pas je telefoon ophalen. Wat is het nu.. duidelijkheid ontbreekt. Als ik hem volgende week pas kan ophalen, stuur me dan alsjeblieft geen hoopgevende berichtjes met de boodschap dat hij verstuurd is.. pff
Ik heb op 15e sept. Mijn bestelling geplaats (iphone 8 zwart) en sindsdien geen sms, mail what so ever gehad. Na paar reacties te hebben gelezen hebben die mensen ook op dezelfde datum besteld heben wel ontvangen. Ik blijf maar wachten en me geduld raakt op. Ik hoop dat jullie mij info. Kan geven. Aangezien jullie experts zijn.
Ik heb hem vanmiddag op kunnen halen. Ik heb hem de 18de besteld.
Reputatie 3
Badge +2
Beter laat dan nooit! 😃
Ik heb de zilvere iphone 8 64 GB ruim een week geleden besteld en nog niets ontvangen. Staat op de website dat 'ie direct leverbaar is...