Vraag

[Info] Levertijden iPhone 8


Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12958 reacties
Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8.

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
Die vind je in dit topic.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
This topic has been closed for comments

94 reacties

@mitch ik heb je een privebericht gestuurd.
Reputatie 3
Badge +2
@rjwijnen

Dank voor je terugkoppeling en fijn dat je het toestel hebt meegekregen. Hoe bevalt het? Ik kijk graag voor je na of de korting al is doorgevoerd. Ik zie dat je je niet hebt geregistreerd met het 06-nummer. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer kunnen sturen? Mits je het op prijs stelt dat ik het voor je nakijk natuurlijk.

@ChristiaanJanssen

Ik zou hierin met alle plezier willen kijken wat de status is. Omdat je het toestel via GSMweb hebt besteld zijn zij de verkopende partij. Ik heb daarom geen zicht op de levertijd die zij hanteren. Een externe dealer koopt zelf toestellen in, vandaar dat er verschil kan zijn met ons. Je kunt uiteraard ook altijd je abonnement direct via ons verlengen. Dit kan online of in een T-Shop, maar als je daar telefonisch contact over wilt, ook dat behoort tot de mogelijkheden. Ik hoop dat je snel over het toestel kunt beschikken!

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
@alex @hajar. Ik heb hetzelfde probleem met gsmweb en omdat ik het contract zakelijk heb afgesloten beginnen ze meteen met roepen dat ik er niet onderuit kan. Ook ik wacht al sinds 15 september op een iPhone 8 en krijg iedere week bericht dat het weer is uitgesteld omdat ze niet genoeg toestellen van 't mobile krijgen. En dat terwijl het toestel gewoon bij een 't mobile winkel opgehaald kan worden als je daar je abonnement afsluit. Ook geen reclame voor T Mobile. Voor mij de laatste keer dat ik mijn abonnementen bij gsmweb onderbreng.
@Hajar inderdaad in de shop een nieuw abonnement af moeten sluiten en het toestel meegekregen, omdat ze mijn bestelling er niet bij wilden pakken.. Daarnaast gister terug geweest, omdat er onjuistheden waren verteld in de shop. (Korting van 2,50 als Delta klant zou alleen gelden wanneer ik of een Deezer bundel of veilig online bundel zou afnemen. 's Avonds eens nagezocht naar die betreffende actie en bleek dit onjuist en zou een extra bundel helemaal niet nodig zijn om die 2,50 korting te krijgen.) Helaas lag e.e.a. gister plat toen ik in de winkel was. Ze hebben dit genoteerd en zouden het gaan aanpassen. Na deze ervaringen hoop ik maar dat alles goed geregeld wordt..
Reputatie 6
Badge +17
Hi rjwijnen,

Excuses voor het ongemak. Het lijkt er inderdaad op dat er iets is misgegaan met je bestelling. Ik zie nu in 2 bestellingen staan in het systeem. Heb je in de shop een nieuw abonnement afgesloten gister en heb je het toestel direct meegekregen?
Nou na van de week contact te hebben gehad met de klantenservice die niet konden zien hoever mijn bestelling was vandaag maar eens langs de t-mobile winkel gegaan. (Zoals uit mijn eerder reactie hier, ik heb op 15 september de iphone 8 besteld) Het eerste wat zij vroegen was welk toestel ik besteld had. Hun reactie was 'oh daar hebben we er genoeg van liggen'. Er bleek er dus geen voor mij apart te liggen, maar ze hadden wel een gewone voorraad.. T-mobile hoe kunnen jullie nou voorraad in de winkels hebben terwijl mensen gewoon nog wachten op hun bestelling die ze laten afleveren bij een betreffende T-shop, erg jammer dit. Ook te meer, omdat nu blijkt dat mijn huidige abonnement bij KPN onnodig lang doorloopt wat dus onnodige kosten met zich meebrengt. Dus een tip voor iedereen die al enige tijd geleden heeft besteld en heeft gekozen voor afleveren bij een t-shop ga er eens langs en vraag ernaar. En voor T-Mobile, erg jammer dit dat ik als klant er weer zelf achteraan moet gaan.
Reputatie 6
Badge +17
@Alex; Je hebt het toestel via GSMWEB besteld en dus moet je bij hun zijn voor de levertijden. Ik heb geen inzicht in hun levertijden. Hopelijk krijg jij je toestel snel in handen.

@Lgerrits; Ik zie dat je toestel binnen is. Je zou langs de Shop in Den Haag kunnen gaan en kijken of je toestel klaar staat. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb op 22 september een iPhone 8 64GB zwart besteld, de leverdatum stond op dat moment op 10 oktober. Op 5 oktober heb ik bericht gehad dat de telefoon wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Inmiddels is het 18 oktober en heb ik nog niets gehoord.
Op de website van T-Mobile is de status al enige tijd 'Direct leverbaar'. Wat gaat hier mis?

Alvast bedankt.
Goedendag,

Ik heb (helaas!) mijn abonnement verlengt via GSMWEB maar nog steeds bij de provider T-Mobile. (al jaren mijn abonnement hier). Dit heb ik op 15 september gedaan, ik wacht nog steeds op mijn toestel. Bewust, in overleg met GSMWEB, een switch gemaakt naar de silver versie (ipv de space grey) want deze was beter leverbaar en zouden ze binnen 2 dagen ontvangen. Helaas, 2 weken verder en nog geen toestel. Sterker nog de datum is verzet naar 24 oktober inmiddels. Kortom, er is overal wel wat. Onhandig, beste wel, als je je eigen iPhone 6 wil doorschuiven naar je zoon die net naar het VO is gegaan. @T-Mobile, kunnen jullie iets betekenen want ik lees dat jullie de toestellen nu wel op voorraad hebben? (iPhone 8, 64G, silver of space grey?)
Reputatie 6
Badge +17
@RVDV76: Je hebt als het goed is een sms ontvangen waarin staat dat er contact wordt opgenomen zodra je toestel leverbaar is in de Shop. Ik begrijp dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt krijgen, maar je zult toch echt op een bericht van de shop moeten wachten.

@rjwijnen; Zoals je zelf kunt zien in het tabel worden de levertijden steeds aangepast. Je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld..

@Janny; Het kan soms even duren voordat je een bericht ontvangt van AMP. Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken? Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone!
Er ging iets mis!
Ik heb gisteren een IPhone 8 besteld en betaald, maar nog geen bericht van de bezorgdienst.
De iPhone zou vandaag of morgen worden geleverd
Graag een reactie
Mvg
Janny
@Jaimy Daar staat vanaf 10/10 besteld. Echter ik heb deze telefoon al op 15 sept besteld... Dan klopt er toch niks van de levertijden? (Gisteravond stond er zelfs direct beschikbaar..) Als het klopt wat jullie zeggen wie het eerst besteld die het eerst geleverd krijgen dan zouden jullie nog geen enkele iphone 8 zwart 64 gb besteld na 15 sept uitgeleverd hebben.
@Jaimy: In de betreffende tabel staat (nu) dat dit voor bestellingen na 29 September geldt. Toen had ik reeds een SMS binnen dat de Iphone naar de shop verstuurd was.
Mijn bestelling is op de 15e gedaan, zoals je kunt zien in mijn post.
Ik mag toch aannemen dat T-Mobile geen SMS verstuurd als het transport nog twee weken gaat duren?
Reputatie 5
Badge +15
@rjwijnen: Het model dat jij hebt besteld, is leverbaar vanaf 13 oktober. Dat is ook te zien in de tabel in de eerste post. 🙂

@RVDV76: Ik zie dat je de iPhone 8 256 GB Zwart hebt besteld. Zoals je in de tabel in de eerste post kunt zien, is deze vanaf 16 oktober leverbaar. Het klopt dus dat je nog geen bericht vanuit de shop hebt gehad!
Ik heb 15 September mijn contract verlengd. Op 29 September heb ik een sms gekregen dat mijn Iphone naar de T-mobile shop vertuurd is en dat zij contact op zullen nemen.
Ik heb 7 September de klantenservice gevraagd waarom ik nog niets gehoord heb, maar zij kunnen alleen een mailtje sturen naar de shop met het verzoek "iets" te doen.

Helaas heb ik nog niets van ze vernomen, wat gaat er mis? Ik krijg hier geen prettig gevoel bij.
Nog langer wachten op die iPhone slecht dit echt
Op 15 sept heb ik een Iphone 8 64 gb zwart besteld. Tot op heden is deze nog steeds niet verstuurd richting de winkel (i.i.g. geen bericht van ontvangen), hoe kan dat?
@David

Verkeerde gok. Ik werd vrijdag, nadat ik te horen had gekregen dat ik nog een week moest wachten, toch gebeld dat ik mijn iPhone in de T-shop kon ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. Raar dat jullie systeem anders aangeeft. Dat laat, zoals jullie medewerkers zelf al aangaven, zien dat de klantenservice weer over andere informatie beschikt dan de shopmedewerkers.

Ik ben in ieder geval blij met m'n nieuwe telefoon. Ik hoop dat alle andere reageerders op dit forum dat ook snel zullen zijn. Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +18
@Jordyvleeuwenn

We proberen hier altijd zo duidelijk mogelijk in te zijn, maar het is altijd mogelijk dat er dingen verwacht worden die niet overeenkomen met de daadwerkelijke levering. Aangezien we iedereen continu op de hoogte willen houden, laten we het weten wanneer een bestelling bijvoorbeeld onderweg naar de winkel is. Echter kan dit dan nog wel even duren voor alles gesorteerd, verwerkt en ontvangen is. Daarom geven we ook aan dat je bericht ontvangt wanneer je jouw bestelling daadwerkelijk op kunt halen, zodat je niet voor niets naar de winkel gaat en je weet wanneer de bestelling klaar ligt. Ik zie echter dat jouw order alsnog op 6 oktober in de winkel geannuleerd is, ik gok dat je geen geduld meer had om af te wachten?

@Firaaz.l

Goed dat je het even vraagt!

Je hebt op 15 september een order geplaatst, maar deze is later weer geannuleerd en toen is er een nieuwe bestelling verwerkt op 6 oktober. Zoals je in de levertijdentabel ziet is de verwachting dat deze toestellen vanaf morgen (10 oktober) worden geleverd. Jij hebt ervoor gekozen jouw toestel in een T-Shop op te halen, dus het is even wachten op bericht vanuit de winkel.

15/9 is geannuleerd, daarna nieuwe order op 6 oktober verwachting 10 oktober

@Stef

Top dat je jouw iPhone hebt! Hoe is de eerste indruk? 🙂

@Bbxrl

De zilveren variant van de iPhone 8 is inderdaad direct leverbaar. Ik zie op het telefoonnummer van jouw forumaccount echter geen bestelling terug. Dit zou natuurlijk kunnen zijn doordat je de order op een ander nummer hebt geplaatst. Klopt dat? Kun je mij anders in een privébericht de volgende gegevens sturen (het gaat dan om de gegevens waar de bestelling op gedaan is): telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum. Dan kan ik het voor je nakijken!

Mochten er nog vragen zijn, laat het ons weten!
Ik heb de zilvere iphone 8 64 GB ruim een week geleden besteld en nog niets ontvangen. Staat op de website dat 'ie direct leverbaar is...
Reputatie 3
Badge +2
Beter laat dan nooit! 😃
Ik heb hem vanmiddag op kunnen halen. Ik heb hem de 18de besteld.
Ik heb op 15e sept. Mijn bestelling geplaats (iphone 8 zwart) en sindsdien geen sms, mail what so ever gehad. Na paar reacties te hebben gelezen hebben die mensen ook op dezelfde datum besteld heben wel ontvangen. Ik blijf maar wachten en me geduld raakt op. Ik hoop dat jullie mij info. Kan geven. Aangezien jullie experts zijn.
Ik verbaas me elke keer weer over de communicatie van T-mobile. Een bericht ontvangen dat mijn telefoon is verstuurd naar de shop. Je zou dus verwachten dat dat met het huidige logistieke proces niet lang duurt. Volgens de shop medewerkers zou die er vandaag bij zitten. I.v.m met werk en andere zaken gevraagd hoelaat hij dat verwacht, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Vandaag nogmaals geprobeerd contact te krijgen, maar een enkele medewerkers kon mij iets vertellen, totdat ik iemand te spreken kreeg die wel wat moeite voor je wil doen. Zijn antwoord: volgende week kan je pas je telefoon ophalen. Wat is het nu.. duidelijkheid ontbreekt. Als ik hem volgende week pas kan ophalen, stuur me dan alsjeblieft geen hoopgevende berichtjes met de boodschap dat hij verstuurd is.. pff
gisteren sms’je gekregen dat hij verstuurd is naar de shop.
Wachten op het verlossende dus maar.