Vraag

[Info] Levertijden iPhone 8 Plus

• 15 september 2017
  • 45 reacties
  • 20954 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

45 reacties

Hey hey ik heb vanmorgen om half 10 de nieuwe iphone 8 plus besteld bij verlenging van mijn abbonoment. Maar heb nog geen mail gehad wanneer die thuisbezord word.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Corrie,

Ik heb net ook op jouw eigen topic gereageerd. Het kan even duren voor AMP contact met je opneemt om een afspraak te maken.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, horen we dat hier in het topic! Alvast veel plezier met jouw iPhone!
hi,

ik heb 2 dagen terug de iphone 8 plus wit 256gb besteld, alleen staat er op de site dat ie direct leverbaar is.... hoelang is direct ?
ik weet ook niet of de bestelling goed is doorgekomen want ik heb geen bevestegingsmail gehad.
mijn e-mail is ; [weggehaald]
graag een reactie terug !

mvg morsal
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Morsal,

Ik zie op dit moment zelfs twee bestellingen staan: eentje op 25 september en eentje op 27 september. Het gaat in beide gevallen om de iPhone 8 Plus 256GB Zilver. Klopt dit of wil je dat ik één van de twee annuleer?

Wanneer je de iPhone precies in de T-Shop kunt ophalen, is even afwachten. Dat ligt aan de koerier, de voorraad en aan wanneer je een berichtje vanuit de shop krijgt. :)

Ik hoor graag van je of jouw bestellingen kloppen!
Hoi,
Dank voor het doorzetten David, helaas nog niets gehoord?
Groet, Michael
Ik kreeg zojuist een SMS met bekijk de levertijden van je bestelling via... maar daar staat direct leverbaar. Wat betekend dit dat ik hem op kan halen of moet ik op een bevestiging wachten?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi mww,

In het systeem zie ik dat de telefoon inmiddels bij de koerier ligt. Dit betekent dat je inmiddels al bericht moet hebben ontvangen of dat dit heel snel gaat gebeuren! Almost almost! :D

Hey eddy,

Ook jij kan vast niet wachten tot je jouw nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen! Zodra de telefoon in de desbetreffende T-Mobile Shop op voorraad is bellen onze vriendelijke collega's je op om deze op te komen halen. We zullen het dus nog even moeten afwachten!
Gelukt Issam, vanmiddag afleverafspraak geprikt, dank voor de check!
Groet, Michael
Reputatie 6
Badge +16
Helemaal top Michael, bedankt voor je update.

Alvast heel veel plezier ermee. 😉
Goedemorgen!
Ik heb een vraagje mbt mijn bestelling. Op 28-9 heb ik mijn abonnement verlengd met een iphone 8 plus 256 gb goud. Mij is toen verteld dat deze weer levebaar zijn vanaf vandaag 3-10. Nu vroeg ik mij af hoelang het dan doorgaans duurt voordat de telefoon bij de koerier ligt en ik een leverafspraak kan maken?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Xsheroon,

Jammer genoeg heb ik daar geen antwoord op! Dit is echt even afwachten. Ik duim voor je dat je hem snel mag ontvangen!
These levertijden are not true.
Ordered my Iphone 8 plus zwart 256GB last week. Still did not arrive and T-mobile has no idea when it arrives.
You shouldn't call it "direct leverbaar", or at least mention that that only means it will come "at some undetermined point in the future".
Reputatie 7
Badge +20
Hi bluemind,

We try to give you an indication of the delivery process. It happens that sometimes the delivery date isn't the same for everyone. I hope you will receive your new iPhone very soon!
Er staat dat de iphone 8plus direct leverbaar is ik wacht al 1,5 week erop heb nog niks binnen beetje jammer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bilal69,

Op het nummer waar jij mee bent ingelogd zie ik geen bestelling terug, gaat het om een ander nummer? In dat geval is het handig om even met dat nummer in te loggen, zodat we met je mee kunnen kijken wat er met jouw order aan de hand is. 🙂
Hoi,

Ik heb mijn abonnement verlengd met een Iphone 8 Plus Goud 64GB, ik heb het online verlengd en ervoor gekozen om hem in de winkel op te halen. Op het forum staat dat die per direct lever baar is maar ik zie verschillende verhalen voorbij komen dat sommige mensen al 1,5 week wachten? Wanneer zou ik hem kunnen verwachten? Had namelijk de winkel al gebeld en ze hebben hem niet op voorraad en kunnen ook niet zeggen wanneer ze hem binnen krijgen.

Alvast bedankt! Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jessica,

Jouw bestelling is op dit moment in behandeling bij de T-Shop. Je ontvangt een bericht zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduls dus. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
Ik heb ee iPhone 8 plus zwart besteld en staat dat ie direct leverbaar is maar ik heb nog geen bezorg afspraak gekregen ??
ik heb mijn abonnement verlengd met een iphone 8 plus goud 64Gb, waarvan staat dat hij direct leverbaar is. Echter kreeg ik vandaag een sms dat niet op voorraad is. Wat is de actuele levertijd van deze telefoon?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Issma,

Ik kan me goed voorstellen dat je staat te trappelen om jouw nieuwe toestel in handen te hebben! Ik heb meteen even voor je gekeken wat de status van jouw bestelling is en deze is op dit moment in behandeling bij de T-Shop. Er wordt contact met je opgenomen zodra je hem kunt ophalen! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

Hoi Grooviee,

Ik zie dat het al helemaal goed is gekomen en je vandaag gebeld bent, omdat je jouw toestel kan komen ophalen. 😃 Heel veel plezier ermee!